ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فناوری ایران

رویداد فیوژن آغاز به کار کرد، دیوار به دنبال همکاری با کل اکوسیستم است

اولین مرحله از رویداد فیوژن در محل صندوق نوآوری و شکوفایی صبح امروز آغاز به کار کرد.

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۴:۲۰

رویداد فیوژن صبح امروز با حضور ده‌ها تن از علاقه‌مندان به حل چالش آغاز به کار کرد. حسام ارمندهی، مدیر هلدینگ هزار دستان در افتتاحیه این رویداد اعلام کرد که آنها به دنبال ایجاد نوآوری باز هستند و می‌خواهند برای حل چالش‌های دیوار، با اکوسیستم فناوری کشور همکاری داشته باشند.

صبح امروز اولین مرحله از رویداد فیوژن در محل صندوق نوآوری و شکوفایی آغاز به کار کرد. در این رویداد که با همکاری تیم جوانه و دیوار برگزار می‌شود، قرار است چالش‌ها و مشکلات اپلیکیشن دیوار در بخش های مختلف به شرکت کنندگان ارائه شود تا در طی برگزاری این رویداد، به محصولاتی برای راه حل رفع این مشکلات برسند. تیم های برگزیده قرار است سرمایه ای از برگزارکنندگان جذب کنند و به مسیر خود ادامه دهند.

تلاش هلدینگ هزاردستان برای ارتباط با کل اکوسیستم

«حسام میرآرمندهی» بنیانگذار رییس هیات مدیره هلدینگ هزار دستان و عضو هیات مدیره دیوار در آیین افتتاحیه این رویداد اعلام کرد که اپلیکیشن دیوار با نزدیک به ۵۰ میلیون کاربر، حالا به قدری بزرگ شده که چالش‌های متعددی را سپری می‌کند. او در اینباره تاکید کرد که آنها خودشان را مسئول میدانند تا این مشکلات را حل و فصل کنند:

افراد زیادی در دیوار کسب درآمد میکنند و از طریق دیوار داد و ستد میکنند اما در هر صورت نواقص جدی هم دیوار دارد، برخی از این مشکلات مستقیما به خود دیوار مرتبط است و برخی به فرهنگ‌سازی و وضعیت اقتصادی کشور.
ما در همه این مشکلات خودمان را مسئول می‌دانیم. سرویس به بزرگی دیوار باید با کمک یک اکوسیستم در رفع این نواقص قدم بردارد. میخواهیم با کل اکوسیستم ارتباط داشته باشیم تا آنها حل مشکل را انجام دهند و به درآمدزایی برسند. در واقع به دنبال یک نوآوری باز هستیم که از سال گذشته دنبال آن بودیم و تا امروز چندان در آن موفق نبودیم. مسئولیتی در دیوار بر عهده ماست که باید آن را با کمک تیم‌های دیگر به درستی پیش ببریم.

به گفته آرمندهی، ماهانه بیست میلیون کاربر در دیوار فعالیت دارد و روزانه پانصد هزار آگهی در آن درج می‌شود که بالای هشتاد درصد آن رایگان است.

از چالش پاسخ هوشمند در چت تا تور مجازی منازل در دیوار

در ادامه این رویداد «نجمه سعید» مدیر محصول تیم ارتباطات دیوار به چالش‌های این بخش اشاره کرد. او اعلام کرد روزانه بیش از پنج میلیون روی گزینه اطلاعات تماس کلیک میکنند و بیش از دو میلیون چت در دیوار ایجاد می‌شود و بیش از سیزده میلیون پیام رد و بدل میشود. همچنین به گفته نجمه سعید نزدیک به هشتاد درصدی آگهی ها در دیوار امکان چت دارند و این حجم از چت باعث شده که آنها به رویکرد «پاسخ هوشمند» روی بیاورند و چالش هایی برای آن دارند.

«علیرضا نصری» مدیر بخش املاک دیوار نیز از چالش راه اندازی تور مجازی و گذاشتن پلان منزل ها در دیوار صحبت کرد و «سعید فروتن» مدیر محصول اعتماد دیوار نیز به مسأله شناسایی کاربران مخرب و بازگشت مجدد آنها با شماره تلفن های جدید و ناشناس به دیوار اشاره داشت : «به سمت شناسایی یکتاسازی کاربران پیش رفتیم و میخواهیم دو یا چند شماره که به هم وصل هستند‌ را شناسایی و مسدود کنیم.»

در ادامه این رویداد «مهشید حدادادی» مدیر محصول دیوار در بخش اقامتگاه نیز با اشاره به بازار یازده هزار میلیارد تومانی حجم بازار اقامتگاه در سال ۱۴۰۰ ، تاکید کرد که دو هزار میلیارد تومان از این رقم مربوط به بخش غیرهتلی بوده و دست کم صد هزار واحد اقامتگاه غیر هتلی در ایران وجود دارد که تنها بیست درصد رزورها به صورت آنلاین است. او تاکید کرد آنها به دنبال رشد این آمار و افزایش اعتماد بین مشتری و صاحب اقامتگاه و رشد کیفیت خدمات هستند.

شرکت کنندگان در این رویداد با مرحله فیوژن استارت کار خود را آغاز می‌کنند و پس از سپری کردن این مرحله و تکمیل شدن تیم ها و نهایی سازی مدل کسب و کار وارد فاز فیوژن اکشن خواهند شد که یک ماه به طول خواهد انجامید. در نهایت یک گرنت مالی در انتظار برندگان است تا در مرحله فیوژن بتا وارد شوند و در عرض دو ماه حداقل به یک MVP از محصول برسند. اطلاعات بیشتر در مورد رویداد فیوژن را در گفتگوی اختصاصی با برگزار کنندگان این رویداد میتوانید بخوانید.‌

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی