ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

واتس‌اپ
تکنولوژی

واتس‌اپ فیلم کوتاهی درباره یک ستاره بسکتبال می‌سازد [تماشا کنید]

این فیلم کوتاه 12 دقیقه‌ای، Naija Odyssey نام دارد و داستان زندگی «یانیس آنتتوکومپو» ستاره NBA را به تصویر می‌کشد.

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۴ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۵:۳۰

واتس‌اپ در حال ساخت یک فیلم کوتاه با نام Naija Odyssey است که داستان زندگی «یانیس آنتتوکومپو» (Giannis Antetokounmpo)، ستاره NBA را شرح می‌دهد. حالا تریلر این فیلم 12 دقیقه‌ای توسط پلتفرم پیام‌رسان متعلق به شرکت متا منتشر شده است که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید.

با توجه به اینکه آنتتوکومپو در ماه فوریه قراردادی را با واتساپ امضا کرده تا به اولین سخنگوی این پلتفرم تبدیل شود، به‌نظر می‌رسد که این فیلم اساسا یک محتوای برنددار (Branded Content) است. بنابراین هرچند دقیقا مانند محتواهای اپل از جمله Coda و Ted Lasso یک فیلم و سریال تلویزیونی محسوب نمی‌شود، اما Naija Odyssey می‌تواند به نوعی علاقه واتس‌اپ برای ساخت این دسته از محتوا را نشان دهد تا شاید در آینده نیز شاهد پروژه‌های بیشتری باشیم.

تریلر فیلم کوتاه واتس‌اپ

در توضیحات تریلر فیلم نوشته شده:

«داستان یک ستاره بسکتبال، یانیس آنتتوکومپو که در یونان و از پدر و مادری نیجریه‌ای متولد شده است. مردم در تمام زندگی او سعی کرده‌اند تا به او بگویند که چه کسی است. اکنون یانیس داستان ریشه‌ها، محل تولد و احساس تعلق خود را بازگو می‌کند.»

«ویویان اودیور»، رئیس بازاریابی جهانی واتساپ می‌گوید:

«Naija Odyssey داستانی است که نشان می‌دهد واتساپ چگونه به ما کمک می‌کند تا زندگی چند وجهی خود را بپذیریم. هنگام یافتن مسیر در روابط، هویت و حتی بدشانسی خود، واتس‌اپ حضور دارد و به شما این امکان را می‌دهد تا با ارتباط به کسانی که بیشترین اهمیت را برای شما دارند، تمام جنبه‌های خود را در آغوش بگیرید.»

در حالی که طبق تریلر Naija Odyssey، این فیلم کوتاه در تاریخ 21 سپتامبر (30 شهریور) توسط سرویس آمازون پرایم ویدیو (Amazon Prime Video) پخش خواهد شد، نشریه Variety در گزارش خود اشاره کرده که واتس‌اپ نیز آن را شبکه‌های اجتماعی خود و یوتیوب به اشتراک خواهد گذاشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • A.Salar
    A.Salar | ۲۴ شهریور ۱۴۰۱

    واتساپ روی زندگی من یک نفر فقط تاثیرات منفی داشته و در مقابل تلگرام تاثیرات به شدت مثبتی داشته، دارد، و خواهد داشت

    ویژگی های جدید هم خیلی سریع بهش اضافه میشن و سال ها از واتساپ جلوتره

مطالب پیشنهادی