ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پوشش زنده دیجیاتو: رویداد گلکسی آنپکد سامسونگ [تمام شد]

سامسونگ امروز از جدیدترین گوشی‌های تاشو خود رونمایی می‌کند و ما در دیجیاتو مانند همیشه این رویداد را به صورت زنده پوشش می‌دهیم.

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۷:۰۶

امروز سامسونگ میزبان رویداد گلکسی آنپکد خواهد بود؛ مراسمی که در آن از جدیدترین گوشی‌های تاشو خود به همراه چندین محصول دیگر رونمایی خواهد کرد. ما مانند همیشه این رویداد را در دیجیاتو به صورت زنده پوشش خواهیم داد.

سامسونگ چندین هفته پیش از برگزاری این رویداد در تاریخ 19 مرداد خبر داد و منتظریم این کمپانی امروز از گوشی‌های گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 رونمایی کند و همچنین جدیدترین ساعت هوشمند و ایرباد خود را به نمایش بگذارد.

طبق شایعات، گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 از طراحی مشابه با نسل قبلی بهره می‌برند، با این حال مشخصات آن‌ها بهبود می‌یابد و قدرت و کیفیت بالاتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. یکی از این بهبودها مربوط به استفاده از تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک می‌شود.

از سوی دیگر باید منتظر معرفی ساعت‌های هوشمند سری گلکسی واچ 5 باشیم که احتمالا امسال شامل مدل پرو هم می‌شود؛ محصولی که احتمالا طراحی متفاوت و شارژدهی بالاتری نسبت به سایر اعضای این خانواده داشته باشد.

محصول آخر هم احتمالا گلکسی بادز 2 پرو خواهد بود؛ ایرباد بی‌سیمی که گفته می‌شود کیفیت صوتی بالایی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و همچنین قابلیت حذف نویز پیشرفته‌ای دارد.

دیجیاتو مراسم امروز را به صورت زنده پوشش می‌دهد. در این مراسم حمید مقدسی و کورش چایچی همراه شما خواهند بود. برای مشاهده این مراسم کافیست امروز ساعت 17:15 به همین مطلب مراجعه کنید.

اسپانسر این پوشش زنده دیجیاتو ویپاد، ترابانک پاسارگاد است. ویپاد، یک بانک تمام دیجیتال است که به پشتوانه بانک پاسارگاد فعالیت می‌کند. شما می‌توانید با ویپاد، کاملا آنلاین افتتاح حساب کنید، کارت بانکی را آنلاین سفارش دهید و در محل دلخواه‌تان تحویل بگیرید و همچنین بدون ضامن و وثیقه تا 5 میلیون تومان، تسهیلات بگیرید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • insiderpresent
    insiderpresent | ۱۹ مرداد ۱۴۰۱

    سلام امیدوارم روز خوبی داشته باشید امیدوارم محصولاتی جذاب رونمایی بشن 😎💫

مطالب پیشنهادی