ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

معرفی کد دستوری فعالسازی اینترنت ایرانسل

با شماره گیری کد دستوری مربوطه به راحتی می توانید اینترنت ایرانسل را روی گوشی خود فعال کنید.

تحریریه دیجیاتو
نوشته شده توسط تحریریه دیجیاتو | ۱۱ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۱:۴۳

مشترکان جدید ایرانسل برای استفاده از اینترنت همراه بایستی تنظیمات لازم را روی گوشی خود ثبت کنند. برای این امر می‌توان به راحتی با شماره‌گیری کد فعالسازی اینترنت ایرانسل، به خواست خود رسید.

برای استفاده از اینترنت همراه ایرانسل ابتدا بایستی از نواحی تحت پوشش این اپراتور آگاه شوید، اگرچه اولین اپراتور دیجیتال کشور، اکثر نقاط ایران پهناور را پوشش می‌دهد اما شاید شما در مکانی حضور داشته باشید که تحت پوشش ایرانسل نیست.



امکان فعالسازی اینترنت موبایل به دو روش دستی و خودکار میسر است. ساده‌ترین راه همان شماره‌گیری کد دستوری است که تنظیمات اینترنت ایرانسل برای مشترک ارسال شده و به راحتی می‌توان آن را پیکربندی کرد. برای خرید بسته اینترنت ایرانسل این مطلب را هم بخوانید. اگر هم قصد لغو بسته خودکار ایرانسل را دارید دیجیاتو مطلب دیگری را برای شما آماده کرده است.

دریافت خودکار تنظیمات فعالسازی اینترنت ایرانسل

برای این کار کافی است کد دستوری #2*4*555* با سیم کارت ایرانسل شماره‌گیری شود، سپس تنظیمات فعالسازی اینترنت برای مشترک ایرانسل ارسال خواهد شد. است.

کد فعالسازی اینترنت ایرانسل

با کلیک روی تنظیمات ارسال شده، کافی است گزینه "install" را انتخاب کرده و پس از نمایش پیغام "installation completed" تنظیمات فعال شده و می‌توانید با روشن کردن اینترنت همراه، از اینترنت این اپراتور استفاده کنید.

آموزش اینترنت ایرانسل

اگر به هر دلیلی در فعالسازی اینترنت موفق نبودید، می‌توانید از روش ثبت دستی تنظیمات استفاده کنید که البته کمی وقت‌گیر بوده و بسته به گوشی‌های مختلف متفاوت است. در مطلب دیگری نیز انواع کد اینترنت ایرانسل را قرار داده‌ایم.

حال که اینترنت ایرانسل را روی گوشی خود فعال کرده‌اید، احتمالا بسته‌های رایگان به کارتان خواهد آمد که روش‌های دریافت اینترنت رایگان را می‌توانید در دیجیاتو دنبال کنید.

سوالات متداول کاربران

تنظیمات اینترنت ایرانسل بسته به مدل گوشی تفاوت دارد؟

اگر بخواهید به صورت دستی، اینترنت ایرانسل خود را فعال کنید بله به مدل گوشی بستگی دارد. اما ساده‌ترین راه شماره‌گیری کد دستوری فعالسازی اینترنت ایرانسل است.

چگونه حجم و زمان باقیمانده از بسته اینترنت ایرانسل را استعلام کنیم؟

برای این کار کافی است به اپلیکیشن ایرانسل من مراجعه کرده یا کد دستوری #4*1*555* را شماره‌گیری کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی