ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فناوری ایران

تیم والیبال ایران با حمایت همراه اول قهرمان جوانان آسیا شد

تیم ملی والیبال ایران با کسب مقام اول مسابقات آسیایی والیبال، موفق به کسب 11 مدال شامل شش طلا، سه نقره و دو برنز شد.

شیدا ملکی
نوشته شده توسط شیدا ملکی | ۹ شهریور ۱۴۰۱ | ۰۹:۰۲

همراه اول به عنوان حامی رسمی تیم های ملی والیبال ایران با اعلام اینکه، تیم ملی والیبال با پنج پیروزی متوالی و بدون باخت عنوان قهرمانی بیست‌ویکمین دوره رقابت‌های جوانان آسیا را به دست آورده، این پیروزی را به تیم ملی والیبال کشور تبریک گفت.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، تیم ملی والیبال جوانان ایران در مرحله فینال رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا دیشب (دوشنبه 7 شهریور 1401) به مصاف تیم هند رفت و با نتیجه سه بر یک پیروز میدان شد تا عنوان قهرمانی این دوره از رقابت ها را به خود اختصاص دهد.

تیم والیبال جوانان ایران امسال در بحرین هفدهمین حضور خود در این رقابت‌ها را تجربه کرد و ملی‌پوشان این رده سنی کشور در شانزده دوره قبلی موفق به کسب 11 مدال شامل شش طلا، سه نقره و دو برنز شده‌اند.

تیم والیبال ایران با قهرمانی در این دوره از مسابقات به هفتمین مدال طلا و قهرمانی خود در این رده سنی آسیا دست یافت تا تعداد مدال‌هایش نیز به عدد 12 برسد.

فروردین امسال بود که قائم مقام مدیرعامل همراه اول از قرارداد اسپانسری فدراسیون والیبال تا پایان المپیک 2024، خبرداد و ابراز امیدواری کرد در این روند سرویس‌های دیجیتال طراحی و پیاده سازی شده توسط این اپراتور نیز ارائه شوند.

حمید بهروزی در این مراسم با ابراز امیدواری نسبت به موفقیت‌های همراه اول اعلم کرد: «امیدواریم در این تعامل چند ساله، نقش موثری چه از منظر اتصال نزدیکتر و آنلاین هواداران و تیم‌های ملی ‌و چه از منظر حمایت موثر در راستای ارتقای جایگاه این ورزش در کشور داشته باشیم که در نهایت لحظات شادی برای مردم عزیزمان رقم بخورد.»

گفتنی است همراه اول به عنوان حامی اول ورزش ایران، هم اکنون حامی رسمی تیم های ملی کشتی کشورمان نیز هست که کشتی ایران در دو سال اخیر با این حمایت، نتایج درخشانی را در مسابقات المپیک و جهانی رقم زده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی