ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی S23
تکنولوژی

کوالکام تایید کرد: سری گلکسی S23 تنها به تراشه‌های اسنپدراگون مجهز می‌شود

همچنین منبع دیگری اعلام کرد که سامسونگ در هفته اول ماه فوریه از سری گلکسی S23 رونمایی خواهد کرد.

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۳ آبان ۱۴۰۱ | ۱۹:۰۰

انتظار می‌رود سامسونگ در اوایل سال میلادی آینده از گوشی‌های سری گلکسی S23 رونمایی کند؛ خانواده‌ای که تمام اعضای آن با چیپست یکسان عرضه می‌شوند. تاکنون در برخی گزارش‌ها گفته شده بود که پرچمداران آینده غول کره‌ای تنها به تراشه‌های اسنپدراگون مجهز می‌شوند و اکنون کوالکام این موضوع را رسما تایید کرده است.

«آکاش پالخیوالا»، مدیر مالی شرکت کوالکام در جلسه مالی سه ماهه چهارم این شرکت، انتظارات نسبت به فروش قوی در سه ماهه اول سال 2023 را اعلام کرد که احتمالا با اولین ماه‌های فروش گوشی‌های سری گلکسی S23 همزمان است. او همچنین تایید کرد که کوالکام از سهم 75 درصدی چیپست برای گوشی‌های سری گلکسی S22 به یک سهم جهانی حرکت کرده است، یعنی تمام مدل‌های سری S23 از چیپست‌های اسنپدراگون کوالکام بهره می‌برند.

گلکسی سامسونگ

در همین حال، اخیرا مشخصات هر سه گوشی سری گلکسی S23 سامسونگ یعنی S23 ،S23 پلاس و S22 اولترا در بنچمارک Geekbench با چیپ اسنپدراگون 8 نسل دوم منتشر شده بود.

«کریستیانو آمون»، مدیرعامل کوالکام نیز همکاری چند ساله این شرکت با سامسونگ را تایید کرده که به موجب آن، تمام گوشی‌های گلکسی سامسونگ در سطح جهانی از چیپست‌های اسنپدراگون بهره خواهند برد:

«در مورد گوشی‌ها، ما با سامسونگ قرارداد چند ساله جدیدی امضا کرده‌ایم که استفاده از پلتفرم‌های اسنپدراگون را برای محصولات آینده گلکسی سامسونگ در سطح جهانی گسترش می‌دهد.»

در همین رابطه، ماه گذشته در گزارشی گفته شده بود که با وجود ناامیدی بخش موبایل سامسونگ Samsung MX (Mobile eXperience) نسبت به تراشه‌های اگزینوس، احتمالا در نهایت در برخی مدل‌های گلکسی S23 از اگزینوس 2300 استفاده می٬شود. مدیر مالی شرکت کوالکام همچنین اخیرا گفته بود که اپل در گوشی‌های آیفون 15 که سال 2023 عرضه خواهند شد، بار دیگر از مودم‌های این شرکت استفاده خواهد کرد تا شاید در سال 2025 شاهد مودم 5G اختصاصی اپل باشیم.

زمان عرضه گوشی‌های گلکسی S23 سامسونگ

درباره زمان معرفی این گوشی‌ها هرچند هنوز چیزی به‌طور رسمی اعلام نشده، اخیرا یک منبع کره‌ای ادعا کرده که سامسونگ در هفته اول ماه فوریه (از 10 تا 16 بهمن) با برگزاری یک رویداد از پرچمدارانش رونمایی خواهد کرد. پس از آن، سامسونگ برای دو هفته به پیش‌سفارش آن‌ها مشغول خواهد شد و اولین دستگاه‌ها در یک روز جمعه وارد بازار می‌شوند.

طبق این شرایط، می‌توان انتظار داشت که اولین دستگاه‌های گلکسی S23 در 17 فوریه (28 بهمن) وارد بازار شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی