ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پیکسل واچ، اولین ساعت هوشمند گوگل معرفی شد

گوگل چندین ماه پس از ارائه پیش نمایشی از پیکسل واچ، حالا اولین ساعت هوشمندش را معرفی کرد.

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۴ مهر ۱۴۰۱ | ۱۸:۰۶

گوگل چند ماه پیش در رویداد I/O 2022 پیش نمایشی از اولین ساعت هوشمندش به نام پیکسل واچ را ارائه کرد و حالا شاهد رونمایی رسمی از این محصول هستیم.

گوگل امروز در رویدادی از گوشی‌های سری پیکسل 7 به همراه ساعت هوشمند پیکسل واچ رونمایی کرد. همانطور که می‌دانستیم، این ساعت هوشمند برخلاف اپل واچ و البته مشابه ساعت‌های اندرویدی، از طراحی دایره‌ای بهره می‌برد و در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و رزگلد به فروش می‌رسد. این ساعت هوشمند 41 میلی‌متری 1.2 اینچی که 12.3 میلی‌متر ضخامت دارد، به بندهای مختلف متصل می‌شود.

گوگل پیکسل واچ

گوگل برای ساخت این ساعت هوشمند از فولاد ضد زنگ استفاده کرده که البته 80 درصد آن بازیافتی است. در کنار این ساعت هوشمند شاهد قرارگیری یک دکمه چرخان هستیم.

مشخصات فنی و قیمت پیکسل واچ

این ساعت هوشمند گوگل به تراشه اگزینوس 9110 سامسونگ مجهز شده که از چیپ کمکی Cortex M33 هم بهره می‌برد. گوگل همچنین برای پیکسل واچ از 2 گیگابایت رم به همراه 32 گیگابایت حافظه داخلی استفاده کرده و اتصالات آن شامل بلوتوث 5.0، وای فای، پرداخت از طریق NFC و GPS می‌شود. همچنین این دستگاه در نسخه 4G LTE هم در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

این گجت از سنسور سنجش اکسیژن خون، ECG، قابلیت ردیابی خواب و همچنین ویژگی‌های سلامتی فیت‌بیت بهره می‌برد. در این محصول همچنین از اسپیکر به همراه میکروفن استفاده و تا عمق 50 متری در برابر نفوذ آب مقاوم است.

انرژی گوگل پیکسل واچ را یک باتری 294 میلی آمپر ساعتی تامین می‌کند که طبق ادعای گوگل، تا 24 ساعت شارژدهی دارد. مانند سایر ساعت‌های هوشمند موجود در بازار، این محصول گوگل هم از طریق شارژر مغناطیسی، شارژ می‌شود.

پیکسل واچ به سیستم عامل Wear OS 3.5 مجهز شده که با سوایپ به سمت چپ و راست می‌توانید به قابلیت‌های اصلی دسترسی پیدا کنید. همچنین برای این محصول واچ‌فیس‌های متنوعی توسعه پیدا کرده و همچنین به سرعت به هدفون‌ها متصل می‌شود.

پیکسل واچ با قیمت 349 دلار برای نسخه وای و با قیمت 399 دلار برای نسخه LTE روانه بازار می‌شود. کاربران از امروز می‌توانند پیکسل واچ را پیش خرید کنند و از تاریخ 13 اکتبر (21 مهر) در کشورهای ایالات متحده، بریتانیا، ایرلند، فرانسه، آلمان، تایوان، ژاپن و استرالیا عرضه می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • abbasalim
    abbasalim | ۱۴ مهر ۱۴۰۱

    باتریش که افتضاحه

مطالب پیشنهادی