ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سیستم عامل iOS 15.7.1
تکنولوژی

اپل سیستم عامل iOS 15.7.1 را با آپدیت‌های امنیتی منتشر کرد

این بروزرسانی قابلیت‌های جدیدی ندارد و اپل تنها به بهبودهای امنیتی اشاره کرده است.

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۶ آبان ۱۴۰۱ | ۱۴:۳۰

اپل چند روز پیش سیستم عامل iOS 16.1 را برای کاربران منتشر کرد و حالا این شرکت بروزرسانی iOS 15.7.1 را برای کاربرانی منتشر کرده که علاقه‌ای به دریافت iOS 16 ندارند یا اینکه گوشی‌شان از آن پشتیبانی نمی‌کند. این بروزسانی جدید امنیت دستگاه‌های کاربران را افزایش می‌دهد.

در بیانیه رسمی که اپل برای این بروزرسانی منتشر کرده، به قابلیت‌های جدیدی اشاره نشده و تنها از بهبودهای امنیتی حکایت دارد. البته با توجه به اینکه iOS 16 قابلیت‌های جدید زیادی دارد، کاربران برای تجربه چنین ویژگی‌هایی باید آن را روی گوشی‌شان نصب کنند، البته اگر دستگاه‌شان از آن پشتیبانی کند.

از آنجایی که گوشی‌های سری آیفون 7 و مدل‌های قدیمی‌تر از iOS 16 پشتیبانی نمی‌کنند، اپل همچنان به پشتیبانی از iOS 15 ادامه می‌دهد و برای آن بروزرسانی‌ها و پچ‌های امنیتی منتشر می‌کند. البته شاید iOS 15.7.1 آخرین نسخه از سیستم عامل iOS 15 باشد.

نحوه نصب سیستم عامل iOS 15.7.1

بروزرسانی سیستم عامل iOS 15.7.1

برای دریافت این بروزرسانی مانند تمام نسخه‌های iOS تنها کافیست به تنظیمات و سپس General بروید. در اینجا گزینه Software Update را انتخاب کنید. در ادامه بروزرسانی را دانلود کنید تا در ادامه روی آن نصب شود. این فرایند کمی طول می‌کشد، بنابراین باید صبور باشید.

اپل چندین هفته پیش iOS 16 و سپس iOS 16.1 را برای کاربران منتشر کرد. در حال حاضر کوپرتینویی‌ها روی نسخه iOS 16.2 کار می‌کنند و اخیرا اولین نسخه بتای آن را در اختیار توسعه‌دهندگان قرار دادند. در حال حاضر نمی‌دانیم این آپدیت چه زمانی به صورت عمومی منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی