ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نشانگر باتری آیفون
تکنولوژی

دومین بتای توسعه‌دهندگان iOS 16.1 منتشر شد؛ رفع باگ کپی پیست و نشانگر جدید باتری

بتای جدید توسعه‌دهندگان iOS 16.1 تغییراتی از جمله رفع باگ کپی پیست و نمایش مناسب متنی و بصری میزان شارژ باتری را به همراه دارد.

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ | ۰۹:۳۰

اپل چند وقت پیش بالاخره iOS 16 را منتشر کرد و حالا به فاصله کوتاهی، توسعه به‌روزرسانی‌های جدید برای این نسخه را آغاز کرده است. دومین بتای توسعه‌دهندگان iOS 16.1 به تازگی منتشر شده و افزون بر اعمال تغییرات در نشانگر باتری که موجب نمایش میزان شارژ به‌صورت بصری می‌شود، یک باگ مربوط به مجوزهای کپی و پیست را هم برطرف کرده است.

بررسی بتای جدید توسعه‌دهندگان iOS 16.1 که سه‌شنبه منتشر شده، از تغییرات جالب توجهی در سیستم عامل آیفون خبر می‌دهد. اولین تغییر رفع باگی است که در هنگام کپی و پیست اطلاعات از یک اپ به اپ‌های دیگر به وجود می‌آمد. اپل پیش‌تر گفته بود که در حال بررسی این مشکل است. حالا این باگ برطرف شده است.

نشانگر باتری iOS 16.1 تغییر می‌کند

به‌علاوه، حالا تغییراتی را در نشانگر باتری آیفون می‌بینیم. کوپرتینویی‌ها در iOS 16 بالاخره قابلیتی را به سیستم عامل خود اضافه کردند تا امکان نمایش درصد شارژ باتری وجود داشته باشد. آپدیت قبلی به جای این که صرفا میزان خالی شدن باتری را به‌صورت بصری نشان دهد، درصد شارژ را روی آن به نمایش در می‌آورد.

نشانگر باتری iOS 16.1

اما حالا در iOS 16.1 هر دو امکان با هم ترکیب شده تا افزون بر نمایش درصد، وضعیت بصری را هم ببینیم. در این به‌روزرسانی میزان شارژ باقی مانده با رنگ سفید و بخش خالی باتری با رنگ خاکستری نمایش داده می‌شود.

آپدیت iOS 16.1 بتا 2 در حال حاضر صرفا در اختیار توسعه‌دهندگان قرار دارد ولی انتظار می‌رود که به‌زودی عموم آزمایش‌کنندگان بتا هم بتوانند به آن دسترسی پیدا کنند. فعلا مشخص نیست که این به‌روزرسانی دیگر شامل چه تغییراتی است، اما بررسی‌ها ادامه دارد.

به نظر شما iOS 16 چه مشکل مهمی داشت که باید در این به‌روزرسانی برطرف می‌شد؟ دیدگاه‌های خود را با ما در میان بگذارید و اگر بررسی این نسخه را ندیده‌اید، توصیه می‌کنیم حتما به این مطلب مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی