ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گزارش تایید نشده از تغییرات نسل دهم آیپد
تکنولوژی

اپل احتمالا تاچ آیدی نسل دهم آیپد را درون دکمه پاور تعبیه می‌کند

با استناد به منابع مختلف انتظار می‌رود نسل دهم آیپد در ماه اکتبر معرفی شود.

آرش تهرانی
نوشته شده توسط آرش تهرانی | ۲ شهریور ۱۴۰۱ | ۰۸:۳۰

بنابر گزارشی تازه، آیپد ارزان قیمت بعدی اپل ممکن است از کلید پاور کناری دارای Touch ID برخوردار باشد و همچنین اینطور به نظر می‌رسد که جایگاه دوربین فیس‌تایم نیز در آن تغییر کند.

گفتنی است گزارش مذکور که توسط منبع ژاپنی «مک اوتاکارا» تهیه شده، به نقل از چند منبع آگاه چینی بیان می‌کند رندرهای غیر رسمی نسل دهم آیپد که اوایل ماه منتشر شدند، فاقد دقت کافی در به تصویر کشیدن جایگاه Touch ID یا دوربین جلویی فیس‌تایم بودند.

در وهله اول رندرها آیپدی را نشان می‌دهند که از طراحی سنتی کلید پاور و Touch ID در حاشیه پایینی نمایشگر برخوردار است اما گزارش جدید عنوان کرده که Touch ID در کلید پاور و احتمالا به لبه بالایی بدنه منتقل شده، که پیش‌تر در جدیدترین مدل‌های آیپد ایر و مینی شاهد چنین تغییری بوده‌ایم.

گزارش تایید نشده از تغییرات نسل دهم آیپد

در وهله دوم گزارش مذکور ادعا می‌کند که دوربین فیس‌تایم هم جهت استفاده عریض به حاشیه سمت راست نمایشگر منتقل می‌شود. این گزارش در ادامه عنوان می‌کند ویژگی «Center Stage» اپل که موجب می‌شود کاربر در حین تماس‌های تصویری مرکزیت داشته باشد در حالت عریض (Landscape) عملکرد بهتری خواهد داشت.

اطلاعات تکمیلی از تغییرات احتمالی نسل دهم آیپد

البته لازم به ذکر است با استناد به گزارش مورد بحث، ظاهرا رندرهای منتشر شده مذکور از نسل دهم آیپد، علیرغم اشتباه نشان دادن موارد کلید پاور و دوربین ظاهرا ابعاد کلی این تبلت را به درستی ارائه داده‌ و آنها را تایید می‌کند.

شایعات پیشین چنین بیان ‌کرده‌اند که نسل دهم آیپد در مقایسه با نمایشگر 10.2 اینچی و تراشه A13 نسل نهم، از یک نمایشگر بزرگ‌تر 10.5 اینچی، درگاه USB-C، تراشه A14 بایونیک و پشتیبانی از 5G در مدل‌های سلولار، حاشیه کمتر و لبه‌های مسطح‌تر برخوردار خواهد بود.

گزارش تایید نشده از تغییرات نسل دهم آیپد

انتظار می‌رود اپل این تبلت را طی رویداد ماه اکتبر معرفی کند که ظاهرا با تاخیر عرضه iPadOS 16 بی‌ارتباط نیست. در پایان باید گفت اگر مایل هستید تا اطلاعات بیشتری از این محصول بدست آورید می‌توانید به مطلب «هرآنچه درباره نسل دهم آیپد می‌دانیم» مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • mrmoghari
    mrmoghari | ۲ شهریور ۱۴۰۱

    بهترین حالت استفاده از حسگر اثر انگشت روی کلید پاوره، نمیدونم چرا شرکت ها در مقابلش مقاومت میکنن، الان شیائومی گوشی میان ردشو با حسگر ترکیبی با کلید پاور میده که هم سرعتش عالیه و هم جاش خوبه، اپل چون حسگر اثر انگشتو کلن حذف کرده باید تاچ ایدی رو برای ایفونا هم با کلید پاور ترکیب کنه، واقعا رو مخه که حسگر نداره همش باید گوشیو جلو صورتت بگیری تا باز بشه :/ توو یه سری جاها واقعا رو مخه

مطالب پیشنهادی