ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

استیم
تکنولوژی

ولو نسخه جدید برنامه موبایل استیم را با طراحی و ویژگی‌های جدید منتشر کرد

از جمله قابلیت‌های جدید این برنامه‌، می‌توان به امکان ورود از طریق اسکن کد QR اشاره کرد.

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۲ مهر ۱۴۰۱ | ۰۸:۳۰

شرکت ولو (Valve) به‌تازگی برنامه موبایل استیم (Steam) را در اندروید و iOS به‌روزرسانی کرده و اکنون تقریبا همه چیز نسبت به نسخه قبلی بسیار متفاوت‌تر است. علاوه بر طراحی مجدد، چندین ویژگی جدید به نسخه جدید اضافه شده که به کاربران کمک می‌کند تا فرآیند ساده‌تری برای ورود به سیستم داشته باشند.

همانطور که این شرکت در وبلاگ خود توضیح می‌دهد، در نسخه جدید کاربران می‌توانند کل مجموعه بازی‌های خود را مشاهده کنند که در قالب شبکه‌ای ظاهر می‌شوند و همچنین می‌توان آن‌ها را با فیلترهایی مرتب کرد. همچنین می‌توانید با اپلیکیشن موبایل، بازی‌هایی که از طریق رایانه خود دانلود یا به‌روزرسانی کرده‌اید را مدیریت کنید.

نسخه جدید برنامه همچنین یک «تجربه مرور در فروشگاه بازی» و همچنین راهی برای جستجو و خرید بازی‌ها به بازیکنان را ارائه می‌کند که با بخش‌های انجمن و اخبار موجود در نسخه دسکتاپ برنامه استیم، کامل می‌شود.

ورود به حساب استیم از طریق اسکن کد QR

برنامه Steam

با این حال، شاید مهم‌ترین قابلیت این به‌روزرسانی، برای ورود به حساب کاربری ارائه شده باشد. با وجود آن، دیگر نیازی به وارد کردن نام کاربری، رمز عبور یا کد Steam Guard نیست و تنها باید کد QR نمایش داده شده در نسخه ویندوز برنامه را اسکن کنید. پس از اسکن این کد، استیم یک صفحه تایید به شما نمایش خواهد داد و از این طریق می‌توانید وارد حساب خود شوید.

استیم اولین بار نسخه بتا برنامه جدید موبایل خود را ماه آگوست عرضه کرده بود. برای افرادی که کدهای Steam Guard را آزاردهنده می‌دانند و در یادآوری رمز عبور خود مشکل دارند، طبیعتا این به‌روزرسانی جدید می‌تواند بسیار مهم باشد.

ولو در انتهای پست خود توضیح می‌دهد که همچنین قصد دارد قابلیت وارد شدن به حساب کاربری از طریق کد QR را به پی‌سی گیمینگ قابل حمل Steam Deck نیز اضافه کند. علاوه بر این، این شرکت «با برطرف کردن چندین باگ» در حال به‌روزرسانی اپ Steam Chat است که هم اکنون برای اندروید منتشر شده و نسخه iOS آن به‌زودی در دسترس قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی