ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

چت بات متا
تکنولوژی

نظر جالب چت‌بات متا: مارک زاکربرگ برای پول از کاربران سواستفاده می‌کند

وقتی از چت بات پیشرفته متا یعنی BlenderBot 3 درمورد مارک زاکربرگ سوال شد، این چت‌بات پاسخ جالبی داد.

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۰:۰۹

چت‌بات پیشرفته متا یعنی BlenderBot 3 که در مصاحبه‌ای شرکت کرده و به سوالات مختلفی پاسخ داده بود. در ادامه مصاحبه نظر خود را در مورد مدیرعامل متا نیز مطرح کرد و گفت «مارک زاکربرگ» از کاربران به خاطر پول سوء استفاده می‌کند.

متا می‌گوید که چت بات آن‌ها از هوش مصنوعی استفاده می‌کند و می‌تواند تقریبا درباره هر موضوعی صحبت کند. وب‌سایت بی‌بی‌سی از این بات درباره مدیرعامل و موسس شرکت متا، یعنی مارک زاکربرگ سوال کرده و BlenderBot 3 در پاسخ به این سوال گفته است: «کشور ما تقسیم شده است و او هیچ کمکی به آن نکرده است».

نظر چت بات متا درباره مدیرعامل شرکت

چت بات متا

همچنین زمانی که از آن پرسیده شده بود که درباره زاکربرگ چه نظری دارد، چت بات متا گفت: «او کار وحشتناکی در شهادت دادن در مقابل کنگره انجام داد. این باعث می‌شود تا نگران کشورمان باشم».

در ادامه گفتگو این بات و بی‌بی‌سی، از آن سوال شده که چه نظر دیگری درباره زاکربرگ دارد و بات متعلق به شرکت متا پاسخ داده: «شرکت او مردم را برای پول استثمار می‌کند و وی هیچ اهمیتی به این موضوع نمی‌دهد. این کار باید متوقف شود!»

متا در توضیحات خود اشاره کرده بود که این بات در حال حاضر یک نمونه اولیه است و می‌تواند در برخی مواقع، پاسخ‌های بی‌ادبانه و توهین‌آمیزی بدهد.

چت بات متا

شرکت متعلق به مارک زاکربرگ، بارها به دلیل اینکه برای جلوگیری از انتشار اطلاعات نادرست در پلتفرم‌هایش تلاش نکرده، مورد انتقاد قرار گرفته است. همچنین سال گذشته، یکی از کارمندان سابق آن با نام «فرانسیس هاوگن»، شرکت را متهم کرد که سود را بر امنیت کاربرانش ترجیح می‌دهد.

الگوریتم BlenderBot 3 برای ارائه پاسخ‌های خود، در اینترنت جستجو می‌کند. بنابراین، این احتمال وجود دارد که چت بات متا، نظرات دیگران در مورد آقای زاکربرگ را جستجو کرده باشد و در این مناظره، از آن‌ها استفاده کرده است.

در همین رابطه، این ربات اخیرا همچنین درباره زاکربرگ گفته بود که او تاجر خوبی است، اما روش‌های تجارتش همیشه اخلاقی نیستند!

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • realtime
    realtime | ۲۰ مرداد ۱۴۰۱

    طبیعیه، این اطلاعات رو از اینترنت گرفته و مردم هم به لطف اپل که یه سپر خوب از فیسبوک ساخته چیزای جالبی ننوشتن راجبش.

مطالب پیشنهادی