ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ال جی
تکنولوژی

ال جی از اولین تلویزیون خم شونده خود با قابلیت‌های جذاب برای گیمرها رونمایی کرد

تلویزیون OLED Flex ال جی را می‌توان با استفاده از یک دکمه که روی کنترل آن قرار دارد، به طور کاملا خودکار خم کرد.

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۹ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۸:۰۰

ال جی (LG) از اولین تلویزیون OLED خم شونده خود رونمایی کرد که می‌توان به صورت کاملا صاف یا منحنی از آن استفاده کرد. LG OLED Flex (مدل LX3) یک تلویزیون 42 اینچی OLED است که به لطف بهره‌مندی از جدیدترین فناوری نمایشگر ال‌جی به یک تلویزیون منحنی (900R) تبدیل می‌شود.

تلویزیون OLED Flex ال جی با استفاده از یک دکمه اختصاصی که روی کنترل از راه دور دستگاه قرار گرفته، به‌صورت کاملا خودکار در حالت خمیده تنظیم می‌شود. اگر به یاد داشته باشید، کورسیر نیز اخیرا از دستگاه مشابهی رونمایی کرده بود که البته به صورت دستی تنظیم می‌شد. تلویزیون ال‌جی همچنین شامل دو پیش تنظیم می‌شود یا دارندگان می‌توانند میزان انحنا نمایشگر را با افزایش پنج درصدی در 20 سطح مختلف تنظیم کنند.

توجه ال جی به طرفداران بازی‌های ویدیویی

ال جی

نمایشگرهای منحنی برای ارائه تجربه‌ای همه‌جانبه از بازی‌های ویدیویی مناسب هستند و صفحه‌های تخت بیشتر برای تماشای فیلم یا سریال از طریق سرویس‌های استریم استفاده می‌شوند.

تلویزیون ال‌جی با وجود قابلیت‌های خود، به‌طور خاص برای گیمرها بازاریابی شده است. با این دستگاه می‌توان بازی‌ها را با پشتیبانی از فناوری Dolby Vision و نرخ 120 هرتز و وضوح 4K تجربه کرد و همچنین از جدیدترین ویژگی‌های HDMI 2.1 مانند نرخ تجدید متغیر (VRR) و حالت تاخیر کم خودکار (ALLM) پشتیبانی می‌کند.

ال‌جی همچنین برای کاهش پارگی و لگ زدن تصویر در هنگام تجربه بازی‌های ویدیویی، در تلویزیون خود از فناوری‌های G-Sync انویدیا یا FreeSync AMD بهره گرفته است.

ال جی

از دیگر نکات قابل‌توجه این تلویزیون می‌توان به یک پایه قابل تنظیم ارتفاع اشاره کرد که با وجود آن، کاربران می‌توانند نمایشگر را به سمت خود خم کرده یا از خود دور کنند. همچنین تلویزیون دارای یک برنامه بازی داخلی است که علاوه بر محافظ صفحه (Screensaver) شامل میانبرهای توییچ و یوتیوب می‌شود.

قیمت تلویزیون OLED Flex جدید ال‌جی یا زمان عرضه آن هنوز اعلام نشده است. با این حال، دستگاه این هفته در نمایشگاه IFA آلمان به نمایش گذاشته خواهد شد و می‌توان انتظار داشت تا جزئیات بیشتری درباره آن به اشتراک گذاشته شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Dars
    Dars | ۱۰ شهریور ۱۴۰۱

    سلام
    میتونه تجربه ی فوق العاده ای باشه مخصوصا برای بازی های race یا ماشینی که توی پیچ جاده همون حس رو القا میکنه.متشکر عالی بود

مطالب پیشنهادی