ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی زد فولد 4 از تست مقاومت سربلند بیرون آمد [تماشا کنید]

گلکسی زد فولد 4 یک گوشی گران قیمت و البته تاشو است، بنابراین شاید در نگاه اول انتظار نداشته باشیم که در تست مقاومت، جان سالم به در ببرد. اما در واقعیت اینطور نیست و ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۸ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۷:۳۰

گلکسی زد فولد 4 یک گوشی گران قیمت و البته تاشو است، بنابراین شاید در نگاه اول انتظار نداشته باشیم که در تست مقاومت، جان سالم به در ببرد. اما در واقعیت اینطور نیست و گوشی تاشو جدید سامسونگ در تست مقاومت عملکرد مناسبی از خودش نشان داده است.

کانال یوتیوب «JerryRigEverything’s» در جدیدترین ویدیوی خود به سراغ گوشی سامسونگ رفته؛ موبایلی که از نظر یکپارچگی ساختاری تفاوتی با گلکسی زد فولد 3 ندارد، با این تفاوت که روی پنل بیرونی‌اش حالا شیشه گوریلا گلس ویکتوس کشیده شده است. این گوشی همچنان از استاندارد IPX8 برای مقاومت در برابر نفوذ آب بهره می‌برد و نمایشگر داخلی‌اش توسط یک پوشش پلاستیکی محافظت می‌شود.

عملکرد گلکسی زد فولد 4 در تست مقاومت

استفاده از گوریلا گلس ویکتوس برای نمایشگر خارجی ظاهرا تغییری در عملکرد گوشی سامسونگ ایجاد نکرده و همچنان از سطح 6 سختی موس، خراش برمی‌دارد و از سطح 7 با خراش‌های عمیق‌تری روبه‌رو می‌شویم. البته برای نمایشگر داخلی وضع متفاوت است و از سطح دو خراش‌های دائمی روی آن نمایان می‌شوند.

در ادامه نمایشگرها در برابر شعله مستقیم قرار می‌گیرند، مقاومت فریم با تیغ سنجیده می‌شود و در ادامه با پاشیدن خاک روی این گوشی گران‌قیمت روبه‌رو می‌شویم. با این حال، دانه‌های خاک نمی‌توانند به لولا نفوذ کنند و گلکسی زد فولد 4 عملکردش را حفظ می‌کند.

در نهایت نوبت به تست خم کردن می‌رسد، جایی که تصور می‌شود گوشی سامسونگ شکست می‌خورد و بخاطر وجود لولا، می‌شکند. اما گلکسی زد فولد 4 در این بخش هم دوام می‌آورد و برخلاف محصولاتی مانند وان پلاس 10T، مانند بیسکوییت از وسط نمی‌شکند. در نهایت گوشی سامسونگ تست JerryRigEverything را با موفقیت پشت سر می‌گذارد و نمره قبولی می‌گیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی