ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

شیائومی CIVI 2
تکنولوژی

ظرفیت باتری و سرعت شارژ شیائومی CIVI 2 مشخص شد

طبق پوستر منتشر شده، شیائومی CIVI 2 به باتری 4500 میلی آمپر ساعتی و شارژ سریع 67 واتی مجهز خواهد شد.

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۳ مهر ۱۴۰۱ | ۱۴:۰۰

اخیرا تایید شده بود که گوشی شیائومی CIVI 2 در تاریخ 27 سپتامبر (5 مهر) به بازار عرضه خواهد شد. پیش از معرفی رسمی، غول فناوری چین به مشخصات و طراحی این گوشی نگاهی انداخته و در جدیدترین پوستر ارائه شده، باتری و سرعت شارژ CIVI 2 را تایید کرده است.

شیائومی به‌تازگی پوستری را در شبکه اجتماعی چینی Weibo برای کاربران خود به اشتراک گذاشته است که نشان می‌دهد گوشی CIVI 2 به باتری 4500 میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد شد و از شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، گفته می‌شود که این گوشی تنها در 40 دقیقه به‌طور کامل شارژ می‌شود. نکته دیگری که از این پوستر می‌توان برداشت کرد، این است که گوشی دارای بدنه‌ای نازک و سبک خواهد بود.

شیائومی CIVI 2

سایر مشخصات شیائومی CIVI 2

شیائومی تاکنون طراحی و برخی مشخصات دستگاه را فاش کرده است. طبق گزارش‌های قبلی، شیائومی CIVI 2 دارای نمایشگر منحنی با بریدگی کپسولی شکل در بالای آن خواهد بود که شاید برخی کاربران را به یاد گوشی‌های جدید سری آیفون 14 پرو بیندازد. علاوه بر این، روی پنل دستگاه شاهد سه دوربین خواهیم بود که روی یک ماژول مربعی با لبه‌های گرد چیده شده‌اند.

در مورد مشخصات، انتظار می‌رود که این دستگاه دارای نمایشگر اولد 6.56 اینچی +FHD باشد که از نرخ تازه‌سازی تصویر 120 هرتز پشتیبانی می‌کند. از دیگر مشخصات قابل توجه احتمالی این گوشی می‌توان به تراشه اسنپدراگون 7 نسل 1 که به تازگی توسط کوالکام معرفی شده و حداکثر 12 گیگابایت رم LPDDR5 و حداکثر 256 گیگابایت حافظه UFS 3.1 اشاره کرد.

از نظر دوربین‌ها، ظاهرا بالای نمایشگر دستگاه دو دوربین 32 مگاپیکسلی وجود خواهد داشت و روی ماژول پنل پشتی آن شاهد دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با OIS خواهیم بود. همچنین سنسور اصلی دستگاه می‌تواند با لنز 8 مگاپیکسلی فوق عریض و یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی همراه شود.

در نهایت، این دستگاه احتمالا سیستم عامل اندروید 12 و پوسته MIUI 13 را اجرا خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی