ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پیکسل 7 پرو
تکنولوژی

کالبدشکافی پیکسل 7 پرو اجزای داخلی پرچمدار جدید گوگل را نشان می‌دهد [تماشا کنید]

در این ویدیو شاهد نحوه جدا کردن قطعات داخلی این دستگاه و همچنین دشواری‌های تعمیر آن هستیم.

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۶ مهر ۱۴۰۱ | ۰۹:۳۰

گوگل هفته گذشته سرانجام از گوشی‌های سری پیکسل 7 پس از ماه‌ها شایعات و گزارش‌های مختلف رونمایی کرد. حالا کانال یوتیوب PBKreviews به سراغ پیکسل 7 پرو رفته تا با انجام کالبدشکافی، قطعات داخلی این دستگاه و نحوه جدا کردن آن‌ها را به صورت دقیق نشان دهد.

ویدیوی کالبدشکافی پیکسل 7 پرو با برداشتن خشاب سیم کارت دستگاه و استفاده از گرما در کناره‌های نمایشگر برای شل شدن چسب آن شروع می‌شود. پس از جداسازی نمایشگر، یک براکت فلزی در دسترس قرار می‌گیرد که اجزای داخلی دستگاه را شامل می‌شود. با برداشتن نمایشگر و پوشش آن، در نهایت باتری 5000 میلی آمپر ساعتی این دستگاه را می‌توان دید که توسط چسب بسیار زیادی در جای خود محکم شده و همچنین دو زبانه کششی دارد.

کالبدشکافی پیکسل 7 پرو

برد اصلی دستگاه با ورقه‌ای بزرگ از فیلم گرافیت پوشانده شده که به خنک شدن آن کمک می‌کند. با برداشتن چند کانکتور و پیچ به مجموعه دوربین دستگاه دسترسی پیدا خواهید کرد که شامل دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، سنسور 12 مگاپیکسلی فوق عریض و ماژول تله فوتو جدید 48 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 5 برابر می‌شود.

در ادامه، این ویدیو نگاهی به دوربین سلفی 11 مگاپیکسلی جدید پیکسل 7 پرو با فوکوس خودکار دارد.

به‌نظر می‌رسد پورت شارژ USB-C دستگاه به برد اصلی لحیم شده باشد که این امر می‌تواند تعمیر آن را تا حد زیادی دشوار کند. شیشه پشتی نیز به قاب دستگاه ظاهرا چسبانده شده که این نیز یکی دیگر از سختی‌های تعمیر آن محسوب می‌شود.

در نهایت، پیکسل 7 پرو از PBKreviews امتیاز تعمیرپذیری 5.5 از 10 را کسب کرده که تقریبا متوسط است. همچنین اجزای داخلی این دستگاه در مقایسه با نسل قبلی خود، تقریبا تغییری نکرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی