ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گوگل تاتنهام
کسب و کار

«گوگل استادیوم» در راه است؛ تلاش احتمالی گوگل برای خرید حق نام ورزشگاه تاتنهام

بر اساس گزارشی تازه، گوگل در حال مذاکره با باشگاه فوتبال تاتنهام انگلیس است تا نام خود را روی ورزشگاه این تیم ورزشی بگذارد.

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۱۹ مهر ۱۴۰۱ | ۱۰:۳۰

گزارشی تازه می‌گوید گوگل در حال بررسی شرایط برای خرید حق نام ورزشگاه باشگاه فوتبال تاتنهام انگلیس است. با وجود این که هنوز اطلاعات دقیقی از مذاکرات طرفین در دست نیست، اما به نظر می‌رسد که در صورت حصول توافق، نام این ورزشگاه به Google Stadium (گوگل استادیوم) تغییر پیدا خواهد کرد.

به گزارش وب‌سایت The Athletic، گوگل در حال مذاکره با باشگاه لیگ برتری تاتنهام انگلیس است تا حق نام ورزشگاه آن‌ها را خریداری کند. «دنیل لوی»، رئیس هیئت مدیره این باشگاه قبلا گفته بود که فروش حق نام این استادیوم در صورت دریافت پیشنهادهای مناسب قابل بررسی است.

بر اساس این گزارش، هنوز نام مشخصی برای این استادیوم انتخاب نشده، اما محتمل‌ترین گزینه «استادیوم گوگل» است. سه سال قبل نیز در شایعه‌ای گفته شده بود که این باشگاه حق نام ورزشگاه خود را به شرکت‌هایی مثل گوگل و فدکس پیشنهاد کرده است.

گوگل و تاتنهام با هم همکاری می‌کنند؟

گوگل استادیوم

تاتنهام در سال 2017 با ورزشگاه قدیمی خود با نام «وایت هارت لین» خداحافظی کرد و برای مدت کوتاهی بازی‌هایش را در ورزشگاه «ومبلی» انجام داد. این باشگاه سپس در سال 2019 به استادیوم جدید خود با نام Tottenham Hotspur Stadium نقل مکان کرد.

بسیاری از باشگاه‌های انگلیسی حق نام ورزشگاه‌های خود را به برندهای تجاری مختلف فروخته‌اند. برای مثال، نام ورزشگاه آرسنال سال‌هاست که به «استادیوم امارات» تغییر کرده است. حالا با توجه به این که گوگل در زمینه همکاری با تیم‌های ورزشی بی‌تجربه نیست و قبلا در فرمول 1 و NBA همکاری‌هایی داشته، اصلا بعید نیست که این بار به همکاری بزرگ‌تری در دنیای فوتبال فکر کند.

از آن‌جایی که تاتنهام در لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد، گوگل با این معامله می‌تواند بازتاب بین‌المللی مناسبی برای خود ایجاد کند. شایان ذکر است که برندهای بزرگ دیگری مثل اسپاتیفای هم وارد دنیای فوتبال شده‌اند. اسپاتیفای چند ماه پیش از عقد قراردادی با باشگاه بارسلونای اسپانیا خبر داد تا حق نام ورزشگاه این تیم را از آن خود کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی