ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

One UI 5
تکنولوژی

سامسونگ چه زمانی نسخه نهایی One UI 5.0 را به همراه اندروید 13 منتشر می‌کند؟

نسخه نهایی رابط کاربری One UI 5.0 احتمالا در هفته آخر مهر ماه عرضه می‌شود و اجازه می‌دهد ویژگی RAM Plus را غیرفعال کنید.

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۵ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۰:۳۰

از زمان آغاز عرضه بتای One UI 5.0 چند هفته می‌گذرد. حالا در گزارش جدیدی اعلام شده که نسخه نهایی این رابط کاربری احتمالا در ماه اکتبر به دست کاربران می‌رسد. به علاوه، این نسخه قابلیتی خواهد داشت که اجازه می‌دهد ویژگی حافظه رم مجازی را در دستگاه غیرفعال کنید.

یک منبع آگاه کره‌ای به نام RoderSuper به تازگی در گزارشی مدعی شده که آپدیت One UI 5.0 در تاریخ 17 یا 19 اکتبر (25 یا 27 مهر) برای گلکسی S22، گلکسی S22 پلاس و گلکسی S22 اولترا منتشر خواهد شد. انتظار می‌رود که برنامه بتای این رابط کاربری تا هفته آخر مهر ماه تکمیل شده باشد.

سامسونگ احتمالا در هفته‌های آینده این به‌روزرسانی بتا را در اختیار سایر دستگاه‌های واجد شرایط که تعداد آن‌ها کم نیست، قرار می‌دهد. پنجمین نسخه One UI بر اساس اندروید 13 ساخته شده و عرضه آن می‌تواند قابلیت‌های مختلف سیستم عامل جدید گوگل را به دست کاربران برساند.

امکان غیرفعال‌سازی RAM Plus در One UI 5.0

یکی از قابلیت‌هایی که در این رابط کاربری عرضه خواهد شد، به ویژگی RAM Plus اضافه شده که در هر نسخه از One UI تغییری داشته است. این نسخه حالا اجازه می‌دهد تا به طور کامل این قابلیت را غیرفعال کنید. این امکان در اولین بتای One UI 5.0 ارائه شد اما غیرفعال بود. اما حالا در دومین بتای منتشر شده، شاهد اضافه شدن این ویژگی به قابلیت رم مجازی هستیم.

RAM Plus

برای استفاده از این امکان باید دستگاه خود را مجدداً راه‌اندازی کنید. غیرفعال‌سازی RAM Plus به کاربران اجازه می‌دهد از تمام فضای ذخیره‌سازی دستگاه خود استفاده کنند و مجبور نباشند که بخشی از این فضا را به حافظه مجازی اختصاص دهند.

البته گفتنی است که برخی از ویژگی‌های نسخه بتا ممکن است به نسخه نهایی رابط کاربری راه پیدا نکنند. پس این احتمال وجود دارد که امکان مربوطه هم در نسخه نهایی One UI 5.0 وجود نداشته باشد. ولی شواهد فعلا از امکان ارائه این ویژگی در آپدیت نهایی این نسخه خبر می‌دهند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • A.Salar
    A.Salar | ۵ شهریور ۱۴۰۱

    امیدوارم نسبت به نسخه قبل ویژگی های زیادی بهش اضافه شده باشه

    (و البته قابلیت کپی کردن متن از روی عکس ها :|)

مطالب پیشنهادی