ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نگاهی به ده تخصص پرطرفدار در مشاوره آنلاین پزشکی به روایت پلتفرم بقراط

در این گزارش 10 تخصص‌ برتر حاضر در پلتفرم بقراط، بیشترین تقاضای مشاوره آنلاین، تصویری و متنی نیز معرفی شده است.

مجتبی آستانه
نوشته شده توسط مجتبی آستانه | ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۵:۵۴

پلتفرم آنلاین سلامت بقراط با ارائه اطلاعاتی درباره روند استفاده کاربران از خدمات این پلتفرم، 10 تخصص برتر و پرطرفدار خود را معرفی کرد. همچنین در این گزارش 10 تخصص‌ برتر حاضر در این پلتفرم، بیشترین تقاضای مشاوره آنلاین، تصویری و متنی نیز از سوی بقراط معرفی شده است.

پلتفرم آنلاین سلامت بقراط که به سمت تبدیل شدن به بیمارستان مجازی در حرکت است، زمینه مدیریت مطب، نسخه نویسی، نوبت دهی، مشاوره آنلاین پزشکی خدمات متفاوتی به کاربران و پزشکان ارائه می‌دهد.

مشاوره آنلاین بقراط

بر اساس اطلاعات استخراج شده از پلتفرم آنلاین سلامت بقراط، 10 تخصص برتر این پلتفرم شناسایی و معرفی شدند. این 10 تخصص برتر به ترتیب شامل، چشم پزشکی، روان‌پزشکی، مامایی، عمومی، گوارش، زنان و زایمان، جراحی پستان، بیماری‌های داخلی، غدد درون ریز و متابولیسم و قلب و عروق می‌شود.

کدام پزشکان و متخصصان رغبت بیشتری به ارائه مشاوره آنلاین دارند؟

در بین این 10 تخصص برتر، پزشکانی که استفاده بیشتری از بقراط به عنوان پلتفرم آنلاین سلامت دارند هم قابل توجه است. این پزشکان با استفاده از بقراط در حقیقت عدالت دسترسی به خدمات پزشکی را بیش از همیشه برای جامعه و به طور خاص کاربران خود فراهم کرده‌اند.

همکاری پزشکان برای مشاوره آنلاین

پزشکان عمومی، قلب و عروق، زنان و زایمان، روانپزشکی و کودکان در واقع بیشترین استفاده از پلتفرم آنلاین سلامت بقراط را دارند. اولین برداشتی که با دیدن این اطلاعات می‌توان داشت، ارتباط نزدیک‌تری است که پزشکان متخصص در این عناوین ارتباط و نزدیکی قابل توجهی با فناوری و استفاده از امکانات آن برای نزدیکی و ارتباط و موثر و  بیشتر با بیماران خود دارند.

تخصص‌های پرطرفدار در مشاوره آنلاین بقراط

سوی دیگر ماجرا کاربران و به طور خاص افرادی قرار دارند که انتخابشان استفاده از خدمات و مشاوره آنلاین سلامت است. شیوه‌ای که دیگر با استفاده از آن قرار نیست ساعت‌ها پشت چراغ قرمز زمان از دست بدهند یا حتی در صف طولانی انتظار در مطب دکتر آن هم صرفا برای یک مشاوره پزشکی، زمانشان هدر رود.

بیشترین تقاضای مشاوره آنلاین

ارائه امکان مشاوره پزشکی در بقراط، کاربران را از درگیری با کابوس‌های ترافیکی و نگرانی از سوالی پزشکی در ساعت غیر کاری پزشکان در مطب رها کرده است. در این روند جالب است که بیشترین درخواست مشاوره آنلاین پزشکی برای روانپزشکی، قلب و عروق، عمومی، مامایی و اندویورولوژی ثبت شده است.

پرطرفدارترین تخصص‌ها در مشاوره تصویری و متنی

گاهی بیمار با وجود انتخاب مشاوره پزشکی آنلاین به دنبال گزینه دیگری برای ارتباط موثرتر با پزشک متخصص خود است. طی این فرایند بیمار علاقه‌مند به رویارویی تصویری با پزشک و ارائه توضیحاتی تقریبا بالینی است. در چنین مواردی هم همچنان روانپزشکان در گروه تخصص‌هایی قرار دارند که افراد گزینه ارتباط تصویری را برای آن‌ها روشن می‌کنند.

بیشترین تقاضای مشاوره تصویری در بقراط

کاربران بقراط، هم‌راستا با روانپزشکی، بیشترین تقاضای مشاوره تصویری برای چشم‌پزشکی، زنان و زایمان، مامایی و گوارش را داشته‌اند.

بیشترین تقاضای مشاوره متنی در بقراط

اما نکته قابل توجه در اینباره علاقه‌ای است که کاربران برای دریافت مشاوره متنی از پزشکان دارند. دقیقا همین تخصص‌ها توسط کاربران علاقه‌مند به مشاوره متنی هم انتخاب شده است. مامایی، چشم پزشکی، روان‌پزشکی، زنان و زایمان و همچنین گوارش در بین انتخاب کاربران برای استفاده از خدمات پلتفرم سلامت آنلاین در جریان دریافت خدمات مشاوره متنی قرار دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی