ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشخصات کامل وان پلاس 11 پرو افشا شد؛ اسنپدراگون 8 نسل 2 و شارژ 100 واتی

وان پلاس 11 پرو احتمالا با اسنپدراگون 8 نسل دو، 8 تا 16 گیگابایت رم، 128/256 گیگابایت حافظه داخلی و اندروید 13 روانه بازار می‌شود.

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۳:۳۰

چند روز پیش اولین رندرهای پرچمدار بعدی وان پلاس منتشر شد که طراحی متفاوت دوربین آن را نشان می‌داد. اما حالا شاهد انتشار مشخصات فنی کامل وان پلاس 11 پرو هستیم؛ گوشی هوشمندی که انتظار می‌رود با اندروید 13 از راه برسد.

مشخصات فنی احتمالی وان پلاس 11 پرو

طبق گزارش اخیر، وان پلاس برای پرچمدار بعدی‌اش به سراغ اسنپدراگون 8 نسل 2 می‌رود؛ تراشه‌ای که انتظار داریم در ماه نوامبر معرفی شود. این گوشی هوشمند همچنین احتمالا از اندروید 13 با رابط کاربری OxygenOS 13 بهره می‌برد و در نسخه‌های مختلف با 8 تا 16 گیگابایت رم و 128/256 گیگابایت حافظه داخلی از راه می‌رسد.

وان پلاس 11 پرو احتمالا به نمایشگر 6.7 اینچی امولد با رزولوشن +QHD و رفرش ریت 120 هرتز مجهز می‌شود که در بالای آن یک حفره برای میزبانی دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی قرار می‌گیرد؛ دوربینی که رزولوشن آن از دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی نسل قبلی‌اش کمتر است.

روی پنل پشتی این دستگاه با دوربین اصلی سه‌گانه درون یک ماژول دایره‌ای شکل روبه‌رو هستیم که سنسور اصلی‌اش 50 مگاپیکسلی است. این پرچمدار وان پلاس ظاهرا به دوربین اولترا واید 48 مگاپیکسلی و تله‌فوتو 32 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 2 برابری هم مجهز می‌شود و البته همچنان برند هاسلبلاد را یدک می‌کشد.

ظاهرا انرژی این گوشی هوشمند را یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تامین می‌کند و از شارژ سریع 100 واتی هم پشتیبانی به عمل می‌آورد، البته نمی‌دانیم این سرعت به مناطق خاصی محدود می‌شود یا به صورت جهانی چنین سرعتی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

از سایر مشخصات وان پلاس 11 پرو می‌توان به اسلایدر هشدار، سنسور اصلی انگشت درون نمایشگر، پورت USB-C، بلوتوث 5.2، وای فای 6E و همچنین پشتیبانی از دالبی اتموس اشاره کرد.

در حال حاضر اطلاع دقیقی از تاریخ معرفی این گوشی هوشمند نداریم، اما احتمالا اوایل سال آینده میلادی به صورت رسمی برای بازار جهانی معرفی خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی