ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قابلیت کاربردی توییتر در دسترس تمامی کسب‌وکارها قرار گرفت [تماشا کنید]

با قابلیت کاربردی توییتر که Location Spotlight نام دارد، می‌توان اطلاعاتی مانند ساعات کاری فروشگاه و آدرس را به قسمت بالای پروفایل اضافه کرد.

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۱:۰۰

توییتر خردادماه قابلیت جدیدی تحت عنوان Location Spotlight را در دسترس تعداد محدودی از کسب‌وکارها قرار بوده تا بتوانند اطلاعاتی مانند ساعات کاری فروشگاه و آدرس، نقشه گوگل با مسیریاب و یک گزینه برای تماس سریع با کسب‌وکار از طریق تلفن یا پیام مستقیم در توییتر را به پروفایل خود اضافه کنند. حالا این ویژگی در دسترس تمام کسب‌وکارها و حساب‌های تجاری قرار گرفته است.

ویژگی Location Spotlight ابتدا در خرداد ماه معرفی شده بود و در دسترس کسب‌وکارهای برخی کشورها از جمله ایالات متحده و کانادا قرار گرفته بود اما توییتر اکنون آن را در دسترس تمام کسب‌وکارها قرار داده است.

توییتر در بیانیه خود نوشت:

«ما به مجموعه اولیه محصولاتی که تا به امروز رونمایی کرده‌ایم افتخار می‌کنیم و از ادامه معرفی راه‌های جدید برای کمک به حساب‌های حرفه‌ای برای دستیابی به موفقیت تجاری خود در توییتر هیجان‌زده هستیم.»

نحوه فعال کردن قابلیت جدید Location Spotlight توییتر

اگر به استفاده از ویژگی Location Spotlight و اطلاعات آن به حساب کاربری تجاری خود علاقه‌مند هستیم، باید مراحل زیر را در گوشی خود انجام دهید:

  • به پروفایل خود مراجعه کنید و گزینه ویرایش را انتخاب کنید.
  • در پایین صفحه، گزینه ویرایش پروفایل حرفه‌ای را انتخاب کنید. (این گزینه را فقط در صورتی مشاهده خواهید کرد که حساب حرفه‌ای داشته باشید.)
  • سپس بخش جدیدی به نام «Profile Spotlight» را در این قسمت مشاهده خواهید کرد.

در این بخش جدید، می‌توانید آدرس کسب‌و‌کار، ساعت کاری، وب سایت و اطلاعات تماس خود را وارد کنید.

قابلیت جدید توییتر کاملا شبیه به کارت‌های اطلاعات کسب‌وکارها در گوگل مپس است که اطلاعاتی از جمله مکان، ساعات کار و اطلاعات تماس آن‌ها را نشان می‌دهد. به نظر می‌رسد توییتر با معرفی و ارائه این ویژگی برای تمام کاربران، احتمالا قصد دارد تا در پلتفرم خود این دسته از اطلاعات را به مشتریان ارائه کند و به‌نوعی از مراجعه آن‌ها به گوگل برای دریافت اطلاعات جلوگیری کند.

همچنین Location Spotlight بخشی از ویژگی‌های جدید توییتر برای کسب‌وکارها محسوب می‌شود که این شبکه اجتماعی در چند وقت گذشته روی آن‌ها کار کرده است. از جمله این قابلیت‌ها می‌توان به اشتراک‌های خبرنامه یا ماژول فروش محصولات اشاره کرد که به برخی برندها اجازه می‌دهد اقلامی را در توییتر بفروشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی