ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سرویس پوش نوتیفیکیشن نجوا هک شد

اکانت توییتری نجوا هک را تایید و گروه هکری انانیموس نیز مسئولیت آن را پذیرفته است.

مجتبی آستانه
نوشته شده توسط مجتبی آستانه | ۹ مهر ۱۴۰۱ | ۱۵:۴۶

صبح امروز سرویس پوش نوتیفیکیشن نجوا هک شد و پیامی در رابطه با ناآرامی‌های اخیر برای مشترکینش ارسال شده است. اکانت توییتری این سرویس هک را تایید و گروه هکری انانیموس نیز مسئولیت آن را پذیرفته است.

سرویس پوش نوتیفیکیشن و ایمیل مارکتینگ ایرانی نجوا صبح امروز هدف حمله سایبری قرار گرفته و هک شد. در همین راستا نیز پیامی در رابطه با ناآرامی‌های اخیر برای مشترکین این سرویس ارسال شده است.

ساعاتی پس از انتشار اسکرین‌شات‌هایی از پیغام‌های ارسالی به مشترکین، حساب توییتری این شرکت نیز توییتی را منتشر و هک را تایید کرد:

«سرویس پوش‌نوتیفیکیشن نجوا، امروز شنبه، 9 مهر ماه هدف رخنه امنیتی قرار گرفته و هک شده است. در حال حاضر تیم نجوا تمام سرویس‌های خود را متوقف کرده و در تلاش برای بازیابی سرویس است.»

هک نجوا

گروه هکری انانیموس نیز با انتشار توییت و تصاویری از نوتیفیکیشن‌های ارسال شده برای مشترکین نجوا، مسئولیت این هک را پذیرفت.

توییت هک انانیموس

گفتنی است شرکت نجوا در زمینه پوش نوتیفیکیشن موبایل، وب و ایمیل مارکتینگ فعالیت کرده و یکی از پرطرفدارترین سرویس‌ها در این زمینه است.

بیش از 8 هزار وبسایت و اپلیکیشن تاکنون از خدمات این شرکت استفاده کرده که از جمله آن‌ها می‌توان به کارگزاری آگاه، فارابی، فروشگاه مدیسه، سینماتیکت و خبرگزاری‌هایی همچون فارس، مهر و تسنیم اشاره کرد.

نجوا در واقع ارائه‌دهنده خدمات ریتنشن مارکتینگ است که صاحبان وب‌سایت یا کسب‌وکار آنلاین با استفاده از سرویس‌های پوش نوتیفیکیشن و ایمیل مارکتینگ می‌توانند کاربران خود را به وب‌سایت بازگردانند و با تعامل مناسب از آن‌ها مشتریان همیشگی بسازند.

پوش‌ نوتیفیکیشن پیامی شبیه به پیام کوتاه است که می‌تواند شامل عکس، تیتر و متن کوتاهی باشد که برای کاربران کسب‌وکارها ارسال می‌شود و آن‌ها را به وب‌سایت یا اپلیکیشن‌شان باز می‌گرداند. نوتیفیکیشن‌ها یک ابزار مستقیم ارسال پیام به کاربر هستند و بدون نیاز به باز بودن وب‌سایت یا اپلیکیشن، روی دستگاه کاربر باز می‌شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی