ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 از تست سقوط سربلند بیرون آمدند [تماشا کنید]

گوشی‌های تاشو جدید سامسونگ یعنی گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 در این ویدیو تست سقوط را با موفقیت پشت سر گذاشتند.

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۵:۰۰

گوشی‌های تاشو جدید سامسونگ از شیشه ساخته شده‌اند و به همین دلیل سقوط آن‌ها می‌تواند به کابوس بسیاری از کاربران تبدیل شود. هرچند این گوشی‌ها از مواد فوق‌العاده‌ای ساخته شده‌اند اما نشکن نیستند. حالا تاشوهای جدید سامسونگ یعنی گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 به شیوه‌های مختلفی تحت آزمایش سقوط کانال یوتیوب PhoneBuff قرار گرفته‌اند و عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده‌اند.

تست سقوط گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4

برای یادآوری، سامسونگ روی نمایشگر و پنل پشتی هر دو گوشی از گوریلا گلس ویکتوس پلاس استفاده کرده و همچنین داخل آن‌ها مواد بهتری برای ضربه گیر وجود دارد. همانطور که در ویدیوی زیر مشاهده می‌کنید، به شیشه گلکسی زد فلیپ 4 و زد فولد 4 هنگام سقوط از پشت و جلو هیچ صدمه‌ای وارد نمی‌شود، زیرا قسمت‌های فلزی اطراف گوشی تمام ضربه را به خود جذب می‌کنند.

با این حال، هنگامی که گوشی‌ها روی لولا خود سقوط می‌کنند، آلومینیوم زره پوشی که سامسونگ روی هر دو گوشی استفاده کرده، خراشیده می‌شود. البته این امر هیچ تاثیری روی عملکرد گوشی نمی‌گذارد.

در ادامه، گوشی‌ها به گونه‌ای روی سطح سخت آزمایش سقوط می‌کنند که نقطه اصلی ضربه آن‌ها به طرف مقابل لولا باشد. گلکسی زد فولد 4 این آزمون را با چند خراش ساده پشت سر می‌گذارد، اما در گلکسی زد فلیپ 4 یک ترک کوچک پدیدار خواهد شد. نکته قابل‌توجه اینکه هنگامی که گوشی‌ها از سمت نمایشگر بیرونی خود مورد آزمون سقوط قرار می‌گیرند، نمایشگر زد فلیپ 4 کاملا خرد می‌شود اما در کمال تعجب، حتی یک خراش هم در گلکسی‌ زد فولد 4 مشاهده نمی‌شود.

نمایشگر داخلی گوشی‌ها نیز بخاطر سبک طراحی، از تست سقوط جان سال به در می‌برد. همچنین هنگامی که به صورت نیمه تا شده روی سطح سنگی سقوط می‌کنند، تاثیر زیادی روی آن‌ها مشاهده نمی‌شود.

در مجموع، هر دو گوشی پس از آزمون سقوط، به عملکرد مورد انتظار خود ادامه دادند و تمام قابلیت‌های آن‌ها به‌خوبی کار می‌کردند و می‌توان گفت تست سقوط را با امتیاز بسیار خوبی پشت سر گذاشتند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • A.Salar
    A.Salar | ۱۲ شهریور ۱۴۰۱

    سامسونگ پرچمت بالاست !!

مطالب پیشنهادی