ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیفون 14
تکنولوژی

مینگ-چی کو: تولید انبوه و تحویل سری آیفون 14 طبق برنامه پیش می‌رود

تحلیلگر سرشناس امور اپل می‌گوید تولید انبوه آیفون 14 بدون مشکل پیش می‌رود. او همچنین گفته ایرپاد پرو 2 درگاه قدیمی خود را حذف می‌کند.

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۴:۰۰

«مینگ-چی کو»، تحلیلگر سرشناس مسائل اپل می‌گوید تولید سری آیفون 14 با مشکل خاصی در زنجیره تامین روبرو نیست و زمان‌بندی تولید انبوه و تحویل دستگاه‌ها طبق برنامه پیش می‌رود. او همچنین اعلام کرده که نسل دوم ایرپاد پرو همچنان با پورت شارژ لایتنینگ برای کیس به بازار می‌آید و خبری از درگاه USB-C نخواهد بود.

مینگ-چی کو چند روز پیش در گزارشی گفت تولید آیفون 14 به‌صورت همزمان در هند و چین شروع می‌شود و اپل به تامین‌کنندگان خود هشدار داده که پکن ممکن است در تلافی بازدید «نانسی پلوسی» از تایوان از آن‌ها انتقام بگیرد. پلوسی در سفر خود با تعدادی از تامین‌کنندگان اپل از جمله TSMC و پگاترون دیدار داشت.

از آن زمان تاکنون گزارش‌هایی منتشر شده مبنی بر این که ممکن است جلوی ارسال محصولات این شرکت‌ها به اپل گرفته شود. حالا اما آقای کو می‌گوید همه‌چیز به خوبی و طبق برنامه پیش می‌رود. با این حساب، باید منتظر باشیم تا خانواده آیفون 14 به عنوان ستاره مراسم سپتامبر این شرکت در چهار مدل معرفی شود. مدل‌های پرو به احتمال زیاد از تراشه جدید A16 استفاده خواهند کرد که در این مطلب پیش‌بینی‌هایی را درباره آن برای شما ارائه کرده بودیم.

ایرپاد پرو 2 درگاه لایتنینگ خواهد داشت

ایرپاد پرو

از سوی دیگر، این تحلیلگر مشهور می‌گوید ایرپاد پرو 2 در ادامه سال جاری میلادی عرضه می‌شود و در کیس شارژ خود درگاه لایتنینگ خواهد داشت. مینگ-چی کو پیش‌بینی کرده که در سال 2023 همه مدل‌های ایرپاد بالاخره به درگاه USB-C مجهز می‌شوند.

طبق شایعات، نسل دوم ایرپاد پرو به قابلیت‌های جدیدی مجهز می‌شود. برای مثال تراشه H1 آن ارتقا خواهد یافت و باید منتظر پشتیبانی از پخش صداهای بی‌اتلاف (Lossless) باشیم. به‌علاوه، حسگرهای حرکتی هم به‌روز می‌شوند تا به احتمال زیاد از قابلیت‌های ورزشی پشتیبانی کنند.

اگرچه قبلا گفته شده بود که اپل طراحی‌های جمع‌وجورتری را برای ایرپاد پرو بعدی آزمایش کرده و می‌خواهد دسته‌های بادها را حذف کند، اما شایعات جدیدتر می‌گویند این محصول قرار نیست از نظر ظاهری تفاوت قابل توجهی با نسل قبلی داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی