ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی زد فولد 4
تکنولوژی

هزینه تعمیر نمایشگر گوشی‌های تاشو جدید سامسونگ کمتر از قبل خواهد بود

سامسونگ هزینه تعمیر نمایشگر گوشی‌های تاشو جدید خود یعنی گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 را تا حد زیاد کاهش داده است.

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۲:۰۰

سامسونگ از نسل جدید گوشی‌های تاشو خود، یعنی گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 رونمایی کرد. کره‌ای‌ها دوام و قابلیت استفاده از نسل چهارم گوشی‌های سری گلکسی Z خود را بهبود بخشیده‌اند و حالا گفته می‌شود تعمیر نمایشگر آن‌ها هزینه بسیار کمتری خواهد داشت.

تعمیر نمایشگر گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4

در ایالات متحده، تعمیر نمایشگر ترک خورده گلکسی زد فولد 3 بدون گارانتی، 249 دلار برای کاربران هزینه به‌همراه دارد که برای آن باید در طرح +Samsung Care با هزینه ماهانه 11 دلار مشترک شوید. امسال، سامسونگ این قیمت را به تنها 29 دلار کاهش داده است، یعنی چیزی مشابه با هزینه تعمیر نمایشگر سایر گوشی‌های سری گلکسی.

البته برای تعمیر گوشی‌های جدید، همچنان باید مشترک طرح +Samsung Care باشید.

گلکسی زد فولد 4

در حالی که سامسونگ قیمت گوشی‌های تاشو جدید خود را کاهش نداده است، اما تلاش می‌کند تا آن‌ها را با ویژگی‌های بهتر، بادوام‌تر و هزینه کمتر تعمیر کند. همچنین سری دستگاه‌های گلکسی زد فلیپ و گلکسی زد فولد هنوز تنها دستگاه‌های جهان هستند که با گواهی استاندارد IPX8 مقاومت در برابر عرضه شده‌اند.

کانال یوتیوب «PBKreviews» در ویدیوی کالبدشکافی گلکسی زد فولد 3 به تعمیرپذیری آن امتیاز 2 از 10 را داده بود. او در توضیحات بررسی خود از این گوشی به عنوان یکی از پیچیده‌ترین گوشی‌های کنونی بازار یاد کرده بود که فقط کارشناسان حرفه‌‌ای می‌توانند آن را تعمیر کنند. با این حال، باید تا 4 شهریور منتظر ماند تا اولین دستگاه‌های تاشو جدید سامسونگ وارد بازار شوند و ویدیو کالبدشکافی و البته بررسی آن‌ها منتشر شود. علاوه بر این، سامسونگ گفته بود که گوشی‌های تاشو جدیدش تا چهار سال به‌روزرسانی سیستم عامل را دریافت خواهند کرد، یعنی تا اندروید 16!

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی