ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گارمین ساعت هوشمند پرچمدار انجورو 2 را عرضه کرد
تکنولوژی

ساعت هوشمند گارمین Enduro 2 با پنل خورشیدی و عمرباتری 550 روز معرفی شد

این ساعت هوشمند جدید دارای پنل خورشیدی است که طول عمر باتری 550 روز را در حالت صرفه‌جویی (Battery Saver) در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

آرش تهرانی
نوشته شده توسط آرش تهرانی | ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ | ۰۹:۰۰

گارمین از ساعت هوشمند جدید «Enduro 2» با قابلیت پشتیبانی از حالت‌های ورزشی رونمایی کرد. این ساعت هوشمند جدید دارای پنل خورشیدی است که طول عمر باتری 550 روز را در حالت صرفه‌جویی (Battery Saver) در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

دوندگان حرفه‌ای و ورزشکاران استقامتی اغلب جهت انجام تمرینات و رقابت‌های خود از محصولات گارمین بهره می‌برند، اکنون نیز این شرکت با معرفی ساعت هوشمند انجورو 2 (Enduro 2) یک مدل رده بالای دیگر را هم به خانواده پرچمداران برند خود افزوده است.

ساعت هوشمند انجورو 2 همانطور که از نام مدلش و سابقه سازنده‌اش بر می‌آید، برای استحکام هرچه بیشتر از پلیمر تقویت شده ساخته شده و پوشش پشتی به همراه حاشیه دور نمایشگر آن نیز از جنس تیتانیوم هستند.

حالا که صحبت از نمایشگر به میان آمد باید گفت که این محصول از نمایشگر امولد رنگی 1.4 اینچی با وضوح تصویر 280 در 280 پیکسل برخوردار است، این بخش نیز برای دستیابی به دوام حداکثری تحت پوشش کریستال یاقوت کبود قرار گرفته است.

گارمین ساعت هوشمند پرچمدار انجورو 2 را عرضه کرد

مشخصات تکمیلی ساعت هوشمند جدید گارمین

گفتنی است ساعت هوشمند جدید گارمین به همراه بندهای اسپرت نایلونی عرضه خواهد شد اما همچنان با بندهای سیلیکونی این برند نیز سازگاری خواهد داشت.

ساعت هوشمند انجورو 2 در کنار اتصالات وای‌فای، بلوتوث و +ANT دارای یک فضای ذخیره‌سازی 32 گیگابایتی است که می‌تواند تا 2000 آهنگ را در خود جای دهد.

این ساعت هوشمند از سوی دیگر دارای استاندارد ضد آب 10ATM است، بدین معنا که می‌تواند تا عمق 100 متری دوام بیاورد، علاوه بر این مورد محصول تازه گارمین حتی به یک چراغ LED برای انجام تمرینات در شب نیز مجهز است.

عرضه ساعت هوشمند پرچمدار انجورو 2
عرضه ساعت هوشمند پرچمدار انجورو 2
عرضه ساعت هوشمند پرچمدار انجورو 2

محصول مذکور در زمینه فعالیت‌های جسمانی از حسگرهای تپش قلب، SpO2 و همینطور حسگرهای نظارتی خواب و اضطراب برخوردار است و در کنار این موارد توانایی نمایش نقشه‌های محیطی را هم دارد، در ضمن GPS این محصول با به کارگیری فناوری‌های GNSS و SatIQ قادر است تا با انتخاب قوی‌ترین سیگنال موجود، عمر باتری را افزایش دهد.

به ادعای گارمین عمر باتری انجورو 2 در حالت «فقط ساعت هوشمند» به میزان 46 روز می‌رسد که ظاهرا به پنل شارژ خورشیدی این محصول نیز بی‌ارتباط نیست. البته همین عمر باتری در صورت روشن کردن حالت صرفه‌جویی به میزان 550 روز خواهد رسید.

در پایان باید گفت ساعت هوشمند انجورو 2 با برچسب قیمتی 1100 دلاری خود هم اکنون برای خرید در وب‌سایت گارمین موجود است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی