ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بهترین بازی فضایی
تکنولوژی

بهترین بازی‌های فضایی برای گوشی‌های اندروید و آیفون که باید تجربه کنید

در این مطلب به سراغ 10 بازی برای گوشی‌های اندورید و آیفون رفته‌ایم که می‌توان از آن‌ها به عنوان بهترین بازی فضایی یاد کرد.

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۸ آبان ۱۴۰۱ | ۱۹:۰۰

با افزایش توجهات به صنعت هوافضا در چند سال گذشته، شاهد رشد تعداد بازی‌های فضایی در پلتفرم‌های مختلف بوده‌ایم. در همین راستا در این مطلب از دیجیاتو می‌خواهیم بهترین بازی های فضایی اندروید و iOS را معرفی کنیم.

بهترین بازی های فضایی موبایل

این روزها، بازی‌های موبایل نسبت به گذشته پیشرفت‌های بسیار زیادی کرده‌اند و گاهی اوقات اساساً تجربه متفاوت و منحصر‌به‌فردی نسبت به بازی‌های کنسول یا رایانه‌های شخصی برای بازیکنان ارائه می‌کنند. مطمئناً بازی‌های کنسول‌های مدرن دارای گرافیک و کنترل‌های پیشرفته‌تری هستند، اما به‌طور کلی تجربه بازی‌ها روی موبایل بسیار راحت‌تر است.

تاکنون بازی‌های فضایی بسیار خوبی برای پلتفرم‌های موبایل منتشر شده‌اند که دسته‌بندی‌های مختلفی از جمله گروهی، شبیه‌سازی و حتی داستانی را شامل می‌شوند. در ادامه بهترین بازی های فضایی را به شما معرفی می‌کنیم.

Last Horizon


امتیاز در اپ استور: 4.1امتیاز در گوگل پلی: - -نیاز به اینترنت: خیر

بازی Last Horizon فقط برای سیستم عامل iOS منتشر شده و داستان آینده‌ای دورافتاده را روایت می‌کند که در آن بشریت بدترین کار ممکن را انجام داده و سیاره اصلی خود را نابود کرده است. شما به‌عنوان آخرین انسان باقی‌مانده، باید سفری طولانی را در میان ستارگان آغاز کنید تا دنیای جدیدی را بیابید و به‌طور کلی امید اصلی برای ادامه حیات انسان‌ها محسوب می‌شوید.

کنترل‌های بازی بسیار ساده هستند و شاید همین امر باعث شده است تا در لیست بهترین بازی فضایی ما قرار بگیرد. شما یک رانشگر در اختیار دارید و می‌توانید سفینه خود را به چپ یا راست حرکت دهید. هدف شما این است که در سراسر جهان کاوش کنید، برای سوخت‌گیری سفینه خود روی سیارات فرود بیاید، اکسیژن جمع‌آوری کنید و از سنگ معدن برای ترمیم هرگونه آسیب استفاده کنید.

با این حال، بسیاری از کارها مانند فرود ایمن، به‌ویژه با توجه به اینکه گرانش در این بازی احساس می‌شود، باید با لمس دقیق نمایشگر انجام شود.

دانلود بازی Last Horizon

Last Horizon
undefined

Last Horizon

سازنده: Pixeljam قیمت: 2.99 دلار دسته بندی: undefined
سیستم عامل: iOS حجم: 90 مگابایت زبان: undefined

Xenowerk


امتیاز در اپ استور: 4.4امتیاز در گوگل پلی: 4.5نیاز به اینترنت: خیر

طرفداران بازی‌های شوتر سبک Twin Stick که در آن‌ها داستان از نمای بالا روایت می‌شود، بدون شک باید Xenowerk را تجربه کنند. این بازی علمی تخیلی یک تجربه غیرعادی در طراحی است که شامل 70 مأ‌موریت با موجودات فضایی مختلف، مکان‌های آزمایشگاهی و محیط و نیز فضاسازی ترسناک می‌شود.

بازی بیش از هر چیزی روی دینامیک نور تمرکز دارد و با چراغ قوه و انواع مختلفی از تفنگ‌هایی که در اختیار شما قرار می‌گیرد، می‌توانید در برابر انبوهی از هیولاها، مقاومت و با آن‌ها مبارزه کنید.

Xenowerk یک برداشت کاملاً جسورانه از سبک شوتر Twin Stick است و تجربه آن روی گوشی‌های موبایل می‌تواند از همه نظر شما را شگفت‌زده کند.

دانلود بازی Xenowerk

Xenowerk
undefined

Xenowerk

سازنده: Pixelbite قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی: undefined
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 157/188 مگابایت زبان: undefined

Galaxy on Fire 2 HD


امتیاز در اپ استور: 4.6امتیاز در گوگل پلی: 4.6نیاز به اینترنت: خیر

Galaxy on Fire یک بازی با وضوح بالا و یکی از بهترین بازی‌های فضایی اندروید است که در آن بازیکنان در فضا سفر می‌کنند و به جنگ و تمرین می‌پردازند. علاوه بر این، سفینه‌ها و آیتم‌های بسیار زیادی در بازی وجود دارند که تضمین می‌کنند هر بازیکن تجربه‌ای متمایز و در عین حال قوی و جذاب خواهد داشت.

فضای بیکران بازی یکی از دلایلی است که باعث می‌شود در طول سفرهای فضایی بازیکنان به هیچ وجه خسته نشوند و برعکس، با یکی از جذاب‌ترین بازی‌های موبایل روبه‌رو باشیم. همچنین بازیکن تا حد زیادی سفینه فضایی خود را از دید سوم شخص کنترل می‌کند.

دانلود بازی Galaxy on Fire 2 HD

Galaxy on Fire 2 HD
undefined

Galaxy on Fire 2 HD

سازنده: Deep Silver قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه دسته بندی: undefined
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 1600/990 مگابایت زبان: undefined

Space shooter - Galaxy attack


بازی فضایی موبایل
امتیاز در اپ استور: 4.7امتیاز در گوگل پلی: 4.8نیاز به اینترنت: خیر

Space shooter - Galaxy attack از جمله بازی‌های فضایی نسبتاً ساده است که تقریباً با آن آشنایی دارید. در طول چندین مرحله با فضاپیمای خود باید با فضاپیماهای دیگری مبارزه و آن‌ها را نابود کنید. با پیشرفت بازی، تعداد بیگانگان نیز بیشتر می‌شود که طبیعتاً در این شرایط تجربه بازی بسیار چالش‌برانگیزتر خواهد شد.

علاوه بر این، باید در طول مراحل، سکه و جواهرات مختلف جمع‌آوری کنید تا بتوانید سفینه فضایی خود را ارتقا و همچنین سطح خود را افزایش دهید. حالت‌های مختلفی در بازی وجود دارد و علاوه بر کمپین آفلاین اصلی، می‌توانید آن را با دوستان خود به صورت آنلاین تجربه کنید.

دانلود بازی Space shooter - Galaxy attack

Space shooter - Galaxy attack
undefined

Space shooter - Galaxy attack

سازنده: ONESOFT GLOBAL PTE LTD قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی: undefined
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 299/119 مگابایت زبان: undefined

N.O.V.A. Legacy


امتیاز در اپ استور: 4.6امتیاز در گوگل پلی: 4.1نیاز به اینترنت: خیر

N.O.V.A Legacy یک بازی شوتر علمی تخیلی خارق‌العاده از Gameloft است که محبوبیت بسیار زیادی هم دارد. اگرچه با یک بازی موبایلی سروکار داریم، اما گرافیک و کنترل‌های آن بسیار عالی طراحی شده‌اند. نقشه بازی نیز بسیار بزرگ است و طیف گسترده‌ای از سلاح‌ها برای انتخاب وجود دارد.

در این بازی شما به عنوان یک کهنه‌کار N.O.V.A بازی می‌کنید که برای مبارزه با بیگانگان به فضا فرستاده شده است. حالت‌های مختلف بازی شامل کمپین‌های تک‌نفره، حالت داستانی، deathmatch و موارد دیگری است. همچنین اسکین‌های سه‌بعدی مختلفی برای شخصیت شما در بازی وجود دارد که می‌توانید با استفاده از آن‌ها، شخصیت خود را ارتقا دهید.

دانلود بازی N.O.V.A. Legacy

N.O.V.A. Legacy
undefined

N.O.V.A. Legacy

سازنده: Gameloft قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی: undefined
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 100/46 مگابایت زبان: undefined

Space Racing 2


بازی Space Racing 2
امتیاز در اپ استور: 4.5امتیاز در گوگل پلی: 4.2نیاز به اینترنت: خیر

اگر از طرفداران بازی‌های مسابقه‌ای هستید و می‌خواهید تجربه آن را در فضا داشته باشید، Space Racing 2 یکی از بهترین گزینه‌های موجود برای گوشی‌های اندروید و آیفون است. این بازی فضایی بسیار ساده است و تنها کاری که باید در آن انجام دهید، این است که بیش از 40 مسیر مسابقه را با شش فضاپیمای مختلف تکمیل کنید. همچنین سه نوع مختلف از مسابقات در بازی وجود دارد که می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب کنید.

می‌توانید وسیله نقلیه فضایی خود را با زره و سلاح شخصی‌سازی کنید و حالت‌های مختلف بازی مانند Career یا رویدادهای آنلاین و حتی مسابقه با سایر بازیکنان را انجام دهید. گرافیک بازی به صورت سه‌بعدی طراحی شده و بسیار عالی است و کنترل‌های آن روان هستند. در مجموع، Space Racing 2 یک بازی فضایی فوق‌العاده است.

دانلود بازی Space Racing 2

Space Racing 2
undefined

Space Racing 2

سازنده: Dream Club قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی: undefined
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 154/63 مگابایت زبان: undefined

Space Marshals 3


بهترین بازی فضایی اندروید و iOS
امتیاز در اپ استور: 4.0امتیاز در گوگل پلی: 3.4نیاز به اینترنت: خیر

سری Space Marshals از جمله بهترین و سرگرم‌کننده‌ترین بازی‌های فضایی است که می‌توانید آن را برای گوشی‌های اندروید و آیفون خود دانلود کنید. این یک بازی جنگی تاکتیکی است که در آن شاهد یک داستان غرب وحشی در محیط فضایی هستیم. شما در نقش یک متخصص به نام برتون بازی می‌کنید و باید موجودات فضایی خطرناکی را که پس از یک فاجعه از زندان فرار کرده‌اند، شکار کنید.

تاکنون سه نسخه از بازی منتشر شده است که می‌توانید تمام آن‌ها را بازی کنید و لذت ببرید.

بازی دارای گرافیک فوق‌العاده‌ای است و زاویه دوربین از بالا به پایین نمایش داده می‌شود. داستان چند قسمتی، سلاح‌های متعدد با قابلیت ارتقا و همچنین پشتیبانی از کنترلر از دیگر ویژگی‌های بازی محسوب می‌شوند. همچنین می‌توانید در برخی قسمت‌های بازی برای شکار‌کردن دشمنان خود رویکردی مخفیانه بگیرید که این امر کمی بازی را جذاب‌تر می‌کند.

دانلود بازی Space Marshals 3

Space Marshals 3
undefined

Space Marshals 3

سازنده: Pixelbite قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی: undefined
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 1600/1370 مگابایت زبان: undefined

Ticket to Earth


بهترین بازی فضایی
امتیاز در اپ استور: 4.7امتیاز در گوگل پلی: 4.7نیاز به اینترنت: خیر

اگر به دنبال یک بازی استراتژیک تقریباً کلاسیک هستید، حتماً باید Ticket to Earth را تجربه کنید. این یک بازی فضایی با امتیاز بالاست که هرچند شاید شبیه یک بازی RPG ساده به نظر برسد، اما عناصری از بازی‌های مبتنی بر پازل هم دارد.

در این بازی شما کنترل چندین شخصیت را در دست دارید و باید مأموریت‌هایی را با آن‌ها به پایان برسانید تا در‌نهایت تنها سفینه فضایی باقی‌مانده در زمین را تصاحب کنید.

همچنین برای موفقیت در مأ‌موریت خود و بازگشت به زمین، باید با یک دولت فاسد، دشمنان تشنه به خون و هرچیزی که در بین شما قرار گرفته، مقابله کنید. بازی رایگان نیست و هیچ خرید درون‌برنامه‌ای نیز در آن وجود ندارد. بنابراین برای دریافت تجهیزات جدید و ارتقا باید تمام 120 مأموریت خود را کامل کنید. Ticket to Earth یکی از بهترین بازی های فضایی برای اندروید و آیفون محسوب می‌شود.

دانلود بازی Ticket to Earth

Ticket to Earth
undefined

Ticket to Earth

سازنده: Robot Circus قیمت: 4.99 دلار دسته بندی: undefined
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 2900/680 مگابایت زبان: undefined

Gravity Rider: Space Bike Race


بازی فضایی Gravity Rider: Space Bike Race
امتیاز در اپ استور: 4.6امتیاز در گوگل پلی: 4.2نیاز به اینترنت: خیر

Gravity Rider: Space Bike Race از دیگر بازی‌های مسابقه‌ای فضایی است. با این حال برخلاف Space Racing 2، در این بازی باید در فضا با موتور سیکلت مسابقه دهید. این بازی نه تنها به بازیکنان این امکان را می‌دهد که از بین چندین موتور سیکلت گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنند، بلکه چندین ماشین و ATV نیز در آن برای انتخاب وجود دارند.

با این حال، زمان مسابقات بسیار کم است و به اندازه 30 تا 40 ثانیه طول می‌کشد. به همین دلیل، احتمالاً بیشتر وقت شما صرف ارتقای موتور یا ماشین مسابقه برای مأموریت و مسابقه بعدی می‌شود.

در مجموع، Gravity Rider: Space Bike Race یک بازی مسابقه‌ای خوب است که می‌تواند برای طرفداران بازی‌های فضایی نیز بسیار جذاب باشد.

دانلود بازی Gravity Rider: Space Bike Race

Gravity Rider: Space Bike Race
undefined

Gravity Rider: Space Bike Race

سازنده: Vivid Games S.A. قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی: undefined
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 108/64 مگابایت زبان: undefined

PinOut


امتیاز در اپ استور: 4.2امتیاز در گوگل پلی: 4.1نیاز به اینترنت: خیر

PinOut آخرین بازی پیشنهادی ما در لیست بهترین بازی های فضایی موبایل محسوب می‌شود. در این بازی باید توپی را کنترل کنید که از دریچه‌های مرموزی عبور می‌کند. تمام کاری که باید انجام دهید، این است که توپ را پرتاب کنید، از برخورد آن با موانع اجتناب کنید و این کار را تا زمانی که تایمر تمام شود، ادامه دهید.

در مجموع، PinOut با رویکرد کاملاً سرگرم‌کننده بازی‌های پین‌بال و طراحی سایبرپانک مانند با نورهای نئون منحصر‌به‌فرد، می‌تواند به بازی مورد‌علاقه و جذاب بسیاری از کاربران تبدیل شود.

دانلود بازی PinOut

PinOut
undefined

PinOut

سازنده: Mediocre قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی: undefined
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 118/89 مگابایت زبان: undefined

سوالات متداول درباره بهترین بازی فضایی

بهترین بازی‌های فضایی کدامند؟

بازی‌هایی از جمله Last Horizon و Galaxy on Fire 2 HD و Ticket to Earth از جمله بهترین بازی فضایی برای گوشی‌های اندروید و آیفون محسوب می‌شود.

بهترین بازی‌های فضایی برای طرفداران سبک مسابقه‌ای کدام است؟

دو بازی Space Racing 2 و Gravity Rider: Space Bike Race می‌تواند برای طرفداران سبک مسابقه‌ای جذاب باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Juno
    Juno | ۱۹ آبان ۱۴۰۱

    بنظر من جای بازی simple rocket 2 خالی بود

مطالب پیشنهادی