ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نمایشگر جدید رد مجیک
تکنولوژی

رد مجیک از اولین مانیتور 27 اینچی MiniLED دنیا با رفرش ریت 160 هرتز رونمایی کرد

این محصول از تاریخ 10 اکتبر (18 مهر) وارد مرحله پیش‌فروش خواهد شد اما قیمت آن همچنان نامشخص است.

آرش تهرانی
نوشته شده توسط آرش تهرانی | ۱۸ مهر ۱۴۰۱ | ۱۵:۰۰

رد مجیک اوایل تابستان اعلام کرده بود قصد دارد سه مانیتور گیمینگ را وارد بازار کند که دو مورد آن‌ها دارای نور پس‌زمینه مینی LED هستند و سومی هم فناوری پروجکشن بی‌سیم mmWave را ارائه می‌دهد. اما در میان آن‌ها اولین مانیتور گیمینگ 27 اینچی MiniLED دنیا با رفرش ریت 160 هرتز قرار دارد.

مشخصات مانیتور گیمینگ MiniLED رد مجیک

مانیتور گیمینگ 27 اینچی رد مجیک در کنار پشتیبانی از HDR1000، از نسبت کنتراست 1,000,000:1 و نرخ تاخیر فوق پایین 1.7 میلی‌ثانیه نیز برخوردار است. پنل این مانیتور نیز توسط AUO طراحی شده و از فناوری 7.0 ثانیه-نسل این شرکت بهره‌مند است.

وضوح تصویر این محصول جذاب معادل 3840 در 2160 پیکسل است و از طریق فناوری mmWave قادر است تا مسافت 30 متر از ویژگی نمایش تصویر بی‌سیم پشتیبانی کند. فناوری امواج میلی‌متری بی‌سیم یا همان mmWave به کاربران امکان می‌دهد تا تصویر وسیله‌ای نظیر گوشی هوشمند را به صورت بی‌سیم با سرعت بیشتر و تاخیر کمتر روی مانیتور نمایش دهند.

نمایشگر جدید رد مجیک

این مانیتور در کنار فناوری بی‌سیم mmWave، از اتصالات فیزیکی مانند یک درگاه HDMI 2.1 و یک درگاه USB-C 4.0 برخوردار است. درگاه USB مذکور هم به عنوان یک شارژر 90 واتی برای سایر دستگاه‌ها عمل می‌کند و هم به عنوان یک درگاه نمایش اضافی کاربرد دارد.

البته باید گفت رد مجیک طی معرفی اولیه این مانیتور در اوایل سال جاری میلادی، به درگاه‌های اتصال USB بیشتری اشاره کرده بود که یکی از آنها از وضوح تصویر 2K و دو عدد دیگر از وضوح تصویر 4K پشتیبانی می‌کردند.

نمایشگر جدید رد مجیک

این در حالی است که در کنار درگاه‌های USB بیشتر، همچنین از درگاه‌های HDMI بیش از یک عدد نیز صحبت شده بود. با این وجود تبلیغات کنونی تنها به یک درگاه USB و HDMI اشاره دارند و مشخص نیست که محصول نهایی نیز دقیقا از همین اتصالات برخوردار است یا در هنگام عرضه با درگاه‌های بیشتری رو به رو خواهیم شد.

در پایان همچنین باید گفت با وجود اینکه پیش فروش مانیتور مذکور از تاریخ 10 اکتبر (18 مهر) آغاز خواهد شد اما همچنان اطلاعاتی در خصوص قیمت آن مطرح نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی