ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قیمت بیت کوین برای اولین بار طی دو ماه گذشته به کمتر از 19 هزار دلار سقوط کرد

محبوب‌ترین رمزارز بازار یعنی بیت کوین در تایم فریم 24 ساعته با قیمتی کمتر از 19 هزار دلار معامله شد.

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ | ۰۹:۰۰

محبوب‌ترین رمزارز بازار یعنی بیت کوین در تایم فریم 24 ساعته با قیمتی کمتر از 19 هزار دلار معامله شد. داده‌های وب سایت کوین‌مارکت‌کپ نشان می‌دهند در این بازه زمانی قیمت بیت کوین حتی به حدود 18600 دلار نیز رسید. لازم به ذکر است طی دو ماه گذشته این نخستین باری است که قیمت بیت کوین به کمتر از 19 هزار دلار می‌رسد.

در زمان نگارش این مطلب، براساس داده‌های وب سایت کوین‌مارکت‌کپ، بیت کوین با ریزش حدود 8 درصد طی 7 روز گذشته، با قیمت 18735 دلار معامله می‌شود.

قیمت رمزارزها طی 24 ساعت گذشته

در تایم فریم 24 ساعته قیمت اتریوم (ETH) نیز با ریزش حدود 8.12 درصدی به 1507 دلار در زمان نگارش این مطلب کاهش یافته است. رمزارز بایننس (BNB) نیز طی بازه زمانی یک هفته گذشته با ریزش حدود 9.13 درصدی روبرو بوده است.  در این بین اتریوم کلاسیک که ظرف روزهای گذشته رشد خوبی داشت، ریزش بیش از 15 درصد را طی 24 ساعت گذشته از آن خود کرده و جزو یکی از رمزارزهایی است که بیشترین میزان سقوط را طی 24 ساعت گذشته تجربه کرده است.

سایر رمزارزهای بازار نیز با ریزش بیت کوین در شرایط خوبی قرار ندارند و بازار کریپتو قرمزپوش شده است. برخی تحلیلگران بازار می‌گویند وضعیت نوسانات بازار رمزارز با بازار سهام ایالات متحده ارتباط تنگانگی دارد. تصمیمات فدرال رزرو و نرخ بهره نیز در این قضیه ظاهرا ایفای نقش می‌کند.

برخی دیگر از کارشناسان بازار، انتشار خبری مبنی بر تعطیلی خط لوله نورد Nord Stream 1 روسیه را با فروش بیشتر بیت کوین مرتبط می دانند.

در نهایت باید دید قیمت بیت کوین به چه سمتی خواهد رفت و آیا روند نزولی به پایان می‌رسد یا این روند ادامه خواهد داشت و شاهد بیت کوین 15 هزار دلاری نیز خواهیم بود. برخی تحلیلگران چنین سناریویی را برای بیت کوین پیش‌بینی می‌کنند. در حالی که برخی دیگر می‌گویند زمستان کریپتویی در نهایت به پایان می‌رسد و روزهای خوبی در انتظار بیت کوین و سایر رمزارزهای بازار است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی