ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فناوری ایران

بانک ملت از پلتفرم «بانک پلاس» رونمایی کرد

این اپلیکیشن جدید در قالب یک پیام‌رسان، خدمات متنوع بانکی را به کاربرانش ارائه می‌کند.

مجتبی آستانه
نوشته شده توسط مجتبی آستانه | ۹ آبان ۱۴۰۱ | ۱۲:۱۵

بانک ملت در راستای گسترش خدمات خود از پلتفرم «بانک پلاس» رونمایی کرد. این اپلیکیشن علاوه بر ارائه انواع خدمات بانکی، امکانات یک پیام‌رسان را در اختیار کاربرانش قرار داده تا بتوانند شبکه اجتماعی برای ارتباط با یکدیگر تشکیل دهند.

استفاده از شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها با استقبال گسترده‌ای از سوی مردم دنیا رو به رو شده است؛ در همین راستا بانک ملت به سمت طراحی و ارائه یک نرم‌افزار پیام‌رسان با هدف بهره‌مندی مشتریان از خدمات بانکی حرکت کرد تا نیازهای مشتریان خود را رفع کند.

بانک پلاس یک اپلیکیشن بانکی مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی است که کاربران با استفاده از آن قادر خواهند بود همزمان از سرویس‌های بانکی و پیام‌رسانی استفاده کنند. در حال حاضر نسخه اندرویدی اپلیکیشن سامانه بانک پلاس را صرفا می‌توان به صورت مستقیم از طریق پورتال اینترنتی بانک ملت دریافت کرد؛ اما نسخه iOS این پلتفرم در استورهای ایرانی در دسترس است. به زودی نیز قرار است نسخه وب آن در دسترس افراد قرار گیرد.

کاربران این اپلیکیشن می‌توانند شبکه اجتماعی در آن برای ارتباط با یکدیگر تشکیل دهند و از بانک پلاس به عنوان پیام‌رسان برای گفت‌وگوی دو نفره یا گروهی استفاده کنند. همچنین از طریق این بستر می‌توان عکس، فیلم، موقعیت جغرافیایی و... را با سایر کاربران به اشتراک گذاشت.

علاوه بر این امکان مدیریت مخاطبین و کاربران و بهره‌مندی از سرویس‌های اشتراک فایل، مدیریت پیام‌های آفلاین و... فراهم شده است.

خدمات ارائه شده بر بستر بانک پلاس

بانک پلاس تنها یک پیام‌رسان نیست و علاوه بر موارد ذکر شده، خدمات متنوع بانکی را نیز به کاربرانش عرضه می‌کند. با استفاده از منوی «ورود با نام کاربری» می‌توان از انواع خدمات بانکی پرکاربرد غیرحضوری (مبتنی بر حساب) شامل مشاهده گردش حساب، حواله‌های ملتی/پایا، غیرفعال‌سازی کارت، مشاهده لیست تسهیلات خود و تعهدات غیرمستقیم با امکان پرداخت و … بهره‌مند شد.

علاوه‌براین، سرویس‌ها و خدمات دیگری نیز بر بستر این اپلیکیشن ارائه می‌شود. «سرویس دنگی» بانک پلاس این امکان را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا مبلغ یک صورتحساب را بین چند نفر به صورت پرداخت اشتراکی یا دنگی تقسیم کنند. در حقیقت، این سرویس به کاربر اجازه می‌دهد یک گروه از دوستان خود را به یک لیست مالی تبدیل، تا یک مبلغ مشخص را در میان آنان بر اساس نسبت معین شده، تسهیم کند.

بانک پلاس

یکی دیگر از خدمات این پلتفرم، «ابزار هوشمند پاسخگویی» است که با هدف ارائه راهنمایی و مشاوره در امور بانکی به کاربران راه‌اندازی شده است. کاربر از طریق این سرویس می‌تواند با درج بخشی از سوال در کمترین زمان ممکن به پاسخ مناسب دست پیدا کند.

«درخت دانش» نام یکی دیگر از سرویس‌های بانک پلاس است که جهت ارائه راهنمایی کامل و جامع به مشتریان در خصوص دریافت انواع خدمات بانکی به صورت غیرحضوری، طراحی شده است.

همچنین در نرم‌افزار بانک پلاس این قابلیت برای کاربران فراهم است با ثبت کارت‌های بانکی غیرملتی خود، از خدمات بانکی مرتبط با آن شامل حواله کارت به کارت، خرید شارژ/بسته اینترنت، پرداخت عوارض آزادراهی و … استفاده کنند.

توجه ویژه به سرگرمی و مسابقات

در نسخه جدید بانک ملت به مسابقات و سرگرمی‌ها نیز توجه شده به نحوی که برای پیش‌بینی نتایج بازی‌های جام جهانی قطر، امکانات ویژه‌ای در نظر گرفته شده است.

همچنین باشگاه مشتریان بانک ملت و شرکای تجاری آن، در این سامانه به خوبی معرفی شده‌اند به نحوی که کاربر می‌تواند امتیازات باشگاه خود را بدون واسطه، از شرکا خرید کند.

در نهایت بایستی تاکید کرد که این بار بانک ملتی‌ها، سامانه‌ای ارائه کردند که همه می‌توانند از آن استفاده کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی