ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فناوری ایران

Snowa Live ، سری لوازم خانگی هوشمند اسنوا به زودی در بازار عرضه خواهد شد

سری محصولات جدید اسنوا با نام Snowa Live به زودی به بازار عرضه خواهد شد که از پلتفرم IoT اختصاصی این شرکت استفاده می‌کند.

شیدا ملکی
نوشته شده توسط شیدا ملکی | ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۶:۵۱

شرکت لوازم خانگی اسنوا با بیان اینکه سری محصولات جدید اسنوا با نام Snowa Live به زودی به بازار عرضه خواهد شد، با اعلام اینکه این سری از پلتفرم IoT اختصاصی این شرکت استفاده می‌کند، از ارائه برنامه‌های جدید توسط موتور هوش‌مصنوعی این پلتفرم به کاربران خود خبر داد.

اسنوا با توضیح درباره این پلتفرم اعلام کرد: «پلتفرم استفاده شده در این محصولات توسط مرکز IoT این شرکت طراحی و تولید شده است و در آزمایشگاه‌های اختصاصی آن علاوه بر ایجاد ارتباط میان دستگاه‌ها، با استفاده از موتور هوش مصنوعی این شرکت، می‌تواند برنامه‌های جدیدی را به کاربران پیشنهاد کند و با استفاده از بازخوردهای کاربران، فرآیندهای خود را اصلاح کند.»

پلتفرم این سری از محصولات جدا از ارتباط بوسیله گوشی‌های همراه، می‌تواند ارتباطی دائمی با تلویزیون‌های این شرکت حتی در حالت استندبای داشته باشد و بنابراین سیستمی همیشه هوشیار را شکل دهد.

همچنین اسنوا اعلام کرده است که علاوه بر محصولات جدیدی که به این قابلیت تجهیز شده‌اند، برخی از محصولات فعلی آن نیز ممکن است قابلیت استفاده از این ویژگی را داشته باشند اما در این خصوص، اطلاعات بیشتری را ارایه نکرده است.

فعالیت اسنوا در حوزه هوش مصنوعی

اسنوا در حدود ۳ سال است که بر روی تکنولوژی‌های IoT و هوش مصنوعی کار می‌کند و آزمایشگاهای تخصصی در این دو حوزه را در مرکز فناوری‌های خودش با نام SnowaTec ایجاد کرده است.

اینترنت اشیاء در حال ایجاد یک تحول جدی در لوازم خانگی است. چرا که صرفا بحث ارتباط آن ها با یک سیستم دیگر مطرح نیست، بلکه هوشمندی ارتباط نیز بخش حیاتی از آن است تا در نهایت، مخاطبان آن، پیچیدگی‌های موجود را با سادگی بیشتری، تجربه کنند.

لوازم خانگی پیچیدگی‌های پنهان زیادی دارند چرا که محصولاتی که باید توسط این دستگاه‌ها از آن ها نگهداری شود با سرعت سرسام آوری در حال توسعه است و از سوی دیگر قیمت انرژی نیز در جهان رو به افزایش است و از سوی دیگر پنل‌های دستگاه‌ها نیز دیگر برای نشان دادن آپشن‌ها، کافی نیست. همچنین ارتباطات غیرمستقیم مصرف‌کنندگان با هم نیز یک ترند جدید است تا مصرف‌کنندگانی که از یک محصول استفاده می‌کنند بتوانند برنامه‌هایی که برای دستگاه‌های خود تعریف کرده‌اند را با هم به اشتراک بگذارند.

در حال حاضر غول‌های لوازم‌خانگی، پلتفرم‌های خاص خود را در طیف وسیعی برای پشتیبانی خدمات تا بهبود تجربه کاربری ارائه می‌کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی