ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مرسدس میباخ GLS 600
خودرو

میباخ GLS 600؛ لوکس ترین شاسی بلند مرسدس در گاراژ کیم کارداشیان!

مرسدس لوکس ترین شاسی بلند خود را برای رانندگی آفرودی توسعه داده است اما از این خودرو به عنوان سرویس مدرسه استفاده می شود.

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ | ۲۱:۳۰

خانواده کارداشیان در سطحی متفاوت از سایرین زندگی می‌کنند. نقطه تمایز سبک زندگی کارداشیان‌ها، افراط در هر چیزی است. سفرهای گران‌قیمت با هواپیماهای شخصی و استفاده از اتومبیل‌های لوکس برای سرویس مدرسه بچه‌ها، بخشی از این اضافه کاری‌های افراطی هستند. در تازه‌ترین دور از افراط کارداشیان‌ها، شاهد استفاده از مرسدس میباخ GLS 600 به عنوان سرویس مدرسه فرزند کیم کارداشیان هستیم.

پارکینگ منزل کیم کارداشیان شامل تعدادی خودرو لوکس است که برخی از آن‌ها مطابق خواسته‌های وی شخصی‌سازی شده‌اند. بنابراین وقتی صحبت از فرزندان او می‌شود، بهترین اتومبیل به عنوان خودرو خانواده انتخاب خواهد شد. او برای یافتن بهترین خودرو خانواده، فرزاندانش را هر روز با یکی از اتومبیل‌های لوکس به مدرسه می‌برد.

مرسدس میباخ GLS 600

در گذشته کیم کارداشیان در حالی مشاهده شد که دخترش را در مرسدس میباخ S‌ کلاس خود سوار می‌کرد. اکنون نیز تصاویر دوربین‌ها او و فرزندش را در حال سوار شدن به مرسدس میباخ جی ال اس 600 پس از اتمام کلاس هنر دخترش شکار کرده‌اند.

تجهیزات اضافه مرسدس میباخ GLS 600 کیم کارداشیان

مرسدس میباخ GLS 600 یکی از جدیدترین خودروهای اضافه شده به گاراژ کیم کارداشیان است. به واسطه همکاری طولانی مدت کارداشیان با مجموعه پلاتینیوم موتوراسپرت گروپ در لس آنجلس، اتومبیل وی سرشار از تجهیزات و لوازم شخصی سازی گران‌قیمت است. رینگ‌های 24 اینچی آوانگارد فورج SRX06 دوبلوک و رکاب جدید برخی از تجهیزات سفارشی اضافه شده به مرسدس میباخ جی ال اس 600 کیم کارداشیان هستند.

برخلاف ظاهر پر زرق و برق، هیچ تغییری در بخش فنی مرسدس میباخ جی ال اس 600 کیم کارداشیان ایجاد نشده است. موتور 4.0 لیتری V8 به همراه یک سیستم هیبریدی خفیف 48 ولتی پیشرانه این خودرو را تشکیل می‌دهند. حداکثر توان و گشتاور این پیشرانه 549 اسب بخار و 730 نیوتن‌متر گشتاور است.

مرسدس میباخ GLS 600

شتاب صفر تا صد مرسدس میباخ GLS 600 حدود 4.9 ثانیه است. همانند بسیاری از خودروهای آلمانی، حداکثر سرعت این خودرو به 250 کیلومتربرساعت محدود شده است. کیم کارداشیان اخیرا یک لامبورگینی اوروس را خریداری کرده است. این خودرو نیز در حال شخصی سازی توسط مجموعه پلاتینیوم موتوراسپرت گروپ در لس آنجلس است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی