ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار اولین ویدیوی جعبه‌گشایی ایرپاد پرو 2 اپل [تماشا کنید]

در حالی که فردا ایرپاد پرو 2 در اختیار کاربران قرار می‌گیرد، امروز ویدیوی جعبه‌گشایی این ایرباد بی‌سیم منتشر شده است.

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ | ۲۳:۳۰

از فردا کاربرانی که ایرپاد پرو 2 اپل را پیش‌خرید کرده بودند، این دستگاه را تحویل می‌گیرند. اما حالا پیش از عرضه گسترده و رسمی، شاهد انتشار اولین ویدیوی جعبه‌گشایی آن هستیم.

اپل در رویداد Far Out که ستاره‌های اصلی‌اش گوشی‌های سری آیفون 14 بودند، از نسل جدید ایرپاد پرو هم رونمایی کرد. اگرچه در آن زمان اپل آن را به حضار نشان داد، اما اولین ویدیوی جعبه‌گشایی آن هم می‌تواند برای کاربران جذاب باشد.

جعبه‌گشایی ایرپاد پرو 2

همانطور که در ویدیوی بالا می‌بینید، درون جعبه ایرباد بی‌سیم جدید اپل با ایرپاد پرو، کیس قابل شارژ جدیدش، کابل لایتنینگ به USB-C و سری‌های ایرپاد با اندازه‌های خیلی کوچک تا بزرگ (XS تا L) روبه‌رو هستیم. کیس جدید ایرپاد اپل برای پشتیبانی از قابلیت Find My، به اسپیکر مجهز شده است.

در حالی که درون جعبه با سری جدید خیلی کوچک روبه‌رو هستیم، اما اپل آن‌ها را به صورت جداگانه و با قیمت 7.99 دلار هم می‌فروشد. اگرچه اپل گفته این سری‌ها تنها با نسل دوم ایرپاد سازگار است، اما طبق بررسی‌ها می‌توان از آن‌ها برای نسل اول این ایرباد هم استفاده کرد.

نسل دوم ایرپاد پرو از کیفیت صوتی بالاتری بهره می‌برد، شارژدهی باتری بالاتری دارد و همچنین در مقایسه با نسل اول، در زمینه حذف نویز تا دو برابر عملکرد بهتری از خودش نشان می‌دهد. این محصول همچنین از قابلیت تنظیم صدا با لمس ساقه‌ها به سمت بالا و پایین بهره می‌برد.

ایرپاد پرو 2 قیمتی برابر 249 دلار دارد و از فردا در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. بنابراین باید منتظر ورود آن به کشورمان در آینده نزدیک باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی