ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سرفیس هدفون
تکنولوژی

آیا مایکروسافت از عرضه نسل‌های جدید سرفیس هدفون منصرف شده است؟

سرفیس هدفون جدید باید طبق انتظارها در رویداد اکتبر مایکروسافت معرفی می‌شد، اما این اتفاق نیفتاد. حالا آینده این سری چه می‌شود؟

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲۳ مهر ۱۴۰۱ | ۲۱:۳۰

مایکروسافت هفته گذشته چند محصول جدید از جمله سرفیس پرو 9 و سرفیس لپ‌تاپ 5 را معرفی کرد. ولی اثری از سرفیس هدفون 3 این شرکت دیده نشد و حتی حرفی درباره آن‌ها به میان نیامد. حالا این گمانه‌زنی مطرح شده که آیا این شرکت از تولید نسل‌های جدید هدفون منصرف شده است یا خیر.

از زمانی که سرفیس هدفون 2 معرفی شد، دو سال می‌گذرد. پیش‌تر نسل دوم این خانواده هم با فاصله دو سال از نسل اول این دستگاه معرفی شده بود. اما در رویداد اکتبر امسال خبری از نسل سوم این هدفون نبود. بنابراین به نظر می‌رسد که مایکروسافت بازه زمانی مرسوم خود را از دست داده است.

گفتنی است که اهالی ردموند پارسال نسخه پلاس سرفیس هدفون 2 را برای کسب و کارها عرضه کردند، ولی آن دستگاه نسل جدیدی از محصول صوتی این شرکت محسوب نمی‌شد. حالا «دن لی‌کوک»، سخنگوی مایکروسافت در توضیح شرایط حاضر می‌گوید: «فعلاً هیچ اطلاعاتی برای به اشتراک گذاشتن پیرامون نقشه راه آینده ما در دسترس نیست.»

تولید سرفیس هدفون 2 تا 2023 ادامه می‌یابد

سرفیس هدفون

لی‌کوک می‌گوید این شرکت از همکاری با گروه Teams و تولید محصولات جدید مثل Microsoft Audio Dock راضی است. اما او باز هم اشاره‌ای به سرفیس هدفون 3 نکرده است. مایکروسافت صرفا تایید کرده که نسل دوم این دستگاه تا سال 2023 در بازار خواهد ماند.

هدفون‌های سرفیس از نظر کیفیت در برابر محصولات سونی، بوز، اپل و سنهایزر حرف زیادی برای زدن ندارند. اما قابلیت‌های متفاوتی که روی این دستگاه‌ها ارائه شد، بر جذابیت آن‌ها افزود. برای مثال، کنترل‌های چرخشی در هر دو طرف هدفون یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های این محصولات است.

مایکروسافت در سرفیس پرو 9 جک 3.5 میلی‌متری هدفون را حذف کرده، بنابراین شرایط برای استفاده از هدفون‌های بی‌سیم ایده‌آل است. اما فعلا باید در بی‌خبری سر کنیم و منتظر بمانیم تا ببینیم مدیران این شرکت برنامه‌ای برای هدفون نسل سوم در نظر دارند یا این خانواده دیگر به‌روز نخواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی