ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سامسونگ
تکنولوژی

احتمال شکایت کاربران از سامسونگ؛ مشتریان از دوام گوشی‌های تاشو راضی نیستند

مشتریان لهستانی ادعا دارند که لایه محافظ گوشی‌های تاشو سریعا خراب می‌شود و همچنین مراکز تعمیرات مسئولیت آن‌ها را قبول نمی‌کنند.

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۶ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۶:۰۰

گروهی از مشتریان لهستانی سامسونگ، به دلیل دوام گوشی‌های تاشو این شرکت، یعنی گلکسی زد فولد و زد فلیپ، به دنبال شکایت از آن هستند. طبق گزارش‌ها، بیش از 1100 مشتری این دستگاه‌ها شکایات خود درباره خدمات پشتیبانی و تعمیر سامسونگ را در یک گروه فیسبوک به اشتراک گذاشته‌اند و اکثر آن‌ها چندان راضی نیستند.

مشکلات گوشی‌های تاشو سامسونگ

طبق گزارش وب‌سایت SamMobile، مشتریان لهستانی گوشی‌های تاشو سامسونگ چند مشکل را مطرح کرده‌اند. اولین مورد این است که به مرور زمان، لایه محافظ قرار گرفته روی نمایشگر تاشو دستگاه خراب و فرسوده می‌شود. دوم اینکه به گفته برخی از مشتریان، مراکز تعمیرات سامسونگ چندان مایل به قبول مسئولیت‌های خود نیستند، مگر اینکه از طریق شبکه‌های اجتماعی تحت فشار قرار بگیرند.

سامسونگ

در اوایل سال جاری نیز گزارش‌های مشابهی از سوی مشتریان بازارهای کوچکتر مانند هلند نیز ارائه شده بود که با گوشی‌های تاشو سامسونگ به چنین مشکلاتی مواجه شده بودند. در آن زمان گفته شده بود که مراکز تعمیرات دستگاه‌های تاشو تحت گارانتی، تعمیرات خود را پس از چندین روز انجام می‌دهند و در طول این مدت هیچ جایگزینی نیز از سوی آن‌ها ارائه نمی‌شود.

هرچند سامسونگ در نسل جدید، دوام نمایشگرهای تاشو خود را بهبود بخشیده است، اما پنل‌های تاشو همچنان نسبت به نمایشگرهای سفت و سخت با پوشش شیشه‌ای آسیب‌پذیرتر هستند.

سخنگوی سامسونگ در لهستان توضیح داد که اگر لایه محافظ بالای نمایشگر تاشو جدا شود یا آسیب ببیند، «از مشتریان می‌خواهیم فورا به یکی از مراکز خدمات مجاز ما مراجعه کرده و آن را به‌صورت رایگان در طول دوره گارانتی تعویض کنند.»

سامسونگ

با این وجود، حتی مشتریانی که موفق شدند گوشی‌های تاشو خود را به‌صورت رایگان در مدت زمان گارانتی تعمیر کنند نیز به این موضوع اشاره کردند که تمام این فرآیند احساس بسیار بدی از تجربه خریدشان ارائه کرده است. همچنین برخی از کاربران با اشاره به این موضوع که نمایشگر این گوشی‌ها ممکن است دوباره خراب شوند، اعلام کردند که به دنبال فروش آن‌ها هستند.

با توجه به این شرایط، باید دید که در آینده شاهد شکایت دسته‌جمعی جدیدی علیه سامسونگ خواهیم بود یا خیر. اخیرا نیز شکایت دیگری توسط کاربران به دلیل تعلل در اعلام خبر هک سیستم‌های این شرکت ثبت شده بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • A.Salar
    A.Salar | ۲۶ شهریور ۱۴۰۱

    این تکنولوژی هنوز به بلوغ نرسیده و یه عده ای باید این وسط ضرر ببینند.

مطالب پیشنهادی