ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیفون 14
تکنولوژی

اپل می‌خواهد 95 میلیون دستگاه آیفون 14 به بازار عرضه کند

اپل به تامین‌کنندگان خود اعلام کرده که اکنون انتظار دارد دستگاه‌های بیشتری نسبت به برآورد اولیه از سری آیفون 14 فروخته شود.

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۸:۰۰

طبق منابع خبری تایوان، اپل به تامین‌کنندگان خود اطلاع داده که اکنون انتظار دارد گوشی‌های سری آیفون 14 بهتر از چیزی که ابتدا تصور داشت، به فروش برسند و تعداد دستگاه‌هایی که تولید و عرضه خواهند شد از 90 میلیون به 95 میلیون دستگاه افزایش پیدا کند.

بر اساس گزارش تایوان اکونومیک تایمز، اپل به تامین‌کنندگان گفته است که تعداد دستگاه‌های برنامه‌ریزی شده خود را به 95 میلیون دستگاه افزایش دهند که در مقایسه با انتظارات قبلی این شرکت، 5 میلیون افزایش یافته است. در این گزارش همچنین گفته شده که بالاترین سطح این سری یعنی آیفون 14 پرو مکس فراوان‌ترین گزینه خواهد بود.

در گزارش‌های قبلی هم گفته شده بود که اپل انتظار دارد سری آیفون 14 احتمالا بهتر از سری آیفون 13 عمل کند اما اکنون انتظارات دقیق کوپرتینویی‌ها اعلام شده است.

نکات قابل توجه گوشی‌های سری آیفون 14

آیفون 14

تولید انبوه سری آیفون 14 احتمالا در ماه جاری آغاز خواهد شد، زیرا تامین‌کنندگان در چند هفته گذشته محموله قطعات خود را افزایش داده‌اند. گوشی‌های این سری شامل آیفون 14، 14 مکس، 14 پرو و 14 پرو مکس می‌شود که در اندازه‌های 6.1 اینچی و 6.7 اینچی وارد بازار می‌شوند.

در مدل‌های رده بالاتر آیفون‌های آینده، مانند آیفون‌ 14 پرو مکس، کاربران می‌توانند انتظار تغییرات قابل‌توجهی را داشته باشند. از جمله این قابلیت‌های جدید می‌توان به دوربین بهبودیافته با لنز جدید 48 مگاپیکسلی، ناچ جدید به شکل کپسول و حفره و عملکردی سریع‌تر با تراشه A16 اشاره کرد.

در جدیدترین اخبار مربوط به گوشی‌های جدید آیفون، گفته شده بود که اپل احتمالا تولید آن‌ها را به صورت مشترک در هند و چین آغاز می‌کند و همچنین اختلاف چین و تایوان ممکن است باعث تاخیر در عرضه آن‌ها شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی