ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی S23
تکنولوژی

مشخصات و رنگ‌بندی سری گلکسی S23 افشا شد

راس یانگ، تحلیلگر معتبر به مشخصات احتمالی، گزینه‌های رنگی و زمان معرفی گوشی‌های سری گلکسی S23 اشاره کرده است.

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۷ مهر ۱۴۰۱ | ۱۹:۰۰

پاییز همیشه برای طرفداران دنیای موبایل فصل پر از اخبار است. در ماه سپتامبر، اپل از سری آیفون 14 رونمایی کرد و همچنین چند روز پیش، گوگل پیکسل 7 رسما معرفی شد. حالا نوبت سامسونگ است تا از سری گلکسی S23 رونمایی کند که البته در فوریه سال آینده شاهد این دستگاه‌ها خواهیم بود. حالا در گزارش جدیدی، برخی مشخصات، رنگ‌بندی و زمان عرضه این دستگاه‌ها فاش شده است.

رنگ‌بندی گلکسی S23

گلکسی

طبق گزارش Gizchina، راس یانگ، تحلیلگر معتبر صنعت فناوری اخیرا در توییتی گزینه‌های رنگی گلکسی S23 را فاش کرده است. او معتقد است که این سه دستگاه در رنگ‌های بژ، مشکی، سبز و صورتی روشن در دسترس خواهند بود. بنابراین به اعتقاد او، غول فناوری رنگ‌های اصلی پرچمداران آینده خود را نسبت به نسل قبل کاهش خواهد داد.

نسخه استاندارد و پلاس S22 در رنگ‌های سفید، مشکی، سبز، گرافیت و صورتی و گلکسی S22 اولترا در رنگ‌های سفید، مشکی، سبز و قرمز (Burgundy) معرفی شده بودند.

مشخصات احتمالی گلکسی S23

مدل برتر پرچمداران سامسونگ یعنی گلکسی S23 اولترا به احتمال زیاد همچنان نمایشگر 6.8 اینچی QHD+ AMOLED با نرخ تازه‌سازی تصویر 120 هرتز خواهد داشت. از نظر طراحی هیچ تفاوتی با نسخه قبلی نخواهد داشت و یک اسلات S Pen نیز در آن وجود دارد تا طرفداران گوشی‌های نوت را راضی کند.

این گوشی دارای چهار دوربین روی پنل پشتی خود خواهد بود که شامل سنسور اصلی 200 مگاپیکسلی، سنسور اولتراواید 12 مگاپیکسلی، تله فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابری و تله فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 10 برابری می‌شود. نکته دیگر اینکه این دستگاه احتمالا دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 25 وات خواهد بود.

S23

S23 و S23 پلاس نیز به ترتیب از نمایشگر 6.1 و 6.6 اینچی بهره خواهند برد که دارای نرخ تازه‌سازی 120 هرتز و وضوح فول اچ‌دی پلاس است. روی پنل پشتی این دو دستگاه سه دوربین که شامل سنسور اصلی احتمالا 50 مگاپیکسلی، اولتراواید 12 مگاپیکسلی و تله فوتو 10 مگاپیکسلی می‌شود، وجود خواهد داشت. در این دو مدل، دوربین جلو احتمالا یک سنسور 12 مگاپیکسلی است.

طبق این گزارش، گلکسی S23 پلاس دارای باتری 4700 میلی آمپر ساعتی خواهد بود که همراه با نسخه استاندارد از شارژ سریع 25 وات پشتیبانی می‌کند. همچنین هر سه دستگاه از چیپ اسنپدراگون 8 نسل 2 بهره می‌برند.

سامسونگ اوایل سال میلادی آینده از سری گلکسی S23 رونمایی خواهد کرد. تاریخ دقیق آن برای ژانویه یا فوریه 2023 (دی تا اسفند سال جاری) پیش‌بینی شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی