ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

افشای مشخصات کلیدی پوکو F5: اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 و نمایشگر 120 هرتزی

به نظر می‌رسد باید منتظر معرفی پوکو F5 با نمایشگر 2K و تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک در اوایل 2023 باشیم.

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۰ مهر ۱۴۰۱ | ۱۱:۳۰

در حالی که گوشی‌های پوکو F4 و F4 GT عمر نسبتا کوتاهی دارند، اما حالا شاهد افشای مشخصات نسل بعدی نسخه استاندارد این خانواده هستیم. طبق گزارشی جدید، پوکو F5 نمایشگر امولد 120 هرتزی با رزولوشن 2K خواهد داشت.

گوشی‌های سری F پوکو محبوبیت زیادی میان کاربران دارند، با این حال ارتقاهای صورت گرفته میان آن‌ها چندان ملموس نیست. برای مثال هم پوکو F3 و هم پوکو F4 از تراشه اسنپدراگون 870 استفاده می‌کنند، البته امسال پوکو F4 GT هم روانه بازار شد که تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک دارد.

پوکو F5 احتمالا با اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 از راه می‌رسد

طبق گزارش Xioamiui، گوشی پوکو F5 به تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک مجهز می‌شود تا نه تنها تبدیل به یک محصول گیمینگ قدرتمند شود، بلکه از نظر مصرف انرژی هم عملکرد بهتری نسبت به پوکو F4 GT داشته باشد. اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک به لطف تولید با لیتوگرافی 4 نانومتری TSMC، بهره‌وری انرژی بهتری نسبت به نسخه استانداردش دارد.

به نظر می‌رسد پوکو F5 نمایشگر امولد 120 هرتزی با رزولوشن 2K داشته باشد که با پرچمدارهای گران‌قیمت بازار برابری می‌کند، البته از نظر کیفیت انتظار داریم کمی پایین‌تر از آن‌ها قرار بگیرد.

پوکو F4
پوکو F4

گزارش اخیر همچنین به شماره IMEI این دستگاه دست پیدا کرده و گفته پوکو F5 در ژانویه 2023 روانه بازار می‌شود، یعنی کمی پس از عرضه ردمی K60 در بازار چین. گوشی‌های سری پوکو F معمولا همان محصولات سری ردمی K با برندی جدید و کمی متفاوت هستند.

اگر گزارش اخیر صحت داشته باشد، پوکو F5 یک گوشی قدرتمند و مقرون به‌صرفه خواهد بود که می‌تواند رقبای گران قیمتش را به چالش بکشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی