ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مانیتور گیمینگ
تکنولوژی

رونمایی کورسیر از مانیتوری متفاوت؛ نمایشگر را خودتان خم کنید! [تماشا کنید]

مانیتور گیمینگ جدید شرکت کورسیر قابل انعطاف است، یعنی در صورت نیاز می‌توان صفحه آن را به‌صورت تخت یا منحنی تنظیم کرد.

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۵ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۳:۰۰

شرکت کورسیر (Corsair) از مانیتور گیمینگ OLED خلاقانه و پیشرفته‌ای با نام Xeneon Flex و وضوح 1440p رونمایی کرد که خود کاربر می‌تواند صفحه نمایش آن را در صورت نیاز به حالت‌های تخت و منحنی تغییر دهد.

مشخصات مانیتور گیمینگ جدید کورسیر

مانیتور کورسیر با شماره مدل 45WQHD240 که با همکاری ال‌جی دیسپلی ساخته شده، نمایشگری به اندازه 45 اینچ با نسبت تصویر 21:9 و رزولوشن 3440 در 1440 پیکسل را به کاربران ارائه می‌کند. به گفته این شرکت، Xeneon Flex از یک مانیتور فوق عریض 49 اینچی قابل مقایسه، 20 درصد فضای نمایشگر بیشتری را در دسترس کاربران قرار می‌دهد. از دیگر نکات قابل‌توجه این دستگاه می‌توان به پوشش ضد انعکاس و «فناوری نور آبی کم» اشاره کرد که درد ناشی از خستگی یا ضعیف شدن چشم کاربران را کاهش می‌دهد.

Xeneon Flex علاوه بر این، دارای نرخ تازه‌سازی تصویر 240 هرتز و Nvidia G-sync است که به گفته کورسیر تمام این موارد به از بین بردن تاری حرکت و ارائه تصاویر با کیفیت کمک می‌کند.

نکته قابل‌توجه دیگری که در ویدیو کوتاه بالا قابل مشاهده است، قابلیت تنظیم انحنای مانیتور گیمینگ است. کاربران می‌توانند مانیتور Xeneon Flex را در هر زمانی بر اساس نیاز خود از حالت کاملا مسطح تا حالت منحنی 800R تنظیم کنند. Corsair بیشتر به دلیل تجهیزات جانبی گیمینگ خود شناخته می‌شود و این مانیتور با قابلیت‌های خود می‌تواند مورد توجه بسیاری از گیمرها قرار گیرد.

مانیتور گیمینگ

کورسیر همچنین ادعا می‌کند که این مانیتور می‌تواند حداکثر روشنایی تا 1000 نیت را با نسبت کنتراست 1350000:1 ارائه کند که این سطح از روشنایی در پنل‌های OLED بی‌سابقه است. هرچند به دقت رنگ این مانیتور اشاره‌ای نشده، اما پنل‌های OLED رنگ‌ها را با دقت بسیار زیادی نشان می‌دهند.

طبق وب‌سایت Corsair، این مانیتور گیمینگ به‌زودی عرضه خواهد شد و قیمت آن نیز هنوز اعلام نشده است. اخیرا همچنین ال‌جی هم از دو مانیتور جدید رونمایی کرده بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • molavy
    molavy | ۶ شهریور ۱۴۰۱

    ویدیو مشکل داره، پخش نمیشه درست

مطالب پیشنهادی