ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشخصات کامل و رندرهای تبلت ردمی پد افشا شد

احتمالا تبلت ردمی پد با تراشه هلیو G99، نمایشگر 10.6 اینچی و قیمت 250 یورو هفته آینده معرفی می‌شود.

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۶ مهر ۱۴۰۱ | ۱۶:۰۰

شیائومی هفته آینده در تاریخ 12 مهر (4 اکتبر) مراسم بعدی‌اش را برگزار می‌کند؛ رویدادی که انتظار می‌رود در آن علاوه بر گوشی‌های سری شیائومی 12T، از تبلت ردمی پد هم رونمایی شود. حالا مشخصات و رندرهای این تبلت افشا شده‌اند.

مشخصات و قیمت احتمالی تبلت ردمی پد

طبق گزارشی که از سوی رسانه آلمانی Winfuture منتشر شده، این تبلت شیائومی با نمایشگر 10.61 اینچی LCD و رزولوشن 2000 در 1200 پیکسل از راه می‌رسد. ظاهرا این صفحه نمایش از رفرش ریت 90 هرتز بهره می‌برد و حداکثر روشنایی 400 نیت و کنتراست 1500:1 دارد.

درون این تبلت احتمالا با تراشه هلیو G99 روبه‌رو می‌شویم که آن را 3/4 گیگابایت رم و 64/128 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌کنند. تامین انرژی این تبلت ردمی هم برعهده یک باتری 8000 میلی آمپر ساعتی خواهد بود که از شارژ سریع 22.5 واتی پشتیبانی می‌کند.

این تبلت ردمی به دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی مجهز می‌شود و در جلوی آن دوربین 8 مگاپیکسلی سلفی با زاویه دید 105 درجه قرار گرفته است. این محصول که 7 میلی‌متر ضخامت و 445 گرم وزن خواهد داشت، با سیستم عامل پیش فرض اندروید 12 با رابط کاربری MIUI مخصوص تبلت و پشتیبانی از فناوری دالبی اتموس از راه می‌رسد.

قیمت این تبلت ردمی در گزارش اخیر 250 یورو عنوان شده و همچنین ظاهرا باید منتظر عرضه آن در سه رنگ خاکستری، نقره‌ای و سبز باشیم. در حال حاضر نمی‌دانیم این تبلت تنها در نسخه وای فای به فروش می‌رسد یا اینکه نسخه‌ای با پشتیبانی از سیم‌کارت هم خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی