ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بازی Octopath Traveler
تکنولوژی

معرفی بازی موبایل Octopath Traveler: Champions of the Continent

بازی Octopath Traveler: Champions of the Continent برای طرفداران نقش‌آفرینی و سبک گاچا می‌تواند مناسب باشد که در این مطلب آن را معرفی کرده‌ایم.

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۹:۰۰

بازی Octopath Traveler: Champions of the Continent ابتدا در اکتبر سال 2020 فقط برای بازار ژاپن منتشر شده بود اما اکنون در دسترس تمام کاربران قرار گرفته است. اگر بازی‌های دیگر این سری را تجربه کرده باشید، احتمالا با این عنوان نیز آشنایی خواهید داشت. یک بازی داستانی تک‌نفره با عناصر سبک Gacha که شامل گرافیک پیکسلی قدیمی، شخصیت‌ها و صداپردازی کاملا ژاپنی می‌شود.

در ادامه این مطلب از دیجیاتو، بازی Octopath Traveler: Champions of the Continent را به‌طور کامل معرفی خواهیم کرد.

بازی Octopath Traveler: Champions of the Continent

بازی Octopath Traveler
توسعه دهنده:اسکوئر انیکس / Acquire
سبک:نقش‌آفرینی
پلفترم‌ها:اندروید و iOS
نیاز به اینترنت:خیر

Octopath Traveler: Champion of the Continent یک بازی نقش‌آفرینی تک نفره مبتنی بر نوبت با عناصر سبگ گاچا است که به تازگی منتشر شده. مانند سایر عناوین سری Octopath Traveler، بازی جدید هم تمرکز زیادی روی شخصیت‌ها و داستان دارد.

در ابتدای بازی، باید شخصیت خود را از بین چندین کلاس مختلف با ویژگی‌های متفاوت انتخاب کنید و پس از چند مرحله آموزشی کوتاه، می‌توانید یکی از 3 داستان اصلی را انتخاب کنید که شامل ثروت، قدرت و شهرت می‌شود. البته به مرور زمان می‌توانید تمام این 3 داستان را تجربه کنید.

این بازی پیش‌درآمدی برای عنوان اصلی Octopath Traveler محسوب می‌شود و داستان آن در همان قاره خیالی Osterra اتفاق می‌افتد. سه مسیر داستانی اصلی در بازی وجود دارد که اتفاقات مربوط به هرمینیا، جادوگر حریص، تایتوس قهرمان و آگوست نمایشنامه‌نویس را دنبال می‌کند. علاوه بر این، بازی شامل شخصیت‌های قابل انتخاب جدیدی می‌شود و برخی شخصیت‌های عنوان اصلی نیز در آن حضور دارند.

بازی Octopath Traveler

در حالت داستانی بازی، شخصیت شما توانایی و قابلیت‌های بسیار زیادی دارد. به عنوان مثال می‌توانید دنیای بازی را کاوش کنید، هیولاهای قدرتمندی را در آن پیدا کنید، به خرید سلاح‌ها و زره‌ها بپردازید، در مسافرخانه استراحت کنید، صندوقچه‌های گنج را پیدا کنید و قابلیت‌های بسیار زیادی دیگری در دسترس بازیکن شما قرار دارد.

همچنین پس از تکمیل مراحل هر داستان، چندین داستان و ماموریت جانبی نیز برای شما باز خواهد شد که می‌توانید آن‌ها را در کنار داستان اصلی انجام دهید. بنابراین از نظر محتوا و داستان، با یک بازی همه‌جانبه مواجه هستیم.

همچنین در طول داستان اصلی بازی، قابلیتی به نام «شکار» (Hunt) در دسترس شما قرار می‌گیرد که با وجود آن می‌توانید با باس‌های قدرتمندی مبارزه کنید و پس از نابود کردن آن‌ها امتیازها و پاداش‌هایی دریافت کنید.

البته، اسکوئر انیکس در بازی جدید خود و داستان آن از دیالوگ‌های غیرضروری و آزاردهنده بسیار زیادی استفاده کرده که به صورت باکس‌های متنی نمایش داده می‌شوند و در بسیاری از مواقع می‌توانند بازیکنان را خسته کنند.

بازی Octopath Traveler

شخصیت‌های بازی به آیتم‌های مختلفی برای بهبود عملکرد خود در مبارزات نیاز دارند. از جمله آن‌ها می‌توان به تجهیزات اشاره کرد که می‌توان آن‌ها را از بازرگانان خریداری کرد. همچنین با انجام برخی ماموریت‌ها، به مهارت‌های جدیدی دست پیدا خواهند کرد.

نبردهای بازی به صورت نوبتی انجام می‌شود و در آن شاهد دشمنان متفاوتی هستیم که هر کدام از آن‌ها نسبت به سلاح‌های و جادوهای خاص دارای نقاط ضعفی هستند. بنابراین برای پیروزی در مبارزات Octopath Traveler: Champions of the Continent باید دشمنان خود را بشناسید و از نقطه ضعف آن‌ها سواستفاده کنید.

بازی با وجود گرافیکی پیکسلی و شخصیت‌های دو بعدی خود، حجم نسبتا زیادی دارد و حتی پس از نصب نیز باید برخی دیتاهای آن را به‌طور جداگانه از طریق خود بازی دانلود کنید. با این حال، بازی به‌طور خودکار می‌تواند برای عملکرد بهینه روی گوشی‌های قدیمی‌تر، تنظیمات گرافیکی خودش را روی حالت‌های پایین تنظیم کند تا بازیکنان مشکلی در تجربه آن نداشته باشند. بنابراین احتمالا با گوشی‌های میان‌رده قدیمی نیز بتوانید آن را تجربه کنید.

دانلود بازی Octopath Traveler: Champions of the Continent

بازی Octopath Traveler

بازی هم‌اکنون برای اندروید و iOS منتشر شده و در ادامه می‌توانید آن‌ها را از اپ استور یا گوگل پلی دانلود کنید.

از نظر آمار و امتیازات، بازی در گوگل پلی تاکنون بیشتر از 500 هزار بار دانلود شده و بیش از 17 هزار نفر نظر خودشان را درباره آن اعلام کرده‌اند امتیاز 4.4 را از کاربران اندروید دریافت کند. در اپ استور هم کاربران از تجربه Octopath Traveler: Champions of the Continent راضی بوده‌اند و با ثبت نظر بیشتر از 4500 نفر، بازی به امتیاز 4.8 دست پیدا کرده است.

OCTOPATH TRAVELER: CotC
undefined

OCTOPATH TRAVELER: CotC

سازنده: SQUARE ENIX قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی: undefined
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 989/900 مگابایت زبان: undefined
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی