ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

باتری و تراشه احتمالی سامسونگ گلکسی S23 اولترا
تکنولوژی

گلکسی S23 اولترا احتمالا با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی از راه می‌رسد

ظاهرا سامسونگ قصد دارد سال آتی را با یک شروع توفانی آغاز کند.

آرش تهرانی
نوشته شده توسط آرش تهرانی | ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۳:۳۰

هرچه به زمان معرفی نسل بعدی پرچمدارهای سامسونگ نزدیکتر می‌شویم، بازار شایعات هم داغ‌تر می‌شود. حالا گزارشی جدید، ظرفیت باتری و همچنین تراشه مورد استفاده در گلکسی S23 اولترا را برملا کرده است.

این اطلاعات توسط یکی از منابع معتبر دنیای فناوری به نام Ice Universe منتشر شده‌. به ادعای وی، گلکسی S23 اولترا به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 مجهز خواهد شد که انتظار می‌رود در ماه نوامبر معرفی شود.

مشخصات احتمالی گلکسی S23 اولترا

گمان می‌رود این تراشه 4 نانومتری یک هسته Cortex-X3، دو هسته Cortex-A720، دو هسته Cortex-A710 و سه هسته Cortex-A510 به همراه پردازشگر گرافیکی آدرنو 740 را شامل شود، همچنین گفته شده که تولید آن نیز توسط TSMC انجام خواهد شد.

باتری و تراشه احتمالی سامسونگ گلکسی S23 اولترا

لازم به ذکر است منبع مذکور به این مورد اشاره نکرده که آیا سامسونگ برای گلکسی S23 اولترا یک نسخه مجهز به تراشه اگزینوس هم در نظر گرفته یا خیر، البته طبق گزارش‌های قبلی اینطور به نظر می‌رسد که تمامی مدل‌های سری S23 در همه بازارها به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 مجهز خواهند بود.

به باتری S23 اولترا می‌رسیم که به ادعای Ice Universe، ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعتی خواهد داشت؛ ظرفیتی که تفاوتی نسبت به نسل پیشین ندارد اما انتظار می‌رود به علت استفاده از تراشه بهتر و کارآمدتر در زمینه مدیریت انرژی عملکرد موثرتری را از خود نشان دهد.

بد نیست به این مورد نیز اشاره شود که هنوز معلوم نیست باتری مذکور همچنان از شارژ سریع 45 واتی پشتیبانی می‌کند یا اینکه از فرایند شارژ سریع‌تری بهره خواهد برد.

بنابر گزارش‌های پیشین، انتظار می‌رود گلکسی S23 اولترا دارای یک دوربین سلفی 40 مگاپیکسلی با پشتیبانی از فوکوس خودکار باشد. همچنین روی پنل پشتی آن دوربین 200 مگاپیکسلی، لنز فوق عریض 12 مگاپیکسلی، دوربین تله‌فوتو 10 مگاپیکسلی با بزرگنمایی 3 برابر و دوربین پریسکوپی 10 مگاپیکسلی با بزرگنمایی اپتیکال 10 برابری قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی