ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بررسی ردمی نوت ۱۱ پرو 5G
تکنولوژی

سری ردمی نوت 12 احتمالا با تراشه مدیاتک دیمنسیتی 1080 از راه می‌رسد

مدیاتک دیروز از تراشه میان‌رده دیمنسیتی 1080 با پشتیبانی از سنسورهای دوربین 200 مگاپیکسلی رونمایی کرد و حالا یکی از منابع دنیای فناوری مدعی شده که گوشی‌های سری ردمی نوت 12 به این چیپ مجهز ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۰ مهر ۱۴۰۱ | ۱۵:۰۰

مدیاتک دیروز از تراشه میان‌رده دیمنسیتی 1080 با پشتیبانی از سنسورهای دوربین 200 مگاپیکسلی رونمایی کرد و حالا یکی از منابع دنیای فناوری مدعی شده که گوشی‌های سری ردمی نوت 12 به این چیپ مجهز می‌شوند.

گوشی‌های سری ردمی نوت محبوبیت بالایی در بازار دارند، بنابراین انتظار برای نسل جدید آن‌ها منطقی به نظر می‌رسد. طبق تاییدیه 3C، شیائومی حداقل روی سه گوشی از سری ردمی نوت 12 کار می‌کند و طبق گفته «دیجیتال چت استیشن»، حداقل یکی از آن‌ها از تراشه دیمنسیتی 1080 بهره می‌برد.

ردمی نوت 12 و دیمنسیتی 1080

در حال حاضر نمی‌دانیم کدام مدل از این خانواده به چیپ جدید مدیاتک مجهز می‌شود، با این حال احتمالا نسخه استاندارد یا پرو با این تراشه از راه می‌رسد. این محصولات مانند نسل کنونی‌شان از یک حفره درون نمایشگر بهره می‌برند و ظاهرا ردمی نوت 12 پرو به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی به همراه سنسورهای 8 و 2 مگاپیکسلی مجهز می‌شود. علاوه بر این، ظاهرا باید منتظر پشتیبانی آن از شارژ سریع 67 واتی باشیم.

به گفته دیجیتال چت استیشن، تراشه دیمنسیتی 1080 در بنچمارک آنتوتو عملکردی مشابه اسنپدراگون 778G دارد. انتظار می‌رود این‌بار تمام اعضای خانواده سری ردمی از شبکه 5G پشتیبانی کنند.

بررسی ردمی نوت 11 پرو 5G

بالاترین عضو این خانواده یعنی ردمی نوت 12 پرو پلاس احتمالا به تراشه قدرتمندتری مجهز می‌شود و شاید ردمی به سراغ چیپ مدیاتک دیمنسیتی 8100 برود. البته باید به این موضوع اشاره کنیم که این گوشی‌ها معمولا در بازار جهانی به تراشه‌های اسنپدراگون مجهز می‌شوند.

طبق شایعه‌ای که چند وقت پیش منتشر شد، شاید حداقل یکی از اعضای سری ردمی نوت ۱۲ از تراشه اسنپدراگون 7 نسل 1 بهره ببرد. البته همچنان باید منتظر انتشار گزارش‌های بیشتر در آینده باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی