ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

این تلویزیون غول‌پیکر ال‌جی 300 هزار دلار قیمت دارد!

این تلویزیون ال‌جی با قیمت 300 هزار دلاری، از فناوری میکرو LED بهره می‌برد و رزولوشن 4K دارد.

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۹ مهر ۱۴۰۱ | ۲۰:۰۰

ال‌جی چند روز پیش از یک تلویزیون غول‌پیکر 136 اینچی با نام LG MAGNIT 4K رونمایی کرد و حالا قیمت آن مشخص شده که 300 هزار دلار است!

تلویزیون جدید کره‌ای به یک پنل 136 اینچی با فناوری پنل میکرو LED مجهز شده که حداکثر روشنایی 2000 نیت دارد. این تلویزیون از رفرش ریت 120 هرتز پشتیبانی می‌کند و همانطور که از نام آن می‌توان حدس زد، رزولوشن 4K را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این تلویزیون سیستم عامل webOS را اجرا می‌کند و حاشیه‌های کمی اطراف آن به چشم می‌خورند.

تلویزیون غول‌پیکر ال‌جی با قیمت نجومی!

حالا این کمپانی کره‌ای قیمت تلویزیون غول‌پیکر خود را برای بازار ایالات متحده آمریکا اعلام کرده. این محصول با قیمت نجومی 299,999 دلار به فروش می‌رسد. البته اگر این قیمت بنظرتان چندان بالا نیست، خریدار می‌توان آن را با سیستم صوتی BeoLab 90 بنگ اند آلفسن سفارش دهد که قیمت نهایی آن را به 349,999 دلار می‌رساند.

تلویزیون ال‌جی

اسپیکرهای بنگ اند آلفسن در حالت عادی قیمتی برابر 115 هزار دلار دارند و هرکدام از آن‌ها به لطف 18 درایور، صدای 8200 واتی را در اختیار خریدار خود قرار می‌دهند.

البته می‌توان این محصول را با اسپیکرهای ارزان‌تر بنگ اند آلفسن مانند Beolab 28 و Beolab 50 هم سفارش داد، البته هنوز قیمت این مدل‌ها از سوی ال‌جی اعلام نشده. قیمت این اسپیکرها به صورت جداگانه به ترتیب برابر 16,500 و 47,000 دلار است، با این حال در صورت خرید آن‌ها به صورت باندل، قیمت‌شان کاهش می‌یابد.

در حال حاضر ال‌جی اطلاعاتی درباره تاریخ عرضه این تلویزیون اعلام نکرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی