ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رندر گلکسی S23
تکنولوژی

انتشار رندرهای گلکسی S23 و S23 پلاس با طراحی آشنا [تماشا کنید]

سامسونگ چند ماه دیگر از نسل بعدی گوشی‌های سری گلکسی S رونمایی می‌کند و حالا رندرهای نسخه استاندارد و پلاس این خانواده منتشر شده‌اند.

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۶ آبان ۱۴۰۱ | ۱۲:۳۰

سری گلکسی S23 در آینده نه‌چندان دور از راه می‌رسد و حالا پیش از معرفی رسمی، شاهد انتشار رندرهای گلکسی S23 و S23 پلاس هستیم که طراحی آن‌ها را به نمایش می‌گذارند و از شباهت آن‌ها با نسل کنونی‌شان حکایت دارند.

طبق شایعات، سامسونگ برای گلکسی S23 و S23 پلاس ماژول دوربین را کنار می‌گذارد و سنسورهای دوربین مانند گلکسی S22 اولترا به‌صورت جداگانه روی پنل پشتی آن‌ها قرار می‌گیرند. البته در حالت کلی همچنان با سه دوربین با چیدمان عمودی روبه‌رو خواهیم شد.

رندرهای گلکسی S23 و S23 پلاس

طبق ویدیویی که از پرچم‌دارهای آینده سامسونگ منتشر شده است، مانند نسل کنونی آن‌ها، همچنان شاهد قرارگیری یک حفره در مرکز بخش بالایی نمایشگر هستیم که دوربین سلفی را میزبانی می‌کند. علاوه بر این، ظاهراً حاشیه‌های اطراف صفحه نمایش این گوشی‌های هوشمند هم کاهش می‌یابد.

در ویدیوی بالا که توسط کانال یوتوب «4RMD» منتشر شده است، برخی مشخصات پرچم‌دارهای آینده سامسونگ هم به چشم می‌خورد. برای مثال طبق ادعای این منبع، گلکسی S23 به نمایشگر 6.1 اینچی با حداکثر روشنایی 1500 نیت مجهز می‌شود.

علاوه بر این، ظاهراً باید منتظر دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، اولترا واید 16 مگاپیکسلی و تله‌فوتو 12 مگاپیکسلی باشیم. این منبع دوربین سلفی را هم 12 مگاپیکسلی اعلام کرده است. باید به این موضوع اشاره کنیم که مشخصات دوربین میان نسخه استاندارد و پلاس گلکسی اس 23 یکسان خواهد بود.

رندر گلکسی S23 و S23 پلاس

این ویدیو رنگ‌های مختلف پرچم‌دارهای آینده سامسونگ را به تصویر می‌کشد و از تجهیز آن‌ها به اگزینوس 2300 خبر می‌دهد که البته اشتباه است. گوشی‌های سری گلکسی S23 تنها به تراشه کوالکام مجهز می‌شوند و این چیپ به احتمال زیاد اسنپدراگون 8 نسل 2 خواهد بود.

طبق شایعات گذشته، سامسونگ ظرفیت باتری مدل‌های استاندارد و پلاس گلکسی S23 را افزایش می‌دهد و این گوشی‌های هوشمند به ترتیب باتری 3900 و 4700 میلی‌آمپر ساعتی خواهند داشت، البته ظرفیت مدل اولترا تغییری نخواهد کرد و همچنان 5000 میلی‌آمپر ساعتی باقی می‌ماند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی