ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فناوری ایران

اسنپ‌فود سرویس اشتراکی «فودپک» را راه‌اندازی می‌کند

کاربران در این سرویس می‌توانند با پرداخت یک حق اشتراک ماهانه، به خدماتی مثل ارسال رایگان سفارش تا سقف ده هزار تومان دست پیدا کنند.

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۲:۴۹

اسنپ‌فود در حال توسعه یک سرویس اشتراکی جدید به نام «فودپک» است که اکنون برای برخی از کاربران این پلتفرم فعال شده است. کاربران در این سرویس می‌توانند با پرداخت یک حق اشتراک ماهیانه، به خدماتی مثل ارسال رایگان سفارش تا سقف ده هزار تومان، و پنج درصد تخفیف روی فاکتورهای بالای ۲۵۰ هزار تومان دست پیدا کنند. خدمات دیگری نظیر دریافت تخفیف پنج درصدی در صورت خریدهای حضوری نیز قرار است به زودی و احتمالا در زمان عرضه عمومی این سرویس، به کاربران ارائه شود.

به گزارش دیجیاتو، سرویس فودپک برای برخی کاربران اسنپ‌فود فعال و امکان خرید اشتراک ماهیانه آن فراهم شده است. سرویسی که در نگاه اول، یادآور سرویس «دیجی پلاس» دیجی‌کالا است و می‌خواهد کاربران را به پرداخت اشتراک ماهانه ترغیب کند.

اسنپ‌فود که بر اساس آخرین آمار رسمی در اردیبهشت ۱۴۰۰ از مرز ۵ میلیون کاربر عبور کرد، پیش‌تر نیز سرویس‌های اشتراکی را با ارائه بسته‌های خدماتی اسنپ‌فود آزمایش کرده بود و حالا به نظر می‌رسد که با «فودپک» به طور جدی‌تری وارد عرصه درآمدزایی از طریق حق اشتراک شده است. در بسته‌های خدماتی اسنپ‌فود که هنوز هم به فروش می‌رسد، کاربران از خدمات کمتری برخوردار بودند و در سرویس فودپک، خدمات و تخفیف‌های بیشتری برای کاربران در نظر گرفته شده است.

سرویس فودپک هزینه ارسال سفارش‌های آنلاین را تا ۱۰ هزارتومان تقبل می‌کند و نکته مهم اینجاست که این بسته تخفیفی روی خرید‌های آنلاین غذا، کافه، میوه، نان، شیرینی و پروتئین فعال شده و روی سرویس اسنپ اکسپرس (خرید سوپرمارکتی) تاثیری ندارد.

همچنین اعلام شده که ۵ درصد تخفیف نامحدود روی سفارش‌های بالای ۲۵۰ هزار تومان لحاظ می‌شود و به نظر می‌رسد که قرار است ۵ درصد تخفیف بیشتر روی سفارش‌های با مراجعه حضوری نیز برای کاربران در نظر گرفته شود. قابلیت «مراجعه حضوری» نیز قابلیتی نسبتا جدید در این اپلیکیشن است که کاربران می‌توانند با انتخاب این گزینه، به رستوران‌های بیشتری برای سفارش دسترسی داشته باشند و خودشان سفارش را از رستوران دریافت کنند.

فودپک هنوز برای همه کاربران عرضه نشده و به نظر می‌رسد که اسنپ‌فود در حال تست آزمایشی این محصول جدید خود است. اسنپ‌فود با سرویس فودپک وارد عرصه درآمدزایی جدیدی از نوع دریافت حق اشتراک می‌شود که این روزها برخی از فروشگاه‌های اینترنتی بزرگ نظیر دیجی‌کالا نیز با سرویس دیجی پلاس، به آن روی آورده‌اند.

به نظر می‌رسد به واسطه شرایط اقتصادی سخت جامعه، اسنپ راهکارهایی برای فروش بیشتر محصولات خود در نظر گرفته که فودپک یکی از این موارد است. ورود رستوران‌هایی با ویژگی «به صرفه» و ارائه سرویسی مانند «اسنپ کیچن» برای ادارات، از جمله فعالیت‌هایی است که این سرویس برای ادامه فعالیت در این شرایط اقتصادی انجام داده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی