ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی زد فولد 4
تکنولوژی

گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 با چه قیمتی وارد بازار می‌شوند؟

سامسونگ در رویداد آنپکد از گوشی‌های تاشو جدید و محصولات دیگری رونمایی کرد اما این دستگاه‌ها با چه قیمت‌هایی وارد بازار می‌شوند؟

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۸:۳۲

سامسونگ سرانجام در رویداد آنپکد خود از گوشی‌های تاشو گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 و ساعت‌های هوشمند سری گلکسی واچ 5 همراه با هدفون‌های گلکسی بادز 2 رونمایی کرد. با توجه به اینکه اکثر مشخصات این دستگاه‌ها از قبل فاش شده بود، نکته قابل‌توجه این دستگاه‌ها برای طرفداران قیمت آن‌هاست. در این مطلب قیمت و زمان عرضه تمام دستگاه‌های جدید کره‌ای‌ها را مرور می‌کنیم.

قیمت و زمان عرضه گلکسی زد فولد 4

گلکسی زد فولد 4

هرچند پیش از معرفی گفته شده بود که سامسونگ قیمت گلکسی زد فولد 4 را افزایش خواهد داد، اما خوشبختانه این شایعات درست نبوده‌اند. قیمت اولیه زد فولد 4 حداقل در ایالات متحده با قیمت زد فولد 3 برابر است.

قیمت گلکسی زد فولد 4 از 1799 دلار برای مدل 256 گیگابایتی در ایالات متحده شروع می‌شود. همچنین مشتریان بریتانیایی می‌تواند نسخه‌های 256، 512 گیگابایتی و 1 ترابایتی آن را به ترتیب با قیمت 1649، 1769 و 2019 پوند خریداری کنند.

سامسونگ همچنین تایید کرد که پیش‌سفارش این گوشی‌ها از امروز آغاز شده و اولین دستگاه‌ها از تاریخ 26 آگوست (4 شهریور) وارد بازار خواهند شد.

قیمت و زمان عرضه گلکسی زد فلیپ 4

گلکسی زد فولد 4

گلکسی زد فلیپ 4 دیگر گوشی تاشو سامسونگ است که در رویداد آنپکد معرفی شده و پتانسیل لازم برای تبدیل شدن به دستگاه موفق بعدی کره‌ای‌ها را دارد.

این گوشی نیز با قیمت پایه 999 دلار برای نسخه 128 گیگابایتی فروخته می‌شود. همچنین مشتریان بریتانیایی با قیمت 999، 1059 و 1199 دلار می‌توانند گزینه‌های 128، 256 و 512 گیگابایتی آن را تهیه کنند.

پیش‌سفارش گلکسی زد فلیپ 4 نیز از امروز آغاز شده و عرضه آن از همان 26 آگوست انجام خواهد شد.

قیمت و زمان عرضه گلکسی واچ 5

گلکسی زد فولد 4

ساعت‌های هوشمند جدید سامسونگ در دو نسخه استاندارد و پرو معرفی شده‌اند. نسخه استاندارد در دو اندازه 40 و 44 میلی‌متری و نسخه پرو در یک اندازه 45 میلی‌متری عرضه می‌شود. قیمت آن‌ها نیز به شرح زیر است.

گلکسی واچ 5 استاندارد 40 میلی‌متری با اتصال بلوتوث، هم‌اکنون با قیمت 299 دلار برای پیش‌سفارش در دسترس است. مدل 40 میلی‌متری مجهز به LTE نیز با قیمت 349 دلار فروخته می‌شود. نسخه 44 میلی‌متری بزرگتر نیز در گزینه‌های بلوتوث و LTE فروخته می‌شوند که به ترتیب 329 دلار و 379 دلار قیمت دارند.

گلکسی واچ 5 پرو نیز در یک اندازه 45 میلی‌متری و دو گزینه اتصال بلوتوث و LTE عرضه می‌شوند که این نسخه‌ها با قیمت 469 دلار و 499 دلار در دسترس هستند.

سامسونگ همچنین مدل‌های Golf Edition گلکسی واچ 5 و واچ 5 پرو را نیز معرفی کرده که قیمت آن‌ها برای کوچک‌ترین نسخه بلوتوثی از 329 دلار شروع می‌شود.

ساعت‌های هوشمند جدید سامسونگ نیز از تاریخ 26 آگوست عرضه خواهند شد و هم اکنون برای پیش‌سفارش در دسترس مشتریان قرار دارند.

قیمت و زمان عرضه گلکسی بادز 2 پرو

گلکسی زد فولد 4

مشتریان سامسونگ هم اکنون می‌توانند هدفون‌های گلکسی بادز 2 پرو را در بیشتر بازارهای پیش‌خرید کنند تا زمان عرضه آن در 26 آگوست فرا برسد.

سامسونگ در حال حاضر، این هدفون‌های جدید را به عنوان نوعی هدیه نقدی برای افرادی که گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 را پیش‌سفارش کرده‌اند، ارائه کرده است اما در صورت خرید جداگانه، هدفون‌های گلکسی بادز 2 پرو 229 یورو قیمت دارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی