ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بهترین بازی‌ های اندروید که باید تجربه کنید

در این مطلب دیجیاتو به معرفی بهترین بازی های جهان برای گوشی‌های اندروید می‌پردازیم.

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۲ آبان ۱۴۰۱ | ۱۹:۱۵

با دیجیاتو همراه باشید تا در این مطلب بهترین بازی های جهان و جدید برای گوشی های اندروید را به شما معرفی کنیم.

پیش از هرچیز باید به این نکته اشاره کنیم که بازی‌های این لیست بر اساس رتبه‌بندی خاصی معرفی نشده‌اند و سعی داشته‌ایم تا بهترین بازی های اندروید در جهان را برای شما فهرست کنیم. بنابراین ترتیب قرار گرفتن بازی‌ها به منزله بهتر یا بدتر بودن آن‌ها نیست.

بهترین بازی های اندروید

صنعت بازی روزبه‌روز در حال پیشرفت است و البته به مرور زمان توجه بیشتری به پلتفرم‌های دستی مانند موبایل می‌شود. در ادامه 45 مورد از بهترین بازی ها برای گوشی های اندروید را معرفی خواهیم کرد.

Hidden Folks


بازی Hidden Folks
امتیاز گوگل پلی: 4.9امتیاز اپ استور: 4.6سبک بازی: پازلنیاز به اینترنت: خیر

از Hidden Folks می‌توان به عنوان نسخه سیاه‌وسفید دوست‌داشتنی بازی معروف Where’s Wally/Waldo یاد کرد که پر از شادی و جذابیت است. در هر مرحله بزرگ و متراکم این بازی، تعداد بسیار زیادی از آیتم‌های کلکسیونی کارتونی و قطعات متحرک وجود دارد که در آن باید برخی اشیاء مورد نظر را پیدا کنید.

همچنین برای بسیاری از آیتم‌های درون بازی انیمیشن‌های جالبی ارائه شده. به عنوان مثال می‌توانید چادرها یا درها را باز کنید، درخت‌ها را تکان دهید که در این صورت میوه روی آن‌ها روی زمین خواهد افتاد و تمام این موارد با یک جلوه صوتی بامزه همراه می‌شود.

Hidden Folks یک بازی ساده و بسیار لذت‌بخش است که برای چندین ساعت شما را سرگرم می‌کند و می‌توان از آن به عنوان یکی بهترین بازی های جهان برای گوشی اندروید یاد کرد.

دانلود بازی Hidden Folks

Hidden Folks
undefined

Hidden Folks

سازنده: Adriaan de Jongh قیمت: 4.99 دلار دسته بندی: undefined
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 98/94 مگابایت زبان: undefined

Alto's Odyssey


بازی Alto's Odyssey
امتیاز گوگل پلی: 4.4امتیاز اپ استور: 4.4سبک بازی: اندلس رانرنیاز به اینترنت: خیر

Alto’s Adventure می‌تواند بهترین بازی اندلس رانر (Endless Runner) اندروید و iOS باشد اما دنباله آن که Alto's Odyssey حتی از نسخه اصلی بهتر است. در Odyssey اسنوبرد آلتو با یک سندبرد عوض شده و در آن به جای کوه‌ها باید روی تپه‌ها و دره‌ها شن سواری کنید و حرکات نمایشی انجام دهید.

یکی از مهم‌ترین مشخصه‌های این بازی، مناظر خیره‌کننده آن است و همچنین سیستم آب و هوا متغیر آن نیز به جذابیت بازی اضافه می‌کند. تمام این موارد با یک موسیقی متن آرامش‌بخش همراه شده تا Alto's Odyssey به یک بازی کاملا سرگرم‌کننده و یکی از بهترین بازی های جدید گوشی اندروید و iOS تبدیل شود.

دانلود بازی Alto's Odyssey

Alto's Odyssey
undefined

Alto's Odyssey

سازنده: Noodlecake قیمت: 4.99 دلار / اندروید رایگان دسته بندی: undefined
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 218/80 مگابایت زبان: undefined

Stardew Valley


بازی Stardew Valley
امتیاز گوگل پلی: 4.5امتیاز اپ استور: 4.9سبک بازی: شبیه سازینیاز به اینترنت: خیر

Stardew Valley نمونه کاملی از یک بازی شبیه‌سازی مدیریت مزرعه است که در آن می‌توانید به‌صورت کاملا دلخواه، مزرعه خود را از پایه ایجاد و باعث رشد آن شوید.

علاوه بر ساخت مزرعه، دنیای بازی بسیار گسترده است و یک شهر یا دهکده‌ای را تشکیل می‌دهد که در آن می‌توانید با افراد بسیار زیادی آشنا شوید و با آن‌ها تعامل داشته باشید. با این حال، هدف اصلی رشد و بزرگ کردن مزرعه خود است.

دانلود بازی Stardew Valley

Stardew Valley
undefined

Stardew Valley

سازنده: ConcernedApe قیمت: 4.99 دلار دسته بندی: undefined
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 367/290 مگابایت زبان: undefined

Mini Metro


بازی Mini Metro
امتیاز گوگل پلی: 4.6امتیاز اپ استور: 4.9سبک بازی: شبیه سازینیاز به اینترنت: خیر

Mini Metro یک بازی فوق‌العاده مینیمال و زیبا است که در آن کنترل کامل ساخت خطوط قطار شهری را در اختیار خواهید داشت. تنها کاری که در این بازی باید انجام دهید، این است که ایستگاه‌ها را به یکدیگر متصل کنید، اما باید تمام آن‌ها را در حال حرکت نگه دارید و بازی به همین سادگی نیست.

در واقع برخی شهرهای به دلیل وجود رودخانه، به پل یا تونل نیاز دارند، قطارها نیز به واگن‌های جدیدی نیاز دارند که باید حواستان به آن‌ها باشد. همچنین در موارد مورد نیاز باید ایستگاه‌ها را تقویت کنید. بنابراین با یک بازی چالش برانگیز و جذاب مواجه هستیم.

دانلود بازی Mini Metro

Mini Metro
undefined

Mini Metro

سازنده: Dinosaur Polo Club قیمت: 3.99 دلار دسته بندی: undefined
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 160/250 مگابایت زبان: undefined

rymdkapsel


بازی rymdkapsel
امتیاز گوگل پلی: 4.3امتیاز اپ استور: 4.2سبک بازی: پازلنیاز به اینترنت: خیر

کاوش در فضای ناشناخته تقریبا همیشه استرس زا بوده است، اما بازی rymdkapsel با سبک منحصربه‌فرد خود، نبرد با مهاجمان بیگانه را به یک ماجراجویی کاملا جذاب تبدیل می‌کند.

در این بازی، بازیکنان یک جمعیت رو به رشد را مدیریت می‌کنند که همزمان در حال تحقیقات جدیدی هستند. می‌توانید گیاهان را پرورش دهید، برای تولید غذا، آشپزخانه‌های جدیدی بسازید، سلاح‌ها و منابع معدنی را مدیریت کنید و به طور کلی یک فضای ناشناخته جدیدی را مدیریت کنید.

دانلود بازی rymdkapsel

rymdkapsel
undefined

rymdkapsel

سازنده: grapefrukt games قیمت: 3.99 دلار دسته بندی: undefined
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 87/28 مگابایت زبان: undefined

Her Story


بازی Her Story
امتیاز گوگل پلی: 3.6امتیاز اپ استور: 4.1سبک بازی: ماجراجویینیاز به اینترنت: خیر

Her Story یک بازی جنایی است که در آن با مجموعه‌ای از مصاحبه‌های پلیس با یک زن جوان مواجه هستید که با مشاهده و رمزگشایی آن‌ها می‌توانید راز یک قتل را پیدا کنید.

بازی اساسا مانند یک فیلم سینمایی است که در هر ویدیو و بخش آن با یک سرنج جدید مواجه خواهید شد که در نهایت باعث می‌شود که اتفاقات داستان آن را متوجه شوید. Her Story یکی از بهترین بازی‌های پنج سال گذشته برای رایانه‌های شخصی بوده و نسخه اندروید آن نیز به همان خوبی و بدون هیچ برشی ارائه شده است.

دانلود بازی Her Story

Her Story
undefined

Her Story

سازنده: Sam Barlow قیمت: 3.99 دلار دسته بندی: undefined
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 1900 مگابایت زبان: undefined

Florence


بازی Florence
امتیاز گوگل پلی: 4.7امتیاز اپ استور: 4.6سبک بازی: داستان تعاملینیاز به اینترنت: خیر

یک داستان تعاملی 45 احساسی که در 45 دقیقه داستان زندگی عاشقانه نوجوانی به نام «فلورانس یئو» را شرح می‌دهد. نقاشی‌های زیبایی که دنیای بازی را نشان می‌دهند، احساسات متفاوتی که از طریق فضای رنگارنگ آن‌ها تداعی می‌شود و موسیقی فوق‌العاده زیبای آن باعث شده تا به‌طور کامل از بازی Florence لذت ببرید.

در طول هر بخش، برای انجام کارهای ساده‌ای مانند مسواک زدن، باید روی صفحه ضربه بزنید یا انگشت خود را بکشید. همچنین با دیالوگ‌های بسیار زیادی مواجه هستید که در حباب‌های مخصوص نمایش داده می‌شوند و همه چیز بازی مانند یک پازل در کنار یکدیگر قرار گرفته است.

بازی تقریبا کوتاه است و در طول آن، احساس خواهید کرد که در حال خواندن یک رمان عاشقانه بسیار زیبا هستید. همچنین توصیه می‌شود که بازی را همراه با یک هدفون مناسب انجام دهید تا از نهایت غوطه‌وری در آن کاملا لذت ببرید. در حالت کلی Florence یکی از بهترین بازی های جهان و جدید برای گوشی های اندروید و آیفون است.

دانلود بازی Florence

Florence
undefined

Florence

سازنده: Annapurna Interactive قیمت: 2.99 دلار دسته بندی: undefined
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 1300/236 مگابایت زبان: undefined

Triple Town


بازی Triple Town
امتیاز گوگل پلی: 4.6امتیاز اپ استور: 4.7سبک بازی: پازلنیاز به اینترنت: خیر

در بازی Triple Town، سه تکه علف به یک بوته، سه بوته به یک درخت، سه درخت به یک کلبه، سه کلبه به یک خانه قرمز تبدیل می‌شود و این روند به همین صورت ادامه پیدا می‌کند. در واقع با استفاده از این ویژگی‌های کوچک باید شهرهای شلوغ و رنگارنگی روی نقشه جذاب بازی ایجاد کنید.

با این حال، در طول مسیر چالش‌هایی هم وجود دارد. به عنوان مثال باید از خرس‌ها دوری کنید زیرا آن‌ها باعث خراب شدن ساخت‌وساز شما می‌شوند. همچنین برخی خرس‌ها لباس نینجا به تن دارند که قدرت بیشتر آن‌ها را نشان می‌دهند.

دانلود بازی Triple Town

Triple Town
undefined

Triple Town

سازنده: Spry Fox LLC قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی: undefined
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 135/30 مگابایت زبان: undefined

Machinarium


بازی Machinarium
امتیاز گوگل پلی: 4.4امتیاز اپ استور: 4.4سبک بازی: ماجراجویینیاز به اینترنت: خیر

Machinarium یکی از بهترین بازی‌های سبک Point and click (نقطه و کلیک) نسل ما است که ابتدا برای رایانه‌های شخصی منتشر شده بود و نسخه لمسی آن برای گوشی‌های موبایل نیز بدون نقص است.

در بازی با یک دنیای شلوغ، کثیف و پر از زباله فلزی مواجه می‌شویم که با نگاهی کوتاه به تمام فلزات زنگ‌زده و سازه‌های چرخان آن‌، متوجه خواهیم شد که با نوعی جهنم برای سازه‌های فلزی مواجه هستیم. نکته قابل توجه اینکه شخصیت اصلی نیز یک ربات است که در این محیط خشن، به دنبال دوست خود می‌گردد و شما باید به او در این مسیر کمک کنید.

Machinarium که احتمالا قبلا هم تعریف آن را شنیده باشید، یک بازی فوق‌العاده جذاب است که در آن با معماهای بسیار خلاقانه‌ای مواجه هستید که حل کردن آن‌ها لذت بسیار زیادی دارد. یکی از پیشنهادی‌ترین بازی‌های موبایل!

دانلود بازی Machinarium

Machinarium
undefined

Machinarium

سازنده: Amanita Design قیمت: 5.99 دلار دسته بندی: undefined
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 262/236 مگابایت زبان: undefined

Pocket City


بازی Pocket City
امتیاز گوگل پلی: 4.4امتیاز اپ استور: 4.7سبک بازی: شبیه‌سازینیاز به اینترنت: خیر

بازی‌های شهرسازی از زمان‌ها قبل و با سری Sim City به محبوبیت زیادی رسیده بودند. Pocket City هم یکی از جذاب‌ترین بازی‌های شهرسازی موبایل محسوب می‌شود که در آن می‌توانید شهر رویاهای خود را به شیوه‌های مختلف و با قابلیت‌های زیادی ایجاد کنید.

مهم‌ترین نکته بازی این است که رابط کاربری آن‌ها بسیار ساده و مناسب طراحی شده و هرگز با منوهای بسیار زیادی و بی‌نیاز مواجه نخواهید شد. در واقع تمام ابزارهایی که برای ساخت یک شهر موردنیاز است، به خوبی برای شما فراهم شده. کار خود را از یک زمین بایر شروع خواهید کرد و با ساخت اولین ساختمان‌ها می‌توانید شهر خود را به یک ابر شهر تبدیل کنید.

دانلود بازی Pocket City

Pocket City
undefined

Pocket City

سازنده: Codebrew Games قیمت: 2.99 دلار دسته بندی: undefined
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 77/51 مگابایت زبان: undefined

Behind the Frame: The Finest Scenery


امتیاز گوگل پلی: 4.9امتیاز اپ استور: 4.8سبک بازی: ماجراجویینیاز به اینترنت: خیر

اگر به سبک انیمه‌های استودیو جیبلی و کارهای «هایائو میازاکی» افسانه‌ای علاقه‌مند باشید؛ طراحی بازی Behind the Frame: The Finest Scenery نیز شما را تا حد زیاد تحت تاثیر قرار خواهد داد.

بازی در سبک ماجراجویی – نقش آفرینی داستان تعاملی یک هنرمند را بیان می‌کند که در آستانه اتمام آخرین قطعه هنری خود است اما با ماجراهایی‌ها مواجه می‌شود و شما باید در انتخاب و تصمیمات به او کمک کنید. همچنین Behind the Frame: The Finest Scenery یکی از بهترین بازی های 2021 است که البته تجربه بسیار آرامش بخش و لذت بخشی را ارائه می‌کند و البته موسیقی فوق‌العاده نیز تجربه آن را بیش از پیش لذت‌بخش می‌کند.

برای اجرای بازی نیازی به گوشی‌های پرچمدار ندارید و با گوشی‌های میان رده به بالا مانند پوکو X3 پرو هم می‌توانید آن را تجربه کنید. البته باید اشاره کرد که بازی به صورت رایگان عرضه نشده و ۴.۹۹ دلار قیمت دارد.

دانلود بازی Behind the Frame: The Finest Scenery

Behind the Frame: The Finest Scenery

Behind the Frame: The Finest Scenery

سازنده: Akupara Games قیمت: ۴.۹۹ دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: ۲۰۰۰/۳۷ مگابایت زبان:

Rocket League Sideswipe


امتیاز گوگل پلی: 4.0امتیاز اپ استور: 4.5سبک بازی: مسابقه‌اینیاز به اینترنت: بله

Rocket League Sideswipe با ترکیب دو سبک محبوب فوتبال و مسابقه‌ای به خوبی موفق شده یک بازی سرگرم‌کننده باشد و به همین دلیل در لیست ما از بهترین بازی های اندروید جا گرفته است.

بازی در سبک آرکید – ورزشی تجربه منحصر به‌فردی از بازی فوتبال را ارائه می‌کند که در آن باید با استفاده از ماشین‌های سرعتی یا تنومند در مسابقه‌های آنلاین دو دقیقه‌ای حریفان خود را شکست دهید. بازی را هم می‌توان به صورت تک نفره انجام داد هم به صورت گروهی با دوستان؛ پس برای اجرای آن به اینترنت نیاز دارید اما سرورهای بازی چندان دچار لگ یا قطعی نخواهند شد.

بازی به صورت کاملا رایگان قابل دریافت است و برای اجرای آن به سخت افزار خیلی قوی نیاز ندارید و با گوشی‌های میان رده به بالا مانند پوکو X3 پرو هم می‌توانید از تجربه آن نهایت لذت را ببرید.

دانلود بازی Rocket League Sideswipe

Rocket League Sideswipe

Rocket League Sideswipe

سازنده: Psyonix LLC قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید / iOS حجم: ۸۷۱/۱۰۰۰ مگابایت زبان:

!Crash Bandicoot: On the Run


امتیاز گوگل پلی: 4.5امتیاز اپ استور: 4.7سبک بازی: ماجراجویینیاز به اینترنت: خیر

اگر از قدیم طرفدار بازی‌های ویدیویی باشید، بدون شک با شخصیت کراش آشنایی دارید. در سال 2021 بازی جدیدی با حضور این باندیکوت دوست داشتنی و نام !Crash Bandicoot: On the Run منتشر شد تا خاطرات بهترین بازی‌ های قدیمی اندروید را برای طرفداران بازسازی کند.

همانطور که از نام بازی مشخص است، بازی در سبک رانر عرضه شده و در آن علاوه بر کراش، باید کنترل Coco خواهرش را نیز در دست بگیرید تا در نهایت مولتی‌ورس را نجات دهید! جدای از تاثیر بسیار زیاد سری بازی‌های Crash در صنعت بازی‌های ویدیویی، تجربه !Crash Bandicoot: On the Run به دلیل گیم پلی جذاب و سرگرم‌کننده و البته استفاده از برخی عناصر قدیمی بازی به شدت توصیه می‌شود.

همچنین باید به این نکته اشاره کرد که بازی توسط گوگل پلی به عنوان بهترین بازی موبایل در سال جاری انتخاب شده و هرچند با گوشی‌های میان رده به بالا نیز می‌توانید آن را تجربه کنید، اما برای بهره‌مندی از نهایت تنظیمات گرافیکی بازی بهتر است سراغ پرچمداران مانند سری گلکسی S21 بروید تا تجربه کاملی از یکی از بهترین بازی های جهان داشته باشید.

دانلود بازی !Crash Bandicoot: On the Run

!Crash Bandicoot: On the Run

!Crash Bandicoot: On the Run

سازنده: King قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: ۹۰۲/۶۵۰ مگابایت زبان:

Pokémon Unite


بهترین بازی های گوشی موبایل 2021
امتیاز گوگل پلی: 4.5امتیاز اپ استور: 4.6سبک بازی: اکشننیاز به اینترنت: بله

یکی دلایل محبوب شدن سری پوکمون، وجود شخصیت‌های بسیار زیاد و متنوع است. خوشبختانه این امر در بازی بتل آرنا Pokémon Unite نیز رعایت شده و بازی طیف گسترده‌ای از شخصیت‌ها را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد تا در گروه‌های پنج نفره با یکدیگر مبارزه کنید.

از طرفی دیگر هر کدام از شخصیت‌ها و موجودات درون بازی ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارند و می‌توانید برای پیروزی استراتژی‌های مختلفی درنظر بگیرید. محیط بازی نیز بسیار جذاب طراحی شده و برای چندین ساعت شما را به همراه دوستانتان سرگرم خواهد کرد.

هرچند اگر گوشی پرچمداری مانند می ۱۱ شیائومی داشته باشد تجربه کاملا بدون نقصی خواهید داشت اما همچنان با گوشی‌های میان رده به بالا نیز می‌توانید از آن لذت ببرید.

دانلود بازی Pokémon Unite

Pokémon UNITE

Pokémon UNITE

سازنده: The Pokemon Company قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: ۱۰۰۰/۸۵۴ مگابایت زبان:

Final Fantasy VII: The First Soldier


دانلود بهترین بازی های اندروید
امتیاز گوگل پلی: 4.2امتیاز اپ استور: 4.2سبک بازی: اکشن - بتل رویالنیاز به اینترنت: بله

بازی‌های فرانچایز فاینال فانتزی به دلیل سبک بسیار خاص خود چندان در بین کاربران ایرانی محبوب نشده‌اند با این وجود یک نکته بسیار مهم برای Final Fantasy VII: The First Soldier وجود دارد و آن هم سبک متفاوتش نسبت به سایر بازی‌های این سری است.

بازی‌ های بتل رویال در چند سال گذشته رشد بسیار زیادی داشته‌اند و طرفداران زیادی دارند. Final Fantasy VII: The First Soldier نیز یکی از جدیدترین بازی‌ های بتل رویال موبایل محسوب می‌شود که با سبک منحصر به‌فرد و گرافیک خیره‌کننده‌اش نظر بسیاری از طرفداران این سبک را به خود جلب کرده است.

همانطور که احتمالا می‌دانید، بازی‌ های بتل رویال نسبتا سنگین هستند، بنابراین برای تجربه این بازی بهتر است سراغ گوشی‌های پرچمدار مانند سری گلکسی S21 سامسونگ یا می ۱۱ شیائومی بروید. البته تجربه آن با گوشی‌های میان رده‌ای مانند پوکو X3 پرو نیز امکان‌پذیر است اما احتمال بروز مشکل وجود دارد. بنابراین برای تجربه این بازی نسبتا جدید اندروید باید به سراغ گوشی های قدرتمند بروید.

دانلود بازی Final Fantasy VII: The First Soldier

Final Fantasy VII: The First Soldier

Final Fantasy VII: The First Soldier

سازنده: SQUARE ENIX قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: ۱۸۰۰/۱۳۰۰ مگابایت زبان:

Nier Reincarnation


امتیاز گوگل پلی: 4.2امتیاز اپ استور: 4.8سبک بازی: نقش آفرینینیاز به اینترنت: خیر

اولین بازی از سری NieR در سال ۲۰۱۰ منتشر شد و کمپانی بزرگ اسکوئر انیکس به عنوان ناشر بازی تصمیم گرفت جدیدترین نسخه آن یعنی NieR Reincarnation را برای پلتفرم‌های موبایل عرضه کند. اما به چه دلایلی از این بازی به عنوان یکی از بهترین بازی های اندروید یاد کرده‌ایم؟

دلایل زیادی باعث شده تا این بازی در لیست ما قرار گرفته باشد و می‌توان به داستان خوب، فضاسازی عالی و گیم‌پلی هیجان‌انگیز آن اشاره کرد که یکی از بهترین تجربه‌های نقش آفرینی موبایل را برای طرفداران به ارمغان خواهد می‌گذارد.

هرچند گرافیک و عناصر بصری به بهترین نحوه ممکن طراحی شده‌اند، اما می‌توان با گوشی‌های میان‌رده یا بالاتر آن را تجربه کرد. Nier Reincarnation یکی از بهترین بازی های جهان برای گوشی اندروید و ایفون است.

دانلود بازی Nier Reincarnation

NieR Reincarnation

NieR Reincarnation

سازنده: SQUARE ENIX قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: ۲۹۸/۱۰۷ مگابایت زبان:

Fantasian


امتیاز گوگل پلی: امتیاز اپ استور: 4.6سبک بازی: نقش آفرینینیاز به اینترنت: بله

Fantasian یکی از بهترین بازی های گوشی آیفون محسوب می‌شود. این باز نیز توسط خالقان Final Fantasy ساخته شده و یک بازی نقش آفرینی - ماجراجویی بسیار هیجان انگیز محسوب می‌شود که محیط‌های فیزیکی و شخصیت‌های سه بعدی فوق‌العاده‌ای را با یکدیگر ترکیب کرده است.

بازی هم اکنون به صورت رایگان از طریق اپ استور قابل دریافت است و به مرور زمان به‌روزرسانی‌های جدیدی برای آن منتشر می‌شود که برخی مشکلات گزارش شده را برطرف می‌کنند.

دانلود بازی Fantasian

Fantasian

Fantasian

سازنده: Mistwalker Corporation قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: ۴۶۰۰ مگابایت زبان:

PUBG: New State


امتیاز گوگل پلی: 3.9امتیاز اپ استور: 3.9سبک بازی: اکشن - بتل رویالنیاز به اینترنت: بله

بازی‌ های بتل رویال پس از شیوع ویروس کرونا رونق بسیار زیادی پیدا کردند و می‌توان ادعا کرد که پابجی موبایل تاثیر زیادی روی پیشرفت و شناخت این سبک داشته است. با این وجود بازی اصلی به عقیده برخی بازیکنان کمی قدیمی شده بود و به همین دلیل بازی PUBG: New State با تغییراتی نسبت به نسخه اولیه عرضه شد.

استودیوی Krafton با ارائه نسخه جدید بازی بتل رویال خود، توانست علاوه بر اینکه استانداردهای اصلی بازی اولیه را حفظ کند، پیشرفت بسیار زیادی در گرافیک، گیم پلی و مکانیزم بازی جدید به وجود آورد. در نهایت می‌توان ادعا کرد که PUBG: New State موفق شد نظر بازیکنان قدیمی و جدید را به خود جلب کنید و به همین دلیل یکی از بهترین بازی های اندروید است.

برای تجربه بدون نقص بازی، بهتر است از گوشی‌های پرچمدار مانند شیائومی می ۱۱ استفاده کنید. هرچند با گوشی‌های میان‌رده نیز تجربه آن امکان‌پذیر است اما فعال کردن حداکثر تنظیمات گرافیکی با دستگاه‌های پرچمدار، تجربه آن را چندین بار لذت‌بخش‌تر از قبل می‌کند.

دانلود بازی PUBG: New State

PUBG: NEW STATE

PUBG: NEW STATE

سازنده: Krafton قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: ۱۵۰۰/۱۴۰۰ مگابایت زبان:

The Witcher: Monster Slayer


بهترین بازی های گوشی موبایل 2021
امتیاز گوگل پلی: 4.2امتیاز اپ استور: 4.5سبک بازی: ماجراجویی - نقش آفرینینیاز به اینترنت: بله

سال ۲۰۱۶ بازی Pokemon Go عرضه شد که برای تشکیل محیط خود از تکنولوژی واقعیت افزوده استفاده می‌کرد. اکنون در سال 2021 بازی The Witcher: Monster Slayer نیز از چنین رویکردی استفاده کرده و با استفاده از دوربین گوشی خود باید هیولاهای وحشتناکی را کشف و آن‌ها را شکار کنید.

دنیای بازی‌های The Witcher بسیار گسترده است و شاید به همین دلیل تجربه بازی The Witcher: Monster Slayer به طرفداران این سری بیشتر پیشنهاد می‌شود، اما تمام گیمرها می‌توانند از آن لذت ببرند.

به جز اینترنت قوی برای اجرای این بازی، با محدودیت خاصی دیگری روبرو نخواهید شد، بنابراین حتی با یک گوشی میان رده مانند پوکو X3 پرو یا بالاتر می‌توانید آن را تجربه کنید.

دانلود بازی The Witcher: Monster Slayer

The Witcher: Monster Slayer

The Witcher: Monster Slayer

سازنده: Spokko Sp. z o.o. قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: ۲۱۰۰/۶۹۱ مگابایت زبان:

Clash Quest


بهترین بازی های گوشی موبایل 2021
امتیاز گوگل پلی: 4.2امتیاز اپ استور: 4.7سبک بازی: استراتژینیاز به اینترنت: بله

استودیو Supercell بدون شک با بازی‌هایی مانند Clash of Clans یا Clash Royale نام خود را در بین طرفداران بازی‌ های موبایل ماندگار کرده است. آن‌ها اکنون با بازی Clash Quest یک بار دیگر به این حوزه برگشته‌اند و یکی از بهترین بازی های 2021 را عرضه کرده‌اند.

Clash Quest ترکیب موفقی از برخی بازی‌های قدیمی این سری محسوب می‌شود که اکنون در سبک بازی‌ های استراتژیکی دست به موفقیت بزرگی زده است. هرچند بازی از لحاظی مانند Clash Royale به نظر می‌رسد اما ویژگی‌های کاملا جدید زیادی مانند مبارزه با باس‌ها به آن اضافه شده‌اند که باعث جذابیت بسیار زیاد بازی شده است.

برای اجرای بازی به گوشی‌های میان رده یا قوی‌تر نیاز دارید، بنابراین روی اکثر گوشی‌های موبایل اجرا خواهد شد. پس به هیچ وجه تجربه Clash Quest را از دست ندهید.

دانلود بازی Clash Quest

Clash Quest

Clash Quest

سازنده: Supercell قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: ۳۴۶/۲۰۶ مگابایت زبان:

MARVEL Future Revolution


بهترین بازی های گوشی موبایل 2021
امتیاز گوگل پلی: 3.9امتیاز اپ استور: 4.7سبک بازی: نقش آفرینینیاز به اینترنت: بله

دنیای مارول بسیار گسترده است و در سال‌های اخیر علاوه بر فیلم و سریال، بازی‌های زیادی نیز بر اساس آن ساخته شده‌اند. با این حال کمبود یک بازی موبایل مناسب بر اساس دنیای مارول احساس می‌شد و به همین منظور استودیو Netmarble تصمیم به ساخت بازی MARVEL Future Revolution گرفت که از آن به عنوان یکی از بهترین بازی های گوشی های اندروید یاد می‌شود که نسبتا جدید است.

یکی از خصوصیات بارز و مهم دنیای مارول، شخصیت‌های بسیار زیاد و متعدد آن است و در این بازی نقش آفرینی نیز توسعه‌دهندگان قهرمان‌های مختلفی را برای بازیکنان ارائه کرده‌اند. کیفیت ساخت بازی به طرز قابل توجهی بالاست و گرافیک عالی و منحصر به‌فرد آن باعث شده تا با یکی از بهترین بازی های 2021 مواجه باشیم.

دانلود بازی MARVEL Future Revolution

MARVEL Future Revolution

MARVEL Future Revolution

سازنده: Netmarble قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: ۱۷۰۰/۱۶۰۰ مگابایت زبان:

Rush Rally Origins


امتیاز گوگل پلی: 4.4امتیاز اپ استور: 4.8سبک بازی: مسابقه‌اینیاز به اینترنت: خیر

سری بازی‌های Rush Rally یکی از بهترین بازی‌ های مسابقه‌ای اندروید محسوب می‌شود و Rush Rally Origins جدیدترین عنوان آن است که می‌توان از آن به عنوان یکی از بهترین بازی های اندروید یاد کرد.

Rush Rally Origins گرافیک و فیزیک بسیار تحسین شده‌ای دارد و در عین حال عناصر بازی‌ های کلاسیک این سری را حفظ کرده است. بازی شامل ۳۶ مرحله جدید و جذاب می‌شود که تمام آن‌ها از نمای بالا به پایین روایت می‌شوند و تجربه منحصر به‌فردی را در مکان‌های مختلف با شرایط آب و هوایی متنوع در دسترس بازیکنان قرار می‌دهند.

بازی Rush Rally Origins علاوه بر اینکه یکی از بهترین بازی های 2021 محسوب می‌شود، یکی از بهترین بازی‌ های مسابقه‌ ای است که هم اکنون می‌توانید آن را دانلود و در گوشی میان رده یا بالاتر خود تجربه کنید. با این وجود باید اشاره کرد که بازی برچسب قیمت ۴.۹۹ دلاری را به همراه دارد.

دانلود بازی Rush Rally Origins

Rush Rally Origins

Rush Rally Origins

سازنده: Brownmonster Limited قیمت: ۴.۹۹ دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: ۱۹۳/۱۱۱ مگابایت زبان:

Tales of Luminaria


بهترین بازی های اندروید
امتیاز گوگل پلی: 4.4امتیاز اپ استور: 4.4سبک بازی: نقش آفرینینیاز به اینترنت: بله

استودیو باندای نامکو (Bandai Namco Entertainment) ناشر بازی Tales of Luminaria یکی از غول‌های بازی‌سازی ژاپنی محسوب می‌شود که بازی‌های باکیفیتی منتشر می‌کند. این استودیو به عنوان جدیدترین پروژه موبایل خود به سراغ یک بازی نقش آفرینی رفته و یکی از بهترین بازی های سال 2021 را منتشر کرده است.

بازی نقش آفرینی Tales of Luminaria نیز مانند بسیاری از عناوین مشابه خود شخصیت‌های زیادی را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد تا در دنیای فانتزی آن به مبارزه با دشمنان بپردازید. طراحی بازی دقیقا مانند انیمه‌های ژاپنی زیباست و گیم پلی و داستان جذاب آن باعث شده تا یکی از بهترین بازی های اندروید باشد. اگرچه در توضیحات بالا اشاره کردیم که برای اجرا بازی به اینترنت نیاز دارید، اما می‌توانید به صورت آفلاین بخش تک نفره بازی را تجربه کنید.

بازی تقریبا گرافیک مدرن و بهبودیافته‌ای دارد اما برای تجربه آن حتما نیاز نیست تا سراغ گوشی‌های پرچمدار بروید و می‌توانید یکی از بهترین بازی های تقریبا جدید اندروید را با گوشی های میان‌رده هم اجرا کنید.

دانلود بازی Tales of Luminaria

Tales of Luminaria

Tales of Luminaria

سازنده: BANDAI NAMCO Entertainment قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: ۱۴۸/۹۲ مگابایت زبان:

Everdale


بهترین بازی های گوشی موبایل 2021
امتیاز گوگل پلی: 4.7امتیاز اپ استور: 4.7سبک بازی: شبیه سازینیاز به اینترنت: بله

استودیو Supercell در بازی Everdale با استفاده از همان طراحی آشنا و زیبا بازی‌ های کلش مانند Clash Royale این بار به سراغ یک عنوان شبیه‌سازی زندگی در روستا رفته است. در بازی زیبای Everdale بازیکنان باید دهکده خود را بسازند و به طور کلی آن را مدیریت کنند.

برخلاف سایر بازی‌ های سوپرسل، گیم پلی Everdale بسیار آرامش‌بخش است و در آن فقط باید تلاش کنید تا دهکده خود را به رشد مورد نیاز برسانید. همچنین برای اینکه بازی یکنواخت نشود، می‌توانید با دوستان خود مزرعه‌هایی را در کنار یکدیگر ایجاد کنید.

گرافیک و طراحی منحصر به‌فرد و سبک آرامش‌بخش باعث شده بازی Everdale یکی از بهترین بازی های جهان در سبک شبیه‌سازی برای گوشی های اندروید و iOS باشد که تجربه آن را در تمام گوشی‌های میان رده به بالا می‌توانید تجربه کنید.

دانلود بازی Everdale

Everdale

Everdale

سازنده: Supercell قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: ۴۶۸/۱۸۵ مگابایت زبان:

امتیاز گوگل پلی: 4.7امتیاز اپ استور: 4.7سبک بازی: نقش آفرینینیاز به اینترنت: بله

شاید در نگاه اول تصور کنید بازی Cookie Run: Kingdom که شما را در نقش سربازهای شکلاتی قرار می‌دهد، برای کودکان ساخته شده باشد. اما باید توجه کرد که بازی بسیار گسترده‌تر از چیزی است که انتظار دارید و یک تجربه کامل و همه جانبه را در اختیار شما قرار می‌دهد. هدف اصلی بازیکنان در بازی این است که امپراطوری شکلاتی خود را بسازند تا بتوانند در برابر نیروهای تاریکی سرزمین خود را پس بگیرند.

بازی Cookie Run: Kingdom در مجموع کیفیت ساخت بسیار خوبی دارد و گیم‌پلی، کنترل‌ها و طراحی آن می‌تواند بازیکنان را ساعت‌ها سرگرم کند. تجربه بازی به قدری لذت‌بخش بوده که مستحق حضور در لیست بهترین بازی های اندروید است.

Cookie Run: Kingdom

Cookie Run: Kingdom

سازنده: Devsisters Corp. قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 1700/101 مگابایت مگابایت زبان:

The Lord of the Rings: War


امتیاز گوگل پلی: 4.3امتیاز اپ استور: 4.2سبک بازی: استراتژینیاز به اینترنت: بله

سری ارباب حلقه‌ها یکی از محبوب‌ترین‌ها در سبک فانتزی محسوب می‌شود که تاکنون بازی‌های بسیار زیادی بر اساس آن ساخته شده‌اند. The Lord of the Rings: War جدیدترین بازی از این دنیا محسوب می‌شود که در سبک استراتژی برای پلتفرم‌های موبایل منتشر شده است.

مهم‌ترین نکته در بازی The Lord of the Rings: War این است که توسعه‌دهندگان کاملا از داستان اصلی در آن استفاده کرده‌اند. بدون شک داستان خلق شده توسط تالکین یکی از بهترین فانتزی‌های تمام تاریخ محسوب می‌شود و بازی The Lord of the Rings: War آن را به شیوه جذاب و متفاوتی ارائه کرده است.

در انتها باید اشاره کرد که برای تجربه یکی از بهترین بازی های نسبتا جدید اندروید در جهان حتما به گوشی‌های پرچمدار نیازی ندارید و با دستگاه‌های میان رده یا قدرتمندتر می‌توانید آن را تجربه کنید.

دانلود بازی The Lord of the Rings: War

The Lord of the Rings: War

The Lord of the Rings: War

سازنده: NETEASE قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: ۱۳۰۰/۱۱۰۰ مگابایت مگابایت زبان:

FarmVille 3 - Animals


بهترین بازی های اندروید
امتیاز گوگل پلی: 4.3امتیاز اپ استور: 4.5سبک بازی: شبیه سازینیاز به اینترنت: بله

بازی FarmVille 3 به عنوان سومین بخش از سری بازی‌ های شبیه‌سازی مزرعه FarmVille در سال جاری عرضه شد و به موفقیت بسیار زیادی دست پیدا کرد. شاید بازی‌های مشابه زیادی وجود داشته باشد اما FarmVille 3 طیف گسترده‌ای از ویژگی‌های و قابلیت‌ها را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد تا تجربه آن علاوه بر سرگرم‌کننده بودن، به هیچ وجه خسته کننده نشود.

علاوه بر این، چالش‌های بازی نیز بسیار جذاب هستند و کاربران برای چندین ساعت سرگرم آن خواهند شد. گرافیک بازی، گیم پلی و کنترل‌های بازی همگی به بهترین نحو ممکن طراحی شده تا با یکی از بهترین بازی های گوشی دخترانه و پسرانه 2021 روبرو باشیم.

اگر به بازی‌های شبیه‌سازی علاقه‌مند هستید، تجربه FarmVille 3 را به هیچ وجه از دست ندهید.

دانلود بازی FarmVille 3 - Animals

FarmVille 3

FarmVille 3

سازنده: .Zynga Inc قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: ۲۸۴.۱/ ۱۴۱ مگابایت زبان:

The Walking Dead: Survivors


امتیاز گوگل پلی: 4.5امتیاز اپ استور: 4.4سبک بازی: استراتژینیاز به اینترنت: بله

بیش از یک دهه از زمان پخش اولین قسمت سریال The Walking Dead می‌گذرد و تاکنون بازی‌های زیادی بر اساس این سریال محبوب ساخته شده‌اند. The Walking Dead: Survivors جدیدترین بازی بر اساس دنیای این سریال محسوب می‌شود که به عنوان یک بازی آنلاین با ترکیب کردن برخی عناصر مختلف، به یکی از بهترین بازی های 2021 تبدیل شد.

در بازی The Walking Dead: Survivors باید به کشف محیط اطراف خود بپردازید، منابع جمع‌آوری کنید و به طور کلی برای بقا به هر روشی متوسل شوید. بازی در زمینه گرافیک، گیم پلی و صداگذاری عملکرد بسیار خوبی دارد و به طور کلی برای تمام علاقه‌مندان به سبک استراتژی پیشنهاد می‌شود.

دانلود بازی The Walking Dead: Survivors

The Walking Dead: Survivors

The Walking Dead: Survivors

سازنده: Galaxy Play Technology Limited قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: ۱۷۰۰/۱۱۰ مگابایت زبان:

Cats in Time


بهترین بازی های گوشی موبایل 2021
امتیاز گوگل پلی: 4.6امتیاز اپ استور: 4.1سبک بازی: پازلنیاز به اینترنت: خیر

Cats in Time علاوه بر اینکه یکی از بهترین بازی های اندروید است، بیشترین میزان جستجو کاربران در سال جاری را نیز به خود اختصاص داده. بنابراین بازی از نظر کاربران به محبوبیت بسیار زیادی دست پیدا کرده است.

Cats in Time به عنوان یکی از بهترین بازی های 2021 گیم پلی بسیار ساده‌ای دارد و در آن فقط باید به دنبال گربه‌ها بگردید و پس از پیدا کردن آن‌ها برنده خواهید شد. با این حال خط داستانی، معماها و طراحی لوکیشن‌های بازی به گونه‌ای انجام شده که کاربران سراسر دنیا از آن استقبال کرده‌اند.

در مجموع می‌توان گفت Cats in Time از تمام جوانب یک بازی کاملا پیشنهاد شده محسوب می‌شود. همچنین به راحتی می‌توانید آن را از طریق لینک‌های زیر روی تمام گوشی‌های میان رده دانلود و اجرا کنید.

دانلود بازی Cats in Time

Cats in Time

Cats in Time

سازنده: PINE STUDIO قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: ۶۸۷/۱۴۴ مگابایت زبان:

Clash Mini


امتیاز گوگل پلی: 4.7امتیاز اپ استور: 4.5سبک بازی: استراتژینیاز به اینترنت: بله

به نظر می‌رسد 2021 برای سوپرسل سال بسیار خوبی بوده است. Clash Mini سومین بازی این استودیو در لیست ما از بهترین بازی های اندروید است. یکبار دیگر، بازی Clash Mini بسیاری از ویژگی‌های خود را از کلش رویال وام گرفته با این وجود ویژگی‌های جدید آن باعث شده تا یکی از بهترین بازی های 2021 باشد.

در بازی Clash Mini با استفاده از قهرمانان خود باید بر حریفان غلبه کنید اما این بار محیط بازی کوچک‌تر شده تا استفاده از استراتژی‌های مختلف به یک چالش اساسی تبدیل شود. طراحی و گیم پلی بازی مانند عناوین قبلی سری کلش خلاقانه و ماهرانه است و استفاده از استراتژی‌های خاص، تجربه آن را بسیار منحصر به‌فرد و سرگرم‌کننده کرده است.

دانلود بازی Clash Mini

Clash Mini

Clash Mini

سازنده: Supercell قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: ۲۸۸/۱۱۹ مگابایت زبان:

Dungeon and Puzzles


بهترین بازی های اندروید
امتیاز گوگل پلی: 4.5امتیاز اپ استور: 4.9سبک بازی: پازلنیاز به اینترنت: خیر

بازی‌ های پیکسلی شاید در نگاه اول طرفداران بازی‌های ویدیویی را به یاد عناوین دهه‌های قبل بیندازند، اما همچنان در سال 20121 شاهد انتشار بازی‌هایی با این سبک و طراحی هستیم و حتی برخی از آن‌ها به قدری خوب ساخته شده‌اند که می‌توانند به عنوان بهترین بازی های اندروید معرفی شوند.

بازی Dungeon and Puzzles در تلاش است تا درک فضایی دو بعدی و تفکر منطقی بازیکنان را به چالش بکشد. در این بازی علاوه بر اینکه با استفاده از سلاح‌های خود می‌توانید دشمنان را از میان بردارید، باید با حل کردن معماهای مختلف به ماجراجویی خود در سیاه‌چال‌ها ادامه دهید.

بازی شامل ۱۵۰ لوکیشن مختلف می‌شود که تمام آن‌ها به صورت پیکسلی طراحی شده‌اند تا تجربه بازی تا حد ممکن سرگرم‌کننده باشد. تجربه بازی برای تمام طرفداران بازی‌های ویدیویی پیشنهاد می‌شود و روی اکثر گوشی‌های میان رده نیز قابل اجرا است.

دانلود بازی Dungeon and Puzzles

Dungeon and Puzzles

Dungeon and Puzzles

سازنده: Digital Crafter قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: ۷۹/۵۳ مگابایت زبان:

Rogue Land


امتیاز گوگل پلی: 4.7امتیاز اپ استور: 4.8سبک بازی: اکشننیاز به اینترنت: خیر

قبل از هر چیز می‌توان به محیط رنگارنگ و شخصیت‌های جذاب بازی Rogue Land اشاره کرد که از همان ابتدا هدف استودیو Huuuge Games برای ارائه یک بازی تمام عیار را نشان می‌دهد. دنیایی که توسط نیروهای بیگانه تسخیر شده و شما با کمک چندین قهرمان مختلف باید در مقابل نیروهای شیر بایستید.

از جمله ویژگی‌های مثبت بازی Rogue Land می‌توان به گیم پلی بسیار ساده و البته جذاب آن اشاره کرد که بازی را از یکنواخت بودن دور می‌کند. همچنین به مرور زمان ویژگی‌های بسیار بیشتری در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد که با توجه به تمام این موارد می‌توان از آن به عنوان یکی از بهترین های سال جهان برای گوشی اندروید و ایفون در سال 2021 یاد کرد.

دانلود بازی Rogue Land

Rogue Land

Rogue Land

سازنده: Huuuge Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: ۱۵۳/۲۱۹ مگابایت زبان:

Suspects: Mystery Mansion


امتیاز گوگل پلی: 4.5امتیاز اپ استور: 4.7سبک بازی: اکشننیاز به اینترنت: بله

ویروس کرونا باعث قرنطینه و خانه‌نشین شدن مردمان سراسر جهان شد. در این زمان اپلیکیشن‌ها و بازی‌ های اندروید رونق دوباره‌ای گرفتند، زیرا کاربران برای سرگرم کردن خود به آن‌ها مراجعه می‌کردند. همین امر باعث به وجود آمدن بازی جدیدی تحت عنوان Among Us شد که به شیوه خلاقانه‌ای گروهی از بازیکنان را به دور یکدیگر جمع می‌کرد.

بازی Suspects: Mystery Mansion نیز از همان شیوه گروهی و آنلاین استفاده کرده و تجربه کاملا جدیدی را در اختیار بازیکنان قرار داده است. داستان بازی از این قرار است که شما برای حل یک معمای قتل به عمارتی دعوت شده‌اید و از میان چندین بازیکن باید قاتل را شناسایی کنید اما هرکسی می‌تواند قاتل باشد!

Suspects: Mystery Mansion یک بازی کاملا سرگرم‌کننده محسوب می‌شود که می‌توانید آن را به همراه تمام اعضای خانواده یا دوستان خود تجربه کنید و برای چندین ساعت سرگرم باشید. برای اجرای بازی به گوشی‌های قدرتمند بازار نیز نیاز نیست و روی هر گوشی میان رده‌ای اجرا می‌شود.

دانلود بازی Suspects: Mystery Mansion

Suspects: Mystery Mansion

Suspects: Mystery Mansion

سازنده: Wildlife Studios قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: ۲۶۳/۱۴۹ مگابایت زبان:

The Ants: Underground Kingdom


امتیاز گوگل پلی: 4.5امتیاز اپ استور: 4.6سبک بازی: استراتژینیاز به اینترنت: خیر

مورچه‌ها در ساختن قلمرو استعداد خاصی دارند و کلونی‌های خود را با حفر در زمین به شیوه‌های پیچیده‌ای ایجاد می‌کنند. در بازی The Ants: Underground Kingdom بازیکنان می‌توانند چنین چیزی را تجربه کنند و به عنوان فرمانروای مورچه‌ها باید لانه خود را بسازید و آن را مدیریت کنید.

نکته‌ای که باید به آن توجه داشت این است که بازی در سبک استراتژیک عرضه شده و بنابراین باید در آن برای زنده ماندن و بقا نسل خود تلاش کنید. بازی The Ants: Underground Kingdom به شیوه کاملا خلاقانه‌ای پیش می‌رود و حتی باید در برابر دشمنان از قلمرو خود دفاع کنید.

به طور کلی می‌توان گفت The Ants: Underground Kingdom بسیار خلاقانه طراحی شده و تجربه آن بدون شک برای حضور در لیست بهترین بازی های اندروید بسیار مناسب است.

دانلود بازی The Ants: Underground Kingdom

The Ants: Underground Kingdom

The Ants: Underground Kingdom

سازنده: StarUnion قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: ۱۶۲/۹۸ مگابایت زبان:

My Friend Pedro


بهترین بازی های اندروید
امتیاز گوگل پلی: 4.5امتیاز اپ استور: 4.3سبک بازی: اکشننیاز به اینترنت: خیر

بازی My Friend Pedro و البته استودیو مستقل Devolver به خوبی توانستنه‌اند یک داستان تماما فانتزی را با گیم‌پلی اکشن و چالش برانگیز ترکیب کنند تا یک تجربه فوق‌العاده سرگرم‌کننده، هیجان‌انگیز و اعتیادآور به عنوان خروجی به وجود بیاید.

طراحی بصری بازی در عین دو بعدی بودن، بسیار جذاب طراحی شده و با کمک ویژگی‌های اکشن و گیم‌پلی هیجان‌انگیزش می‌تواند ساعت‌ها بازیکنان را پای موبایل‌هایشان میخکوب کند.

اگر قصد دارید یک بازی اکشن به لیست بازی‌ های گوشی خود اضافه کنید My Friend Pedro را به شما پیشنهاد می‌کنیم که علاوه بر فهرست دیجیاتو، در بسیاری از لیست‌های مربوط به بهترین بازی های موبایل وجود دارد.

دانلود بازی My Friend Pedro

My Friend Pedro

My Friend Pedro

سازنده: Devolver قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: ۱۹۲/۱۰۳ مگابایت زبان:

!Threes


بهترین بازی های موبایل
امتیاز در گوگل پلی: 4.6امتیاز در اپ استور: 4.0سبک: معمایینیاز به اینترنت: خیر

Threes یک بازی معمایی تقریبا بدون عیب و نقص است که روند نسبتا ساده‌ای هم دارد. تنها کاری که باید کنید، این است که انگشت خود را در چهار جهت مختلف تکان دهید و اعداد را با یکدیگر ترکیب کند. با اضافه کردن اعداد به یکدیگر، اعداد بزرگترین به دست خواهند و به مرور زمان بازی هم چالش‌برانگیزتر خواهد شد.

علاوه بر این ترکیبی دلپذیر از جلوه‌های بصری و صداگذاری‌های جذاب باعث می‌شود تا Threes به یک بازی کاملا سرگرم‌کننده تبدیل شود. برای طرفداران معمایی نیز یک گزینه کاملا مناسب محسوب می‌شود تا با ترکیب کردن اعداد هوش خود را به چالش بکشند.

دانلود بازی Threes

Threes!

Threes!

سازنده: Asher Vollmer قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 97 مگابایت زبان:

Minecraft


بهترین بازی های موبایل
امتیاز در گوگل پلی: 4.6امتیاز در اپ استور: 4.5سبک: ماجراجویی - آرکیدنیاز به اینترنت: بله

تاکنون در لیست‌های مختلفی از بازی ماینکرفت به عنوان برترین یاد کرده‌ایم و بدون شک یکی از بهترین بازی های موبایل هم محسوب می‌شود.

بازی تاکنون برای پلتفرم‌های مختلفی منتشر شده که البته در تمام آن‌ها یک بازی برتر و مهم محسوب می‌شود. مهم‌ترین ویژگی بازی قابلیت سندباکس است که در آن با استفاده از قوه تخیل و خلاقیت خود می‌توانید دنیایی جدید را ایجاد کنید و داستان خود را شرح دهید. ماینکرفت بدون شک محبوب‌ترین بازی سراسر جهان محسوب می‌شود که روند بسیار سرگرم‌کننده‌ای هم دارد. علاوه بر توانایی کامل برای ساخت شهرها و ساختمان‌ها مورد نظر خود، در این بازی وارد دنیایی خواهید شد که در آن موجودات افسانه‌ای مانند اژدها نیز وجود دارند و باید برای بقا خود تلاش کنید.

البته بازی رایگان نیست اما با وجود ویژگی‌هایی مانند دنیای بسیار بزرگ و توانایی ساخت آن به شیوه موردنظر خود قطعا ارزش پرداخت هزینه را دارد.

دانلود بازی Minecraft

Minecraft

Minecraft

سازنده: Mojang قیمت: 6.99 / 7.49 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 385 مگابایت زبان:

Monument Valley 2


بهترین بازی های موبایل
امتیاز در گوگل پلی: 4.8امتیاز در اپ استور: 4.4سبک: معمایینیاز به اینترنت: خیر

مهم نیست نسخه اول یا دوم بازی Monument Valley را نصب کرده باشد، در هر صورت بهتر است خودتان را برای یک ماجراجویی فوق‌العاده سرگرم‌کننده و جذاب آماده کنید.

بازی معمایی ساخته شده توسط Ustwo Games مجموعه‌ای از پازل‌های مختلف و جذاب را در شکل‌های مختلف برای شما ارائه کرده که باید آن‌ها را حل کنید. همچنین فضای بازی به اندازه‌ای جذاب طراحی شده که ساعت‌ها می‌توان در آن سرگرم بود. در این بازی وظیفه بازیکنان کنترل یه شاهزاده به نام Ida است که او را باید به نقاط مختلف خود برسانید و در طول مسیر از کنار بناهای تاریخی و فوق‌العاده‌ای گذر خواهید کرد و همچنین بازی را به شیوه‌های خلاقانه‌ای می‌توانید انجام دهید.

در نسخه دوم بازی دیگر کنترل یک شخصیت را برعهده ندارید و وظیفه هدایت کردن یک مادر و دختر را دارید. اگر به بازی‌ های معمایی علاقه‌مند هستید، تجربه هر دو نسخه Monument Valley را به هیچ وجه فراموش نکنید.

دانلود بازی Monument Valley 2

Monument Valley 2

Monument Valley 2

سازنده: ustwo games قیمت: 4.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 546/260 مگابایت زبان:

Clash Royale


بهترین بازی اندروید
امتیاز در گوگل پلی: 4.3امتیاز در اپ استور: 4.6سبک: استراتژینیاز به اینترنت: بله

شاید اگر از دوستان یا آشنایان خود سوال کنید که بهترین بازی موبایل خود را معرفی کنند، برخی به کلش رویال (Clash Royale) اشاره خواهند کرد. این بازی به ویژه در ایران و بین بازیکنان ایرانی محبوبیت بسیار زیادی کسب کرده است.

اگر بازی‌ های اندروید و آیفون، بیشتر تلاش دارند تا کاربران را سرگرم کننده اما کلش رویال به بهترین نحو ممکن می‌تواند حس رقابت را در بین بازیکنان به وجود بیاورد تا آن‌ها برای برنده شدن نهایت تلاش خود را بکنند. مبارزات این بازی بسیار لذت بخش و البته در بسیاری از موارد سخت است و همواره باید کارت‌های جدیدی را برای خود باز کنید و از آن‌ها برای شکست دادن حریفان خود استفاده کنید.

بازی کلش رویال با استفاده از کارت‌های مختلف در مبارزات، نابودن کردن حریفان و تخریب کردن برج آن‌ها به سادگی می‌توانید شما را چندین ساعت سرگرم کند و البته یکی از بهترین بازی های موبایل محسوب می‌شود.

دانلود بازی Clash Royale

Clash Royale

Clash Royale

سازنده: Supercell قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 216/139 مگابایت زبان:

80 Days


بهترین بازی های موبایل
امتیاز در گوگل پلی: 4.3امتیاز در اپ استور: 4.2سبک: ماجراجویینیاز به اینترنت: خیر

استودیو Inkle بیشتر به دلیل مهارتش در نویسندگی شهرت دارد و بازی 80 Days یکی از پروژه‌های بزرگ آن محسوب می‌شود. در این بازی نقش همراه «فیلیس فاگ» کاوشگر رمان دور دنیا در هشتاد روز را ایفا خواهید کرد و باید به همراه او در ماجراجویی‌هایش در سرتاسر دنیا حضور داشته باشید.

در بازی باید امور مالی خود را مدیریت کنید و به طور مرتب وضعیت سلامت فاگ را نیز در نظر داشته باشید، اما 80 Days بیشتر از آنکه به شکست مربوط باشد به سفرهای شما در دور دنیا تمرکز دارد. شهرهایی که خواهید دید، افراد به‌یادماندنی که با آن‌‌ها ملاقات می‌کنید، مشکلاتی که در طول مسیر برای شما به وجود خواهد آمد، تمام این موارد باعث می‌شود تا 80 Days یکی از بهترین بازی های موبایل باشد.

ممکن است صدها باز بازی را تجربه کنید اما همچنان در طول آن به داستان‌های جدیدی برخورد کنید. علاوه بر موبایل، بازی را می‌توانید روی رایانه‌های شخصی نیز تجربه کنید اما نسخه موبایل با رابط کاربری ساده و گیم پلی بسیار خوب خود نیز تجربه فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌کند.

دانلود بازی 80 Days

80 Days

80 Days

سازنده: inkle Ltd قیمت: 4.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 193/161 مگابایت زبان:

The Room


بهترین بازی های موبایل
امتیاز در گوگل پلی: 4.9امتیاز در اپ استور: 4.9سبک: معمایینیاز به اینترنت: خیر

سری بازی‌های The Room از جمله با ارزش‌ترین بازی‌ های اندروید و آیفون محسوب می‌شوند که Old Sins جدیدترین نسخه آن است و همانطور که در جدول بالا مشاهده می‌کنید، در گوگل پلی و اپ استور موفق شده تا امتیاز فوق‌العاده 4.9 را کسب کند.

بازی‌های این سری در سبک معمایی ساخته شده‌اند اما هویت بسیار ترسناکی دارند و پازل‌های هوشمندانه‌ای برای آن‌ها طراحی شده است. تاکنون چهار بازی در این سری منتشر شده که با هر عنوان جدید بهتر شده است. در The Room: Old Sins نیز مانند بازی‌های دیگر وارد عمارت قدیمی می‌شوید و در آن باید به دنبال اسنادی باشید. در هر صفحه با آیتم‌هایی روبرو خواهید شد که موارد مختلفی از جمله کلید، اهرم و اجسام دیگر را تشکیل می‌دهند و تمام آن‌ها در طول بازی به کمک شما خواهند آمد.

طراحی مراحل بازی خیره کننده است و سبک آن را کمتر در بازی‌های دیگر مشاهده کرده‌ایم. هیچ چیزی در این بازی بیهود به نظر نمی‌رسد و پازل‌های آن به هوش بسیار زیادی برای حل کردن نیاز دارند. سری بازی‌های The Room از آن دسته مواردی محسوب می‌شود که تجربه آن به تمام طرفداران بازی‌ های ویدیویی پیشنهاد می‌شود.

دانلود بازی The Room: Old Sins

The Room: Old Sins

The Room: Old Sins

سازنده: Fireproof Games قیمت: 4.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 1100/770 مگابایت زبان:

Genshin Impact


بهترین بازی اندروید
امتیاز در گوگل پلی: 4.5امتیاز در اپ استور: 4.4سبک: ماجراجویینیاز به اینترنت: بله

Genshin Impact قطعا یکی از پرطرفدارترین بازی‌ های اندروید و آیفون چند سال اخیر است که کاملا رایگان ارائه شده و فضای سرسبز و بسیار بزرگ آن یادآور بازی شاهکاری همچون Zelda Breath of The Wind است. به همین دلایل ساده، می‌توان از بازی به عنوان یکی از بهترین بازی های موبایل یاد کرد.

بازی دارای یک دنیای جهان باز است و در سرتاسر نقاط آن می‌توانید به صورت آزادانه کاوش کنید. همچنین شخصیت‌ها یکی از بخش‌های اصلی Genshin Impact را تشکیل می‌دهند که می‌توانید گزینه موردنظر خود را از بین چندین مورد انتخاب کنید و همچنین در طول بازی باعث پیشرفت آن شوید.

بازی را همچنین می‌توانید به همراه دوستان خود انجام دهید و ماجراجویی‌های خود در دنیای عظیم بازی را به همراه آن‌ها انجام دهید و با کمک یکدیگر به شکار غول‌ها و هیولاهای بازی بروید. گنشین ایمپکت یکی از بهترین بازی های گوشی های اندروید و ایفون در جهان محسوب می‌شود.

دانلود بازی Genshin Imapct

Genshin Impact

Genshin Impact

سازنده: COGNOSPHERE PTE. LTD. قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 3900 مگابایت زبان:

Among Us


بهترین بازی های موبایل
امتیاز در گوگل پلی: 3.6امتیاز در اپ استور: 4.1سبک: اکشننیاز به اینترنت: بله

Among Us از جمله بازی‌هایی است که در دوران همه‌گیری ویروس کرونا ساخته و منتشر شد و به محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرد، زیرا یک بازی گروهی است و در آن دوستان یا اعضای خانواده با یکدیگر می‌توانند یک تجربه سرگرم‌کننده و بسیار چالش برانگیز داشته باشند.

بازی سال 2018 برای اولین بار منتشر شد و تا سال 2020 به محبوبیت بسیار زیادی دست پیدا کرد. البته Among Us همچنان نیز یکی از محبوب‌ترین بازی‌ های اندروید و آیفون محسوب می‌شود و پس از آن بازی‌های دیگری با الهام از آن ساخته شده‌اند. اگر بازی بازی‌ های گروهی لذت می‌برید و دوستان گیمر زیادی دارید، Among us بدون هیچ هزینه‌ای می‌تواند به سرگرمی مورد علاقه شما تبدیل شود.

دانلود بازی Among Us

Among Us

Among Us

سازنده: Innersloth LLC قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 529/124 مگابایت زبان:

The Battle of Polytopia


بهترین بازی اندروید
امتیاز در گوگل پلی: 4.5امتیاز در اپ استور: 4.5سبک: استراتژینیاز به اینترنت: خیر

برای طرفداران بازی‌ های استراتژی نوبتی که به دنبال نمونه‌ای برای موبایل هستند، The Battle of Polytopia یک گزینه ایده‌آل محسوب می‌شود. همانطور که در تصاویر آن مشخص است، بازی دارای گرافیک و ظاهر منحصر به فردی است که سبک بازی را به خوبی نشان می‌دهند.

تمام نقشه‌های بازی به صورت خودکار تولید می‌شوند و تمام آن را به صورت رایگان می‌توانید تجربه کنید. به طور کلی در این بازی باید با تمدن خود وارد دنیایی شوید که به صورت خودکار ساخته می‌شود و با گذشت زمان، باید خود را قدرتمندتر کنید. این امر با پیدا کردن منابع مختلف، پیشرفت و کشف تکنولوژی‌های جدید و روابط دیپلماتیک با بازیکنان دیگر و البته گاهی حملات نظامی به دست می‌آید. بخش آنلاین بازی چندان ضرورتی ندارد و همچنین شامل پرداخت هزینه‌ای می‌شود، اما بخش تک نفره و آفلاین به صورت رایگان ارائه شده که یکی از سرگرم‌کننده‌ترین بازی‌ های استراتژیک موبایل محسوب می‌شود.

دانلود بازی The Battle of Polytopia

Battle of Polytopia - A Civilization Strategy Game

Battle of Polytopia - A Civilization Strategy Game

سازنده: Midjiwan AB قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 122/94 مگابایت زبان:

DATA WING


بهترین بازی های موبایل
امتیاز در گوگل پلی: 4.8امتیاز در اپ استور: 4.9سبک: مسابقه‌اینیاز به اینترنت: خیر

Data Wing بازی مسابقه‌ای است که در مقایسه با سایر عناوین این سبک تفاوت بسیار زیادی دارد و البته کاملا رایگان است. بازی شامل گرافیک بسیار مینیمالی می‌شود و عناصر بسیار کوچکی در آن دیده می‌شوند و باید یک پیکان را به جهت‌های مختلفی منتقل کند.

بخش تک نفره بازی شامل یک داستان 2 ساعته می‌شود که از حدود 40 سطح مختلف تشکیل شده است. کنترل‌های لمسی روی صفحه آن نیز کاملا ساده هستند و می‌توانید به صورت دلخواه آن‌ها را تنظیم کنید. با این حال، تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی دو طرف نمایشگر خود ضربه بزنید تا نشانگر شما به دو سمت چپ یا راست منتقل شود و بتوانید آن را در مسیر مشخص شده خود حرکت دهید.

به طور کلی، Data Wing یک بازی مسابقه‌ای کوچک و بسیار شیک است که البته تجربه بسیار لذت‌بخشی از سبک مسابقه‌ای را ارائه می‌کند و همچنین موسیقی آن کاملا با سبک بازی مطابقت دارد.

دانلود بازی Data Wing

DATA WING

DATA WING

سازنده: Dan Vogt قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 107/84 مگابایت زبان:

بهترین‌های سال ۲۰۲۱:

سوالات متداول کاربران درباره بهترین بازی های اندروید

بهترین بازی های اندروید 2021 کدامند؟

از بهترین بازی های اندروید 2021 می‌توان به PUBG: New State و !Crash Bandicoot: On the Run و Pokémon Unite اشاره کرد.

بهترین بازی های iOS آیفون 2021 کدامند؟

Fantasian بهترین بازی انحصاری iOS در سال 2021 است و MARVEL Future Revolution و The Walking Dead: Survivors جزو بهترین بازی های آیفون 2021 محسوب می‌شوند.

بهترین بازی های با گرافیک بالای موبایل 2021 کدامند؟

Final Fantasy VII: The First Soldier و Fantasian جزو بهترین بازی های با گرافیک بالای گوشی موبایل اندروید و iOS سال 2021 به حساب می‌آیند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Farzi0gamer
    Farzi0gamer | ۲۵ مهر ۱۴۰۱

    بازی های جذابی هستند ولی جای یه شاهکار که خیلی کم شناخته شده جاش اینجا کمه
    This war of mine
    یا همون این جنگ منم یک بازی خیلی جالبه برای کسایی که ماجراجویی و چالش دوست دارن
    بهتره اینگلیسیتون متوسط باشه تا بهتر بازیو بفهمید
    تو این بازی شما یه سری کاراکتر نسبت به داستان انتخابیتون دارید
    و توی جنگ هستید ولی به عنوان یک شهروند معمولی
    شما باید سعی کنید شبا برید بیرون و نیاز های خونه رو رفع کنید و در عین حال حواستون باشه که نمیرید
    یا شبایی که احساس خطر میکنید از خونه محافظت کنید و کل آیتم برای گرفت کردن
    این بازیو بهتون پیشنهاد میکنم از سایت های ثانویه مثل فارسروید دانلود کنید چون از گوگل پلی این بازی ۵ دلار قیمت داره

مطالب پیشنهادی