ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

این اپ «جزیره پویا» آیفون 14 پرو را به گوشی اندرویدی‌تان می‌آورد

جزیره پویا یکی از ویژگی‌های مخصوص مدل‌های پرو آیفون 14 است که حالا اپ اندرویدی DynamicSpot آن را به گوشی شما اضافه می‌کند.

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱ مهر ۱۴۰۱ | ۱۱:۰۰

تقریبا هربار که اپل قابلیت جدیدی را به آیفون‌ها اضافه می‌کند، پس از مدتی شاهد راه یافتن آن‌ها به محصولات اندرویدی هستیم. حالا این اتفاق زودتر از پیش‌بینی‌ها رخ داده و حالا یک اپ می‌تواند قابلیت «جزیره پویا» (Dynamic Island) مدل‌های پرو آیفون 14 را به گوشی اندرویدی شما بیاورد.

اگرچه در آینده نه چندان دور سازندگان اندرویدی به خصوص برندهای چینی به سراغ طراحی جزیره پویا می‌روند، اما توسعه یک اپ با عملکرد مشابه آن می‌تواند برای بسیاری از کاربران جذاب‌تر باشد. این اپ اندرویدی که DynamicSpot نام دارد، از طریق گوگل پلی قابل دریافت است، البته در حال حاضر گوگل پلی در ایران فیلتر است.

جزیره پویا در گوشی‌های اندرویدی

پس از دریافت این برنامه رایگان، می‌توانید محل قرارگیری و همچنین اندازه جزیره پویا را شخصی‌سازی کنید. البته تمام قابلیت‌های این اپ رایگان نیستند و برای دستیابی به ویژگی‌هایی مانند نمایش آن در لاک اسکرین یا لمس آیکون‌ها برای باز کردن اپ‌ها، باید هزینه 4.99 دلاری بپردازید. البته انتظار می‌رود به‌زودی نسخه کرک شده آن در سایت‌های داخلی منتشر شود.

این برنامه اگرچه می‌تواند از نظر ظاهری گوشی اندرویدی‌تان را شبیه به مدل‌های پرو آیفون 14 کند، اما به قابلیت‌هایی پیشرفته‌ای که اپل برای گوشی‌هایش درنظر گرفته، دسترسی پیدا نمی‌کنید. هرچند همانطور که گفتیم نسخه پولی DynamicSpot ویژگی‌های بیشتری دارد.

این اپ مسلما در آینده به قابلیت‌های بیشتری مجهز می‌شود، البته اپل هم احتمالا کاربردهای جزیره پویا را در آیفون‌ها افزایش می‌دهد تا کاربران بیشتری به خرید این محصولات تمایل پیدا کنند. البته غیر از این موضوع، گفته می‌شود که تمام مدل‌های نسل بعدی آیفون یعنی از آیفون 15 گرفته تا آیفون 15 اولترا (پرو مکس) به جزیره پویا مجهز می‌شوند.

البته پیش نسل بعدی آیفون‌ها، باید منتظر گوشی‌های اندرویدی مجهز به این ویژگی باشیم. برای مثال شیائومی Civi 2 با طراحی مشابه نمایشگر آیفون 14 پرو از راه می‌رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی