ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فناوری ایران

با استعفای مدیرعامل شاتل موافقت نشد، نخجوانی به فعالیت خود ادامه می‌دهد

رییس هیات مدیره گروه شرکت‌های شاتل در اطلاعیه عنوان کرده که با استعفای احمدرضا نخجوانی موافقت نشده و او به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۱۳ مهر ۱۴۰۱ | ۱۲:۴۲

رئیس هیات مدیره گروه شرکت‌های شاتل اعلام کرده که با استعفای «احمدرضا نخجوانی» موافقت نشده چرا که آنها حاضر نیستند در این شرایط سخت و دشوار، مدیرعامل این شرکت را پس از پانزده سال همکاری از دست بدهند. مدیرعامل شاتل نیز در پستی اینستاگرامی تاکید کرده به سبب دلایل مختلف،خروج او از شاتل غیرممکن شده و باید مسئولیت خود را مانند گذشته ادامه دهد.

چندی پیش احمدرضا نخجوانی در شبکه اینستاگرام اعلام کرد که بعد از پانزده سال راه خود را از شرکت شاتل جدا کرده است. او دقیقا دلیل استعفایش را اعلام نکرد اما در صفحه اینستاگرامش از «رسیدن کارد به استخوان» صحبت کرد و یک پایان تلخ را بهتر از تلخی بی پایان دانسته بود. با این حال به نظر می‌رسد با این استعفا موافقت نشده است و نخجوانی به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

شاتل اطلاعیه‌ای از این شرکت را با امضای رئیس هیات مدیره گروه شرکت‌های شاتل یعنی «محمدحسن شانه ساز زاده» به دیجیاتو ارسال کرده که در آن تاکید شده استعفای نخجوانی با مورد موافقت هیات مدیره قرار نگرفته است. متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

«پیرو اعلام استعفای مدیر عامل گروه شرکت‌های شاتل، جناب آقای دکتر احمدرضا نخجوانی در شبکه‌های اجتماعی که توسط آن پایگاه خبری اطلاع‌رسانی شد، به استحضار می‌رسانیم فعالیت در صنعت ارتباطات کشور به ویژه در سال‌های اخیر همیشه با چالش‌ها و مسایل بسیار سخت و پیچیده همچون عدم حمایت از حقوق پروانه‌، دخالت و فشار برای عدم افزایش قیمت‌ها در یک کشور با هزینه‌ها و تورم لجام گسیخته، عدم برخورد با انحصار، آشفتگی و بلاتکلیفی قوانین و مقررات و ... در این سال‌ها رو به رو بوده و بی اندازه طاقت فرساست. با این همه، خوش‌بختانه شاتل با وجود همه‌ی مسایلی که پرداختن به آن‌ها در حوصله‌ی این نوشتار نیست، مسیر رشد و بالندگی خود را با استواری و ثباتی کم‌نظیر در کابینه‌ی مدیریت ارشد ادامه داده و هم اینک نیز سرمایه‌گذاری قابل توجه‌ای برای ایجاد تحول در حوزه‌ی فناوری‌های جدید ارتباطات همچون شبکه‌ی فیبر انجام داده است.

در این شرایط، بدیهی‌ست که هیات مدیره‌ی این مجموعه، ضمن صحه گذاری بر پیچیدگی و سختی مدیریت اپراتور ارتباطات آن هم در شرایط کنونی کشور، تحت هیچ عنوانی حاضر به از دست دادن مدیر عامل پرتلاش این شرکت، نخواهد بود. به همین خاطر، تاکید می‌کنیم که استعفای ایشان مورد پذیرش هیات مدیره قرار نگرفت و این مجموعه با مدیریت عاملی ایشان و حمایت و پشتیبانی همیشگی گروه مدیران و چند هزار نفر نیروی شاغل در شاتل، فعالیت و توسعه‌ی خود را با قدرت ادامه خواهد داد. در پایان، امیدواریم شرایط به گونه‌ای بهبود یابد که مدیران پرتلاش و پرتجربه، با روحیه و حال مناسب‌تری فعالیت خود را ادامه دهند.»

احمدرضا نخجوانی از سال 1386 تا کنون به عنوان مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت‌های شاتل فعالیت دارد. او بیشتر از پانزده سال است که در این مجموعه فعالیت دارد. او اکنون در پست اینستاگرامی جدیدی بیشتر توضیح داده است که چرا و چگونه در شاتل مانده است. او در این پست از واکنش‌هایی که نسبت به استعفای خود دریافت کرده نوشته و برخی از آنها را واکنش‌هایی پرمهر دانسته است، با این حال در پایان توضیحات او نکته جالبی دیده می‌شود:

از میان دوستانی که با من تماس گرفتند، یکی از آقایان چنین گفت: «ما نمی‌گذاریم استعفا دهی و کنارت هستیم!» و من چنین پاسخ دادم که: «آقای محترم… من از دست شماها کارم به استعفا کشیده!».

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی